Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door travelan
Ik weet niet zeker of het gepast is om een 'request' lijstje te maken, maar toch zou ik graag een paar synthesizers en apparaten willen uitproberen op de meeting:

Yamaha AN1x

Iemand die een of meerdere van deze schoonheden meeneemt?

Goede kans dat ik die meeneem dan.

Mijn Xboard25 is wel kleiner maar ik kom toch met de auto dus verder maakt het niet zoveel uit.

Ik heb alleen geen keyboard standaard oid dus ik zal wel wat meer van de schaarse tafelruimte nodig hebben dan...
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Sioux
Ik zou persoonlijk wel eens met een juno 106 willen pielen in ieder geval :)

waarom als je zelf een juup6 hebt? :D
 
Goed dan.

Mee gaat:
dbx MC6
ER-1 (lelijk Japans woord)
iKey (tweelingen)
Juno-106 (Ronald)
Nord Lead 3 (uit Zweden)
RE-501 (VET)
03D (digimixert)
Furutech e-TP80E Power Filter
DT-770 Pro (600ohm)
DT-150 (lekker laag)
Powerplay HA4400 (Tehringer)

Thuis blijven:
A-100 Basic System 2 (Dupfert)
Setje 1030A (GeenElek)


Request: RNLA, no one with this FMR?
 
Origineel geplaatst door Arv
Ik kan me RE-201 wel meenemen ter vergelijking? :D
Vergelijken is niet het juiste woord, eigenlijk moet je ze allebei hebben, ieder met een eigen karakter. Lijkt me leuk om ze naast elkaar te zetten.
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
zoals in vorige thread gepost:

ARP2600 gekopelt aan een G2 (dus ook een notebook om live sequencer patches te bouwen)


Even een updatje (alsof het belangrijk is) dit wordt een ARP2600 / Moog Voyager gekoppelt aan een Kentoon Pro 2000. Kenton hangt in een G2 engine waarin een sequence preformance draait.

En stickers + stift voor name tages uiteraard.
 
Origineel geplaatst door Napole0n
Goede kans dat ik die meeneem dan.

Mijn Xboard25 is wel kleiner maar ik kom toch met de auto dus verder maakt het niet zoveel uit.

Ik heb alleen geen keyboard standaard oid dus ik zal wel wat meer van de schaarse tafelruimte nodig hebben dan...

Ik denk dat ik mijn standaard ook maar in de auto drop. Wel zo handig.
 
Origineel geplaatst door Sioux
Graag :)
Past maar 1 toetsenbordje op maar scheelt wel weer een complete tafel :)

Hoe groot gaat de ruimte ongeveer zijn?
 
Origineel geplaatst door manvsmachine
Past maar 1 toetsenbordje op maar scheelt wel weer een complete tafel :)
Hoe groot gaat de ruimte ongeveer zijn?

De ruimte waar we zitten is ongeveer 5 x 15 meter. Daarnaast is nog een stuk bar met keuken en een dakterras met twee bankstellen :) Mocht het krap worden hebben we nog een mogelijkheid om boven wat extra ruimte te gebruiken, die middels een open fide vast zit aan de ruimte beneden, maar liever niet.

In het kader van 'neemt geen tafelruimte in' komt er waarschijnlijk nog een witte Eminent 310 theatre te staan:) Als het lukt hem op tijd op te halen van de week tenminste.

Sioux
 
Origineel geplaatst door Sioux
De ruimte waar we zitten is ongeveer 5 x 15 meter. Daarnaast is nog een stuk bar met keuken en een dakterras met twee bankstellen :) Mocht het krap worden hebben we nog een mogelijkheid om boven wat extra ruimte te gebruiken, die middels een open fide vast zit aan de ruimte beneden, maar liever niet.

In het kader van 'neemt geen tafelruimte in' komt er waarschijnlijk nog een witte Eminent 310 theatre te staan:) Als het lukt hem op tijd op te halen van de week tenminste.

Sioux

Je kunt met mooi weer altijd nog buiten gaan staan ;)
 
Origineel geplaatst door manvsmachine
Je kunt met mooi weer altijd nog buiten gaan staan ;)
Vooruitzichten voor zondag 22, zon met temperaturen rond de 18 graden. Klinkt goed!
 
Origineel geplaatst door FrankH
Vooruitzichten voor zondag 22, zon met temperaturen rond de 18 graden. Klinkt goed!
Hmm... is er airco oid? Met allemaal apparaten in 1 ruimte zal de temeratuur flink oplopen...

ps: mijn 100e post :geslaagd:
 
Origineel geplaatst door travelan
Hmm... is er airco oid? Met allemaal apparaten in 1 ruimte zal de temeratuur flink oplopen...
ps: mijn 100e post :geslaagd:

Normaal wel, maar helaas is de luchtbehandelingsinstallatie beschadigd met die Windkracht 12 storm recentelijk en compleet afgeschreven. Verzekeringswerk, duurt lang dus :( De nieuwe installatie is nog steeds niet geleverd, wel besteld inmiddels. Dat wordt deuren en ramen open dus. Maar het wordt niet echt warm begreep ik, dus dat komt wel goed. Wij werken hier vandaag met dat warme weer ook met alleen de ramen open en dat is prima te houden. Lekker zelfs :)
 
Origineel geplaatst door Sioux
Normaal wel, maar helaas is de luchtbehandelingsinstallatie beschadigd met die Windkracht 12 storm recentelijk en compleet afgeschreven. Verzekeringswerk, duurt lang dus :( De nieuwe installatie is nog steeds niet geleverd, wel besteld inmiddels. Dat wordt deuren en ramen open dus. Maar het wordt niet echt warm begreep ik, dus dat komt wel goed. Wij werken hier vandaag met dat warme weer ook met alleen de ramen open en dat is prima te houden. Lekker zelfs :)
Ah, mooi! Gewoon een ventilator meenemen dus :)
 
Origineel geplaatst door travelan
Ah, mooi! Gewoon een ventilator meenemen dus :)

Llijkt me echt niet nodig. Frustrerend is overigens wel dat je op het dakterras uitkijkt op 750.000 watt redundante koeling voor het datacenter waar we niks aan hebben in de ruimte waar we zitten :)
 
Origineel geplaatst door Sioux
Llijkt me echt niet nodig. Frustrerend is overigens wel dat je op het dakterras uitkijkt op 750.000 watt redundante koeling voor het datacenter waar we niks aan hebben in de ruimte waar we zitten :)
Hoe ironisch kan het zijn. :D
 
Wellicht een goed idee om naast zo veel mogelijk standaarden ook ander materiaal mee te nemen die gebruikt kan worden voor het trapsgewijs stapelen van synths. Een paar blokken hout of zo. zo kun je op 1 tafel meerdere synths kwijt. Die staan dan wel schuin achter elkaar, maar dan kun je ze toch gebruiken.
 
Origineel geplaatst door MadDonna
Wellicht een goed idee om naast zo veel mogelijk standaarden ook ander materiaal mee te nemen die gebruikt kan worden voor het trapsgewijs stapelen van synths. Een paar blokken hout of zo. zo kun je op 1 tafel meerdere synths kwijt. Die staan dan wel schuin achter elkaar, maar dan kun je ze toch gebruiken.

Dank voor het meedenken, maar toch liever standaarden dan blokken hout hoor :) Ik neem er ook nog wel eentje extra mee.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top