Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
2 Sioux
Gezien de ruimte van 5 x 15 meter en het aantal geschatte deelnemers, verander ik de set, die ik mee zal nemen.
Dan is mijn oorspronkelijke claim van 1m30 aan tafelbreedte wellicht wat te veel. Dus is ik reduceer mijn deelname door
het meenemen van alleen de Synthi A koffer, zonder de sequencer. Daar heb ik een tafeltje voor van 47 cm breed,
en als het moet breng ik dat alvast zaterdag, omdat ik slechts 1 km van de locatie woon.
 
voor zover we weten niet, komt misschien nog...........
 
Origineel geplaatst door Exzit
Als je je via mail aanmeld krijg je dan ook nog een bevestiging terug?

Ik zag net dat de vraag al gesteld was.
 
ik kom ook en ik breng mee:

beetje modulair spul

m'n zelfbouwsequencer
een semi modulaire arp oddy
een paia 9700
en mischien m'n muze (diy quad modular)
 
Origineel geplaatst door Sioux
Zo de Eminent 310 Theatre is al gearriveerd :) Een fraai en zeldzaam wit exemplaar.
is het niet toevallig een witgeschilderd exemplaar? ook dat komt namelijk wel voor.
 
Origineel geplaatst door Sioux
Nee hoor :) Maar je kan hem zelf bekijken/bespelen zondag :)

zal ik zeker doen8o)
 
Ik neem aan dat inloop gedurende de hele dag is?

Was zelf van plan zo rond een uur 14.00/15.00 te arriveren eigenlijk, maar zie net dat het al vanaf 10.00 is?
 
Origineel geplaatst door Napole0n
Ik neem aan dat inloop gedurende de hele dag is?

Was zelf van plan zo rond een uur 14.00/15.00 te arriveren eigenlijk, maar zie net dat het al vanaf 10.00 is?

Gelukkig wel, anders was het voor mij zinloos om te komen. Moet om 17.45 voor een optreden in Den Helder zijn.
 
Origineel geplaatst door Napole0n
Ik neem aan dat inloop gedurende de hele dag is?

Was zelf van plan zo rond een uur 14.00/15.00 te arriveren eigenlijk, maar zie net dat het al vanaf 10.00 is?

Geen probleem als je later komt hoor. Mijn 06 nummer komt zowiezo ook bij de ingang te hangen. Als je dat even belt, dan laat ik je er in. De deurbel kunnen we waarschijnlijk niet horen in die ruimte.

Sioux
 
Origineel geplaatst door Sioux
Geen probleem als je later komt hoor. Mijn 06 nummer komt zowiezo ook bij de ingang te hangen. Als je dat even belt, dan laat ik je er in. De deurbel kunnen we waarschijnlijk niet horen in die ruimte.

Sioux

Dit was op de meetings in rotterdam idd ook al zo. en als er een paar modulars aanstaan hoor je idd geen bel :D
 
Ik ben ook van plan om langs te komen, het lijkt me wel leuk om mijn semi modulaire multi fx VST plugin, die ik aan het bouwen ben, te laten zien. Als er belangstelling voor is natuurlijk, het gaat nog wel om een alfa versie. Ik heb alleen zelf geen laptop, zijn er mensen die hun laptop meenemen en deze hiervoor beschikbaar willen stellen? Of is het alleen een hardware aangelegenheid? ;)
 
Bericht door een moderator:
Ik heb zojuist iedereen die zich heeft aangemeld een bevestigingsmail teruggestuurd.

Heb je géén bevestigingsmail gekregen, wil je dan nogmaals proberen je even aan te melden?
Op dit moment zie ik in de thread een aantal mensen die aankondigen te komen maar zich nog niet hebben ingeschreven!

Let op! Helaas is het ècht zo dat zonder (bevestigde!) aanmelding er géén toegang zal worden verleend.
Dit mede in verband met de beveiligings situatie in het gebouw.
Dus ook voor eventuele gasten die je wilt meenemen; geef even precies de namen door!

Ten overvloede: synthmeeting2007(at)xs4all.nl voor al uw aanmeldingen.
Aanmelden is mogelijk tot en met zaterdag 21.00u
 
Oh ja, we zitten inmiddels ergens tussen de 45 en 50 aanmeldingen (afhankelijk van de 'voorbehoudjes').
 
ik ga er ook proberen tezijn

ik ga er ook proberen tezijn

En ik zal een Mono Evolver key meebrengen en een Moog Little Phatty als jullie dat willen.
 
Origineel geplaatst door FrankH
Goed dan.

RE-501 (VET)


Origineel geplaatst door Arv
Ik kan me RE-201 wel meenemen ter vergelijking? :D

Lijkt me cool, ik neem m'n stage echo mee en als het goed is neem ik de HH tape delay van roel over (die ook meekomt), dus dan kunnen we lekker echo-en en vergelijken!!
 
Re: ik ga er ook proberen tezijn

Re: ik ga er ook proberen tezijn

Origineel geplaatst door Grooveron
En ik zal een Mono Evolver key meebrengen en een Moog Little Phatty als jullie dat willen.

Ja, die wil ik wel eens zien...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top