Waldorf Blofeld

Origineel geplaatst door Hanz
Je weet wat ze zeggen, hè? 'A jack of all trades is a master of none'. :eureka:

Tot nou toe zijn Waldorfs nog altijd Masters of Waldorf. het kan haast niet beroerd zijn joh!

Ik ben benieuwd, maar ga het zowiezo niet aanschaffen hoor. Hoewel die Blofeld er wel erg compact (+) uitziet. Leuk als iets tofs in de rugzak past, toch?
 
Leuk hoor die Blofeld..maar mijn Italiaans OB 12je kan dit allemaal ook, klinkt beter..(breder geluid) heeft veel meer real time knobs..en wie zit er te wchten op die analoge piepjes...ik niet meer....

alleeen de sequencer van de Blofeld heb ik dan niet..gebruik dan maar mijn Korg ERII voor..

kortom niets nieuws onder de zon...

De Stromberg lijkt..maar dat weet i dus niet daarom zeg ik lijkt !! !!

erg Alesis ION achtig..datwas toch niet echt een groot succes terwijl de Stromberg veel duurder zal zijn...

Kortom....geen wonder dat er zo weing enthousiasme is over deze toch wel interessante apparaten....

Maar vormgeving alleeen is dus niet genoeg...

Murc
 
Koop i gewoon het onderstaande plaatje voor 1/3 of 1/4 van de prijs...goed genoeg en aanbod zat...
 

Attachments

  • wal.jpg
    wal.jpg
    6,8 KB · Bekeken: 86
IK twijfel niet aan die Waldorf bakjes, maareuh wanneer komt de Blofeld VST ? :D
 
Die blofeld lijkt mij zeer inressant.
Tot nu toe alleen de waldorf attack geprobeert en die vind ik echt vet.

Beter dan alle drum vst die ik tot nu toe heb geprobeert, en met alle bedoel ik alle comercieele.

Idd lekker compact ideaal als je een machinedrum of mpc hebt lijkt mij.'


Ps: Ik ben lam dus spellen ken ik nie :)
 
De stromberg zou ( op papier althans ) alle voorgaande waldorf technologien bevatten
Dus ook de mighty wave ...( optie om extern analoog fillter aan te sluiten ...) ..En de vergelijking met de alesis ion snap ik niet ..allebei dsp bakken en zilverkleurig ...maar verder...?
Persoonlijk hou ik wel van de waldorf klank ...de Q is een vette bak ...alsook de microwave...en de attack die is helemaal te gek ......
You're right Ik ben een waldorf junk
 
Vergrijp je dan aan komplexer vsti, dat is DE microQ cloon. Afgezien van het grafische editten zie ik weinig nieuws in de demo's. De componenten zijn wat beter geworden door de jaren heen vertelt Franke. Verder blijft het gebaseerd op de uQ/Q technologie met misschien hier en daar een nieuw filtertje ofzo... aan de andere kant. Erg prijzig bakje is het niet :)
 
Origineel geplaatst door Roel
zou het het vervangen van de q niet waard zijn? ;) dan worden die massaal gedumpt hhe

Vooral de speciale "upright" versie van de Q keyboard is al niets meer waard 8o
 
ik vind het maar een suffe actie van Waldorf deze reissue van de Q /mQ

Waarom hebben ze geen nieuwe algo's erin geknalt?
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Vooral de speciale "upright" versie van de Q keyboard is al niets meer waard 8o

daar is er schijnbaar maar één van gemaakt! waar die circuleert weet ik niet hoor. er stonden eens foto's op het forum hier dacht ik..

zo'n blofeld lijkt me wel leuk voor bovenop een masterkeyboard.
dan heb je helemaal geen q meer nodig
 
Origineel geplaatst door Roel
daar is er schijnbaar maar één van gemaakt! waar die circuleert weet ik niet hoor. er stonden eens foto's op het forum hier dacht ik..

zo'n blofeld lijkt me wel leuk voor bovenop een masterkeyboard.
dan heb je helemaal geen q meer nodig
de rode Q+ hebben we het over?
 
ligt het aan mij?

noch die blojob noch die strooberg halen het ook enigszins bij Q, Micro enz.

nee, zo wordt het niks met Waldorf.
 
Back
Top