Je laatste 3 aankopen??

Osmose
e-ther
micro usb kabel, die blijkbaar voor e-ther nodig is, want wie heeft die nog in deze tijd
 
Behringer MS5
SCI Rev2 16 voice
Behringer VC340
Strymon El Capistan
Electro Harmonix Small Stone
SSL 12
 
Ja klopt, ik heb een SH5 gehad, ik kon er alleen moeilijk vrienden mee worden destijds, hopelijk is dat nu anders. En UBXA mag weg ja. De REV2 gaat zijn plek innemen. :)
 
  • Yamaha YDR-120 (Digitale saxofoon)
  • Klotz AY5A0300 Y-kabel
Nu nog op zoek naar een lightning -> micro-usb oplossing en hopen dat de app van Yamaha mij in staat stelt om de geluiden in een andere toonsoort (C) te krijgen. En veel oefenen, want ik speelde nog nooit eerder saxofoon.
 
Ja klopt, ik heb een SH5 gehad, ik kon er alleen moeilijk vrienden mee worden destijds, hopelijk is dat nu anders. En UBXA mag weg ja. De REV2 gaat zijn plek innemen. :)
Ben benieuwd hoe dr ms5 je zal bevallen. En of die een beetje klinkt zoals je oude sh5.

SH5 staat al jaren op m'n wishlist, maar heb geen plek meer om m neer te zetten.
Wie weet komt de MS5 hier een keer. Ik heb wat minder moeite om die op zijn kantje tegen de muur te zetten :D
 
Ben benieuwd hoe dr ms5 je zal bevallen. En of die een beetje klinkt zoals je oude sh5.

SH5 staat al jaren op m'n wishlist, maar heb geen plek meer om m neer te zetten.
Wie weet komt de MS5 hier een keer. Ik heb wat minder moeite om die op zijn kantje tegen de muur te zetten :D
Ik las op GS dat de envelopes iets meer snappy zouden zijn tov die van de OG.
Dat was een van de ergenissen die ik had destijds, en het keyboard was ook wat matig qua interactie.

Daarentegen is het wel een ontzettend organisch en dik klinkende synth, heel leuk om allerlei bizarre geluiden mee te maken, maar ook weer niet makkelijk in te passen in de toch ietwat kazige muziek die ik maak(te).

Dus ja, ik ga het opnieuw beleven of het nu wel past voor mij, het is sowieso een heel gave bak, maar niet een doorsnee popmuziek deuntjes maak bak. Eerder een bak die je moet samplen en de vette sounds als fx gebruiken in je mix, maar dat is niet echt mijn werkwijze tot nu toe.

Nuja goed, dat is een beetje hoe ik hem zie.
 
Nog wat accessoires voor de Nord Drum 3P:

- Mallets
- Rubber tips voor drumstokken
- Roland KT-9 kickdrum trigger pedaal
 
behringer frequentie shifter. die gaat retour want is niet conform eurorack audio levels...niet geprobeert..

tweede doepfer serge vcs
doepfer frequency shifter
doepfer a166 logic module
tiptop buchla sequencet
tiptop buchla voltage processor
doepfer clocked random
heel veel stackable en langere patch kabels.


en een zak aardappelen.
 
Back
Top