Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door matt second
Ik heb nog geen goede foto, alleen een concept, maar ik zal zodra ik de shirts heb een foto maken.

Concept wordt door ons ook gedoogd :D

Kom op, man: plaatjes!!!
 
Nou kom je laat op de synthmeeting dan kun je zo'n t-shirt wel vergeten als er maar 50 zijn volgens mij willen wel meer mensen zo'n ding, ik meld me aan iig. Mischien krijgen we wel groepskorting??? lol
 
Ik dacht dat we over de prijs op zouden houden! Ik merk er weinig van.
Nu word ik weer voor zielig type en zuinige Nederlander uitgemaakt en ben ik ook nog eens aan het neuzelen!

Voor de goede orde : nooit heb ik kritiek geleverd op de prijs. Met de opmerking dat 5 euro (wat het klaarblijkelijk altijd de entreeprijs is geweest) sympathieker klinkt als 10 bedoelde ik alleen maar dat je met een lager tarief waarschijnlijk de drempel voor een aantal mensen lager maakt. Ik wilde alleen maar weten wat nu definitief de entreeprijs is.

Ik had ook geen enkel probleem gehad met 10 euro. En als daar nog een bedrag van overblijft had ik het de organisatoren voor hun inzet absoluut gegund om bijvoorbeeld met hun partners lekker uit eten te gaan. Of iets dergelijks. Ik heb ontzettend veel respect voor de mensen die veel van hun vrije tijd opofferen om dit alles mogelijk te maken:halleluja

Ik hoop dat nu eindelijk de onterechte kritiek aan mijn adres ophoudt. In ieder geval is voor mij de lol er al vanaf. Ik heb geen zin meer om me tussen mensen te begeven die mij allerlei onjuiste feiten en onterechte benamingen in de schoenen schuiven.
Wellicht dat ik een volgende keer eens kom kijken, maar nu zeker niet.

Voor de organisatoren: veel succes met de laatste loodjes en een fijne dag toegewenst!

Eric
 
Wat is het toch met warm weer en geërger? :confused:


Relax toch allemaal :biertje:
 
Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Wellicht dat ik een volgende keer eens kom kijken, maar nu zeker niet.

ja joh , kom gewoon lekker naar de meeting, geen probleem.
 
Ik heb me net aangemeld...

Dus zie jullie volgende week :)

Is het handig om audiokabels mee te nemen of gaan we niet inpluggen op een mixer?

Ik neem in elk geval de FS1r mee en als controller ofwel een Xboard 25 en anders de AN1x.
 
Ik weet niet zeker of het gepast is om een 'request' lijstje te maken, maar toch zou ik graag een paar synthesizers en apparaten willen uitproberen op de meeting:

Yamaha AN1x
Yamaha CS2x of hoger
Access Virus (liefst TI)
Roland JP8000 of JP8080
Sherman Filterbank 2
Clavia Nord lead/rack

Iemand die een of meerdere van deze schoonheden meeneemt?
 
Origineel geplaatst door Napole0n
Is het handig om audiokabels mee te nemen of gaan we niet inpluggen op een mixer?

Kabels, stroomdozen, extra koptelefoons, extra stroomsnoeren, etc. blijkt in de praktijk handig te zijn om erbij te hebben. Je buurman zal het maar nèt effe nodig hebben. In principe is het zo dat je zorgt voor je eigen afluistering via koptelefoon of (klein) speakertje (op beschaafd niveau). Wil je er een mengpaneel tussen, dan zou ik die zelf meenemen. Soms kan je bijprikken in het mengpaneel van je buurman, maar dat is niet altijd even handig qua monitoring (of soms juist extra leuk... :D)
 
Origineel geplaatst door Hanz
Kabels, stroomdozen, extra koptelefoons, extra stroomsnoeren, etc. blijkt in de praktijk handig te zijn om erbij te hebben. Je buurman zal het maar nèt effe nodig hebben. In principe is het zo dat je zorgt voor je eigen afluistering via koptelefoon of (klein) speakertje (op beschaafd niveau). Wil je er een mengpaneel tussen, dan zou ik die zelf meenemen. Soms kan je bijprikken in het mengpaneel van je buurman, maar dat is niet altijd even handig qua monitoring (of soms juist extra leuk... :D)

Om maar niet weer over de den haag meeting te beginnen8o) (in begin hadden we daar dus 2 koptelefoons op 1 mixer maar bleek niet al te ideaal.)
 
wanner komt die lijst nou, ik wil wel ff weten waar we aan toe zijn........
 
Wat een gedoe intussen.
Ik vond die 10 euri een zeer acceptabele prijs voor zo'n organisatie, maar als bijstands-trekker ben ik natuurlijk blij
met die verlaging naar 5.
Gezien de recente posts, ben ik bereid m'n eigen tafel(s) in te brengen. Maar dan wil ik wel weten of daar ruimte voor
gereserveerd zal zijn, om geklooi te voorkomen, want ik kom pas laat in de middag.
En, omdat ik toch een tas vol met snoeren zal hebben, zal ik ook een kraakdoos meenemen.
2jflqfb.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Hoi Sam_Zen,

Origineel geplaatst door Sam_Zen
Gezien de recente posts, ben ik bereid m'n eigen tafel(s) in te brengen. Maar dan wil ik wel weten of daar ruimte voor
gereserveerd zal zijn, om geklooi te voorkomen, want ik kom pas laat in de middag.

Hartelijk dank voor je aanbod, maar dat is niet zo handig inderdaad. We willen zaterdag alles al klaar zetten.

Sioux
 
Origineel geplaatst door manvsmachine
Om maar niet weer over de den haag meeting te beginnen8o) (in begin hadden we daar dus 2 koptelefoons op 1 mixer maar bleek niet al te ideaal.)

Een mixer met meerdere bussen en een leuke hoofdtelefoonversterker, ideaal voor zo'n dag.

NB. ik zie een request voor een Nord Lead, ik kan mijn NL 3 meenemen, waarvan sommigen zeggen dat het geen echte Nord is. ;)
In dat geval blijft de Juno 106 thuis aangezien ik al twee Juno 60's voorbij heb zien komen.
 
Ik vind het jammer dat ik moet werken, anders was ik zeker wel even langs gekomen met mn em22 van elka.
Zo te zien worden er wat interesante dingen meegebracht, die kraakdoos bijvoorbeeld! Wat een ding.
 
Origineel geplaatst door FrankH
In dat geval blijft de Juno 106 thuis aangezien ik al twee Juno 60's voorbij heb zien komen.


Wie is die andere dan laat ik de mijne wel thuis..
 
Lijkt me leuk hoor mono, vandaar dat ik ook graag meedenk. Alles wat ik in deze thread heb gezet was voor het
algemeen belang.

Origineel geplaatst door mono-poly
Pal is bij deze met stipt genomineerd om een meeting te regelen.
Ik zou van het geld wat je over heb gewoon wat leuks doen met je vrouw of zo. (of alleen)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top