Jupiter 8 op MP..

Origineel geplaatst door Eclectus
In de westerse maatschappij staan we meer dan ooit allemaal op gelijke voet. Je hoeft al lang niet meer van adel te zijn om aan de top van de maatschappij te raken. Daarom zou ik zo zeggen dat we allemaal de "gewone man" zijn. En omdat we in principe gelijken zijn, wekt iemands succes makkelijk afgunst op. In dit verband is het boek "statusangst" van Alain de Botton een aanrader.


Dat is goede repliek.
 
Origineel geplaatst door champ
boekenlezen is slecht voor de ogen :P

niet zo erg als een beeldscherm lezen iig
 
Origineel geplaatst door Eclectus
In de westerse maatschappij staan we meer dan ooit allemaal op gelijke voet. Je hoeft al lang niet meer van adel te zijn om aan de top van de maatschappij te raken. Daarom zou ik zo zeggen dat we allemaal de "gewone man" zijn. En omdat we in principe gelijken zijn, wekt iemands succes makkelijk afgunst op. In dit verband is het boek "statusangst" van Alain de Botton een aanrader.

Heb m gelijk ff besteld, leuk om mensen met verjaardagen nog beter te confronteren :geslaagd: :{
 
Origineel geplaatst door Eclectus
In de westerse maatschappij staan we meer dan ooit allemaal op gelijke voet. Je hoeft al lang niet meer van adel te zijn om aan de top van de maatschappij te raken. Daarom zou ik zo zeggen dat we allemaal de "gewone man" zijn. En omdat we in principe gelijken zijn, wekt iemands succes makkelijk afgunst op. In dit verband is het boek "statusangst" van Alain de Botton een aanrader.

[Zover offtopic dat je afvraagt of er ooit een topic is geweest]

Daar zijn anders binnen de westerse maatschappij nog forse cultuurverschillen in te vinden. Amerikanen vinden het heel belangrijk om elkaars salaris te weten. Als 't een hoog salaris is, loop je daar graag te koop mee. Duitsers vragen vaak aan de telefoon naar je functie, als 't niet bijzonder genoeg is moeten ze je baas hebben. Nederlanders zijn daarin veel 'gelijkdenkender'. Komt door allerlei lokale historische achtergronden op het gebied van religie, de gezamelijke strijd tegen het water etc. etc.....zegt men ;).

Dus dat wij hier kletsen over die JP8 komt allemaal door de zilte zee...da's wel het moraal van mijn verhaal denk ik zo.
 
geld is macht,daar draai het allemaal om, je mag bereid zijn 2500e voor jp8 te geven als er een ander 3500 wil voor geven heb je gewoon pech.

Iemand die geen prioriteiten heeft kan het geld laten vloeien zomaar wanneer hij wil.( en meermaals na elkaar)

daar kan je niets aan doen,en de prijzen zullen maar blijven stijgen grotendeels door dit type van mensen.

Good Luck!
 
Als je het er voor over hebt koop je hem.
En anders niet. (spaar je lekker ff verder)


Dat zou toch niet moeilijk mogen zijn?
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik generaliseer niet..ik heb alleen een hekel aan "kleine man gezever"..o wat zijn ze toch zielig die kleine mannen..altijd teveel belasting betalen, in de file, zeurend vrouwtje, die negers, Jupiters te duur..tralala...Maar iets doen om een grote man te worden..ho maar..lekker in die kleine man zieligheid blijven hangen...


Als je een Jupiter 8 wil hebben dan moet je veel pindakaas..mischien word je daar groot van....

ik heb deze draad express gemden ,..maar moet ffzeik mode aan
kben nu pas bij blad twee
@ralp does niet sooo ....groot man ....netje !!!
laat de diversiteit aan gasten in ie3der zn waarde as ze t in een post niet snappen ,..pech!
[eregns hebbie wel gelijk ,...ik kan ook wel groot analoog poly en met knoppen denken - ask ik geen cash daar voor heb en wel zoiet swil kom in bv polysix / ensoniq esq/ siel oprera [dikk] en de bitt 99 [ook fettjes] terecht,...
en bevaltme best
compromissen sluiten ,,.....heet dat !
@ dat laatste was voor maddonna
vroeger ging ook nog wels in op leuke app. waar van ik dacht dat ie evt wels weg kon gaan voor weinig ,.....
mmmm misschien als en nou nou ,...reken maar dat de leuke xox/roland/korgjes en soo gewoon byna vaste prijzen ,..soms een synthje met "gebrek "wil nog wels wat zakken
of de grote onbekenden....[zoals laatst dei siel opera ,.analoog 2dco / 2lfo knoppen midii was voor me een buitenkansje om de hoek ook nog]

verder lezen mn zeur mode uit en idd jp8 is a big booys toy...maar 3600 is zoal laatst werdt betaald wel erg veel ,....
wordt voor een synthi ook betaald die is mmono hahaha

[verder lekker lezen :doei: ]
 
Wie weet wat er van je geworden was, wanneer je die Jp8 niet had gekocht?:D

bijvoorbeeld:
Kwam je eindelijk de vrouw van je dromen tegen, kon je haar niet trakteren want het geld was op. Zij dacht dat je krenterig was, waardoor zij een afknapper had.

Voorbeeld 2:
Als je die Jp8 niet had gekocht, had je veel meer tijd gestoken in het ontdekken van je andere muziekinstrumenten. En waren je muzikale sprongen groter geweest, want je had immers nu het geld gespandeerd aan een goede geluidskaart, waardoor die platenbaas nu ineens wel interesse had voor jouw produktie. Of had je eindelijk eens gitaar leren spelen.
 
Ok, toch nog maar even reageren....

Het ging mij er niet om of iets wel of niet betaalbaar is. Er werd op een gegeven moment, al of niet serieus, dat kun je niet altijd uit een post lezen, gezegd dat je een loser bent of lui als je niet het geld hebt om dat te kopen wat je wilt. Daar gaat het mij om. Niet of die JP8 nou 1 euro of 100000 euro kost.

Er lopen hier genoeg mensen rond op dit forum die zich het snot voor de ogen werken, ergens voor werken waar ze in geloven, maar dat werk brengt nou eenmaal niet voldoende op om zoiets aan te schaffen. Ben je dan een loser? Of lui? Ben je dom omdat je bijvoorbeeld als muzikant niet de gemakkelijkste weg kiest en je eigen ding blijft doen? Ben je gestoord als je wel voor je kinderen kiest in plaats van 80 uur te werken?
Die opmerking van ralphvanzeel is waar ik over struikel. Niet of zo iets onbelangrijks als een synthesizer te betalen is of niet. Als ik dat ding wil kopen, koop ik hem gewoon. Desnoods ruil ik mijn Porsche in.
 
Origineel geplaatst door MadDonna
Ok, toch nog maar even reageren....

Het ging mij er niet om of iets wel of niet betaalbaar is. Er werd op een gegeven moment, al of niet serieus, dat kun je niet altijd uit een post lezen, gezegd dat je een loser bent of lui als je niet het geld hebt om dat te kopen wat je wilt. Daar gaat het mij om. Niet of die JP8 nou 1 euro of 100000 euro kost.

Er lopen hier genoeg mensen rond op dit forum die zich het snot voor de ogen werken, ergens voor werken waar ze in geloven, maar dat werk brengt nou eenmaal niet voldoende op om zoiets aan te schaffen. Ben je dan een loser? Of lui? Ben je dom omdat je bijvoorbeeld als muzikant niet de gemakkelijkste weg kiest en je eigen ding blijft doen? Ben je gestoord als je wel voor je kinderen kiest in plaats van 80 uur te werken?
Die opmerking van ralphvanzeel is waar ik over struikel. Niet of zo iets onbelangrijks als een synthesizer te betalen is of niet. Als ik dat ding wil kopen, koop ik hem gewoon. Desnoods ruil ik mijn Porsche in.

Volgens mij ging het Ralph meer om keuzes maken.. Als je het geld niet hebt heb je gekozen om tevreden te zijn met wat je hebt (helemaal nix mis mee). Maar als je iets wel wilt moet je er dingen voor laten en dat is denk ik de crux. Ik denk dat de grote verzamelaars/kenners van synths hier op het forum het zich niet kunnen veroorloven om ook, naast de synths, nog 2x per jaar naar Curacao te gaan..
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Wie weet wat er van je geworden was, wanneer je die Jp8 niet had gekocht?:D

bijvoorbeeld:
Kwam je eindelijk de vrouw van je dromen tegen, kon je haar niet trakteren want het geld was op. Zij dacht dat je krenterig was, waardoor zij een afknapper had.

Voorbeeld 2:
Als je die Jp8 niet had gekocht, had je veel meer tijd gestoken in het ontdekken van je andere muziekinstrumenten. En waren je muzikale sprongen groter geweest, want je had immers nu het geld gespandeerd aan een goede geluidskaart, waardoor die platenbaas nu ineens wel interesse had voor jouw produktie. Of had je eindelijk eens gitaar leren spelen.

of je komt de vrouw van je dromen tegen en verleidt haar met je prachtige muziek gemaakt met die jup

of die platenbaas heeft eindelijk interesse omdat je sound staat
 
Origineel geplaatst door Arv
Ik denk dat de grote verzamelaars/kenners van synths hier op het forum het zich niet kunnen veroorloven om ook, naast de synths, nog 2x per jaar naar Curacao te gaan..

I.p.v. Curacao, kun je wel eindeloos reisjes naar Jupiter boeken:D
 
Het ging Ralph eigenlijk om niks want ik had gisteren gewooon slechte zin..
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Het ging Ralph eigenlijk om niks want ik had gisteren gewooon slechte zin..

jij bent me ook een figuur zeg, de ene dag een bunch mensen tegen je in het harnas jagen en de andere dag degenen die het met je eens waren wegzetten door 180 graden te draaien, volgens mij kick je gewoon op tegenwind, als je weer slechte zin hebt ga dan lekker een wandeling in het bos maken ofzo daar knap je meer van op dan hier je gal spuwen
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Het ging Ralph eigenlijk om niks want ik had gisteren gewooon slechte zin..


Das vreemd na:

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Bij mij heeft de here Jezus een flinke duit in het zakje gedaan op het gebied van het leven...

8D :confused:
 
Hahahahahahahahaha, als weer eens iets exotisch voorbij komt begint
het testosteron weer te borrelen bij de harde kern van dit zykforum.
Ongelooflijk.

Idd, ik ben de gelukkige, eindelijk een juup 8, prachtbak.
Ik heb er E6500,- voor betaald en vind dat elke Euro waard.
mijn waardering is des te groter nu dit heugelijk feit door éeenieder
van julie op handen wordt gedragen.
Het leven is een feest voor diegene die dit zo willen ervaren, proost.

Juuup, juppie, juppie-ter, pom ,pom, pom :D
 
Origineel geplaatst door dennisb
jij bent me ook een figuur zeg, de ene dag een bunch mensen tegen je in het harnas jagen en de andere dag degenen die het met je eens waren wegzetten door 180 graden te draaien, volgens mij kick je gewoon op tegenwind, als je weer slechte zin hebt ga dan lekker een wandeling in het bos maken ofzo daar knap je meer van op dan hier je gal spuwen

Nou ik meende volledig wat ik heb gezegd alleen als ik goede zin heb dan hou ik mijn mening voor me...Meningen zijn eigenlijk heel erg "oude mannetjes" en ik wil jong blijven...
Ik wandel graag door de bossen dus ik zal je advies ter harte nemen...
 
Back
Top