Jupiter 8 op MP..

Deze schijnen ook makkelijker te modden zijn ;)

http://www.freelug.org/IMG/cache-290x244/600-290x244.jpg
600-290x244.jpg
 
ja maar dat is een toy bakkie joh, geef mij maar het echte werk, kost wat meer maar dan heb je ook wat :D
 
Origineel geplaatst door dennisb
ik vraag me dus ook oprecht af waarom men hier niet van gaat schuimbekken terwijl ie net zoveel kost , zon gebruikte astra is ook al niet meer bereikbaar voor de gewone man , en porshes al helemaal niet meer , wat een rotwereld

astra.JPG

Astra? Mijn god...

Heb begin dit jaar 1 maand zo'n auto gehad (hatchback). Uiteindelijk ingeruild voor +/- 100 euro. Over relativiteit gesproken. Ik ben net zo gelukkig met een fiets.
 
Origineel geplaatst door mikemix
Hee die heb ik gehad, vroegàh:D

maar idd watwas lego vroegah simple

maar daar was ook van alles mee te maken ....ziekenhuis / ridder fort
menn tegen woordig VA lego ,..sdrie stukken by elkaar steken en je hebt een compleet ruimte schip ,...- tis net as va spul asje met een 1 osc synthje niet af kan [duplo] begin dan niet met technish lego a like jp 8 / modulair haha

:engel:
 
Ik stond vandaag met mijn neus gedrukt tegen een raam van een muziekzaak, daar stond een mint uitvoering van een eind jaren 60 Fender Stratocaster. Prijs was ongeveer 1600 euro. De Jupiter was dus gewoon een koopje. Alleen "zie" je dat niet altijd. Ik wist trouwens niet dat een nieuwe 15000 gulden heeft gekost.
 
Origineel geplaatst door R-ond
menn tegen woordig VA lego ,..sdrie stukken by elkaar steken en je hebt een compleet ruimte schip
Origineel vertaald door Correct-O-Tron
maar tegenwoordig is het gewoon VA Lego, drie stukken bij elkaar steken en je hebt een compleet ruimteschip.

net playmodebil idd 8o)

4221.jpg
 
Origineel geplaatst door MadDonna
Ik stond vandaag met mijn neus gedrukt tegen een raam van een muziekzaak, daar stond een mint uitvoering van een eind jaren 60 Fender Stratocaster. Prijs was ongeveer 1600 euro. De Jupiter was dus gewoon een koopje. Alleen "zie" je dat niet altijd. Ik wist trouwens niet dat een nieuwe 15000 gulden heeft gekost.
Als het echt een mint en originele strat is van eind 60's dan is dat ook een koopje. Welke winkel ;) ?
 
Das alleen weggelegd voor mensen waar J.C. te N. een streepje voor mee heeft. de rest heeft pech gehad... ;)
 
Origineel geplaatst door Kraan
Astra? Mijn god...
.

ik heb een corsa tje , zuinig met de benzine is die wel

:o:
 
Re: Op Interface..

Re: Op Interface..

Origineel geplaatst door Vizion
Staat er nu toch weer eentje te koop..:D


ik kreeg zomaar het idee dat deze misschien van monopoly was, maar dat zal wel niet, ik zal s vragen.
 
Re: Re: Op Interface..

Re: Re: Op Interface..

Origineel geplaatst door Leo
ik kreeg zomaar het idee dat deze misschien van monopoly was, maar dat zal wel niet, ik zal s vragen.

Volgens mij heeft deze Jupiter 8 de laatste tijd al verschillende baasjes gehad ;)

D'r is dus intussen blijkbaar wel een interne Encore midikit ingebouwd.
 
ik voelde het gewoon !
wel een goede in ieder geval.... mmmm jp8....mooi:)
 
Belachelijke prijs natuurlijk. Zo'n ding is niet meer dan 1500 waard. :W
 
Origineel geplaatst door fuse
Belachelijke prijs natuurlijk. Zo'n ding is niet meer dan 1500 waard. :W

ik wacht wel even tot doepfer m nabouwt voor de helft van de prijs. :duivels:

(en nou weer ophouden hè, met mono op de kast jagen :bekdicht: :bekdicht: :luv: )
 
Back
Top