Adapter Lexicon Alex

Status
Please reply by conversation.

Qubit

Stamgast
Lid sinds
15 september 2004
Berichten
104
Locatie
antwerpen
Ik ben op zoek naar een adapter voor mijn Lexicon Alex. Ik heb de Alex gekocht zonder adapter maar nu blijkt het vinden van een geschikte adapter niet eenvoudig. Als je dus nog een lexicon adapter liggen hebt van een overleden apparaat of zo, zou je mij héél erg blij kunnen maken!

Nog even de gegevens die op de Alex vermeld staan:

9V AC adapter
"Use Lexicon MSA adapter"

Thx!
 
Je kan ook een adapter van een ander merk gebruiken. Zorg dat de stekker past en dat het aantal mA gelijk of hoger is dan de Lexi vraagt, dan is het geen enkel probleem.
 
Dat weet ik maar ik heb twee multi adapters liggen en beiden leveren niet genoeg ampere om de Alex te voeden, vandaar dat ik dacht om eerst eens te horen of er niemand een lexicon adapter op overschot heeft voor ik weer begin aan di eellende met adapters met honderdtwintig verschillende stekkertjes en zo
 
Origineel geplaatst door Qubit
Dat weet ik maar ik heb twee multi adapters liggen en beiden leveren niet genoeg ampere om de Alex te voeden, vandaar dat ik dacht om eerst eens te horen of er niemand een lexicon adapter op overschot heeft voor ik weer begin aan di eellende met adapters met honderdtwintig verschillende stekkertjes en zo


ik heb een alex in gebruik met een alesis adapter..
dus ze zijn redelijk "ander-merk--vriendelijk"

:luv:
alex&alesis
 
ga naar een electronica hobby zaak. die hebben zwaardere adapters en ook meer keuze kwa voltage en AC/DC.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top