Jupiter 8 op MP..

Origineel geplaatst door mikemix
Hahahahahahahahaha, als weer eens iets exotisch voorbij komt begint
het testosteron weer te borrelen bij de harde kern van dit zykforum.
Ongelooflijk.

Idd, ik ben de gelukkige, eindelijk een juup 8, prachtbak.
Ik heb er E6500,- voor betaald en vind dat elke Euro waard.
mijn waardering is des te groter nu dit heugelijk feit door éeenieder
van julie op handen wordt gedragen.
Het leven is een feest voor diegene die dit zo willen ervaren, proost.

Juuup, juppie, juppie-ter, pom ,pom, pom :D

Mooi Mike, gefelicteerd en nog vele jaren plezier er mee:D . En dan kan deze zeikdraad ook op :slotje:
 
Origineel geplaatst door mikemix
Hahahahahahahahaha, als weer eens iets exotisch voorbij komt begint
het testosteron weer te borrelen bij de harde kern van dit zykforum.
Ongelooflijk.

Idd, ik ben de gelukkige, eindelijk een juup 8, prachtbak.
Ik heb er E6500,- voor betaald en vind dat elke Euro waard.
mijn waardering is des te groter nu dit heugelijk feit door éeenieder
van julie op handen wordt gedragen.
Het leven is een feest voor diegene die dit zo willen ervaren, proost.

Juuup, juppie, juppie-ter, pom ,pom, pom :D

kijk, niet lullen, poetsen, gefeliciteerd man, je hebt een fijne ontdekkingsreis voor de boeg, geniet ervan
 
Dus we zijn het eindelijk eens.

Als je geen juup8 hebt ben je gewoon een looser!
(En jaloers met een slegt humeur.)
 
Origineel geplaatst door fuse
Dus we zijn het eindelijk eens.

Als je geen juup8 hebt ben je gewoon een looser!
(En jaloers met een slegt humeur.)

Nee hoor, jaloers met een goed humeur. Tenzij iemand een DX-1 heeft. Dan pas krijg ik een slecht humeur.
 
Origineel geplaatst door dennisb
ff me 3 6'jes weg


:dubbel: Lol, misschien een idee: de vullusbakdraad! Ik zal er zelf vast plaats in nemen:D
 
Origineel geplaatst door MadDonna
Als ik dat ding wil kopen, koop ik hem gewoon. Desnoods ruil ik mijn Porsche in.

Mmmm, een Porsche of een Jupiter 8?

 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik generaliseer niet..ik heb alleen een hekel aan "kleine man gezever"..o wat zijn ze toch zielig die kleine mannen..altijd teveel belasting betalen, in de file, zeurend vrouwtje, die negers, Jupiters te duur..tralala...Maar iets doen om een grote man te worden..ho maar..lekker in die kleine man zieligheid blijven hangen...


Als je een Jupiter 8 wil hebben dan moet je veel pindakaas..mischien word je daar groot van....

Heb jij issues ofzo?
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Daar zijn anders binnen de westerse maatschappij nog forse cultuurverschillen in te vinden. Amerikanen vinden het heel belangrijk om elkaars salaris te weten. Als 't een hoog salaris is, loop je daar graag te koop mee. Duitsers vragen vaak aan de telefoon naar je functie, als 't niet bijzonder genoeg is moeten ze je baas hebben. Nederlanders zijn daarin veel 'gelijkdenkender'. Komt door allerlei lokale historische achtergronden op het gebied van religie, de gezamelijke strijd tegen het water etc. etc.....zegt men ;).

Volken die in gevaar leven, leven over het algemeen meer in harmonie. Er is eens onderzoek gedaan naar bevolkingsgroepen die onder een actieve vulkaan leven. Na een uitbarsting wordt een heel dorp weggevaagd. Omdat de grond er vruchtbaarder is komen er kort daarnaal snel weer mensen wonen. Het idee dat het leven elk moment afgelopen kan zijn doet de mensen de belangrijkere waarden van het leven beter inzien. Andere landen verklaren Nederlanders voor gek dat ze onder de zeespegel leven maar waarschijnlijk zijn wij veel gelukkifer zan zij. :D
 
Beetje gezeik in de kleine marge dit.
Gezever dat vintage te duur wordt omdat mensen met (meer) geld iets willen kopen om er lol aan te beleven. Om maar te vergeten dat alstie nieuw nog te koop zou zijn je grif 10k euri (minstens) neer zou moeten tellen.
 
hij ziet er wel enorm vet uit , oei wat een mooie synth:okdan:
vondt die samples op de forum vorige keer ook wel vet


:{
 

Attachments

  • jupiter8.gif
    jupiter8.gif
    32,3 KB · Bekeken: 42
Origineel geplaatst door dennisb
heb jij m nou gescoord jos of niet?

Nope, de man heeft me zelfs geen teken van leven gegeven.
Ik vind de advertentie ook niet meer terug, zal verwijderd zijn.

Misschien was het weer een hoax?
Ondertussen zit wel iedereen mekaar weer in het haar hier.

Zou het er op een synthmeeting ook zo aan toe gaan?
Ik hoop wel dat iedereen zijn baseballknuppel thuis laat dan.
 
Origineel geplaatst door Lt_picard
Zou het er op een synthmeeting ook zo aan toe gaan?
Ik hoop wel dat iedereen zijn baseballknuppel thuis laat dan.

haha. nee. omdat er eigenlijk zelden dingen worden verkocht/gekocht...
 
Is deze hele discussie niet een voorbeeld van waar Einsteins relativiteitstheorie over ging?

:biertje:
 
Origineel geplaatst door Kraan
Is deze hele discussie niet een voorbeeld van waar Einsteins relativiteitstheorie over ging?

:biertje:

ik vraag me dus ook oprecht af waarom men hier niet van gaat schuimbekken terwijl ie net zoveel kost , zon gebruikte astra is ook al niet meer bereikbaar voor de gewone man , en porshes al helemaal niet meer , wat een rotwereld

astra.JPG
 
Mag hopen dat die astra analoge roetfilters heeft. (Woeha!)
 
nee dat dan weer niet , deze is wel "echt analoog" maar moeilijk te vinden, ik zoek een mint exemplaar

gte2e.jpg
 
Back
Top