(retro-synth rock) Smoking my drummer

DjGo

I point mics
Lid sinds
16 januari 2005
Berichten
220
Locatie
Het Wilde Westen
Heb een rauwe versie van deze track eerder op het forum geplaatst. Veel enthousiaste reacties hebben me gedwongen er deze versie van te maken:

Smoking my drummer

Hurt me now! :)

Dank alvast!
Diego
 
Lekkere track! Vind hem naar het einde toe wat te druk worden naar mijn smaak, maar puik werk hoor!
 
Origineel geplaatst door Triphonius Z
Lekkere track! Vind hem naar het einde toe wat te druk worden naar mijn smaak, maar puik werk hoor!

Hee, thanx!

Tja, climax heh ;-)
 
groovt erg lekker! super baslijnen en geniale drumprogramming! lekker hoor, helemaal op de dansvloer. Soms vind ik het een tikje repetitief, alsof je teveel elementen hebt die je in-en-uitschakelt ipv de track een 'live gespeelde' feel te geven. Maar dat is natuurlijk ook een beetje het idee achter de track. Ik zou proberen er nog meer livesecties in te krijgen, gitaarwerk vooral (en dan niet faken met je workstatiion natuurlijk :D)

maar niet teveel gezeurd...een van de groovieste dingen die ik hier op SF.nl gehoord heb.
 
Origineel geplaatst door Stage73
groovt erg lekker! super baslijnen en geniale drumprogramming! lekker hoor, helemaal op de dansvloer. Soms vind ik het een tikje repetitief, alsof je teveel elementen hebt die je in-en-uitschakelt ipv de track een 'live gespeelde' feel te geven. Maar dat is natuurlijk ook een beetje het idee achter de track. Ik zou proberen er nog meer livesecties in te krijgen, gitaarwerk vooral (en dan niet faken met je workstatiion natuurlijk :D)

maar niet teveel gezeurd...een van de groovieste dingen die ik hier op SF.nl gehoord heb.

Het is gemakszucht, dat e.e.a. te 'aan en uit-geklikt' klinkt... ik geef dat grif toe. Idd. heb ik al gedacht om mijn favoriete gitarist wat partijen te laten overnemen, om het geheel een wat organischer 'live'-feel mee te geven.

Zeer bedankt voor je compliment, erg blij mee :D
 
weet niet of ik op de vorige versie ook comment had gegeven, maar ik vind dit iig heel lekker! :okdan:
 
Groovy ! Echt leuk nummer, kan me ook wel aansluiten bij de suggestie hierboven om er misschien een beetje meer live-feel bij te halen voor enkele parts. Maar dan vooral vanuit de gedachte om een nu al goed nummer echt super te maken.

groeten,

Tom
 
Funkt!

Man dit is cool.. Je melodieen zijn brilliant

Een jankende gitaar solo ergens zou wel cool zijn maar that's all

Damn, this one's hot :halleluja
 
Back
Top