PC of MAC?? voor produceren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
Misschien iets te serieus?

Maar werk al meer dan 25 jaar met computers. Van de ZX80 tot en met systemen van miljoenen. Het kan allemaal beter, allemaal stuk en het raakt allemaal verouderd. Een computer is niets anders dan een gereedschap en alles wat er meer gemaakt van wordt is marketinggeblaat.

Wat ik geleerd heb in al die tijd is dat mensen belangrijker zijn dan computers.

Dat zijn nou "a few words of wisdom" Fuse !!!!

Diezelfde mensen zijn meestal ook de zwakke schakels in de combi mens//machine: merk ( helaas ) nog steeds dat de mens tegen zichzelf beschermd dient te worden door de computerfabrikant door de toegankelijkheid, lees bevattelijkheid voor menselijk falen, zo klein mogelijk te maken. Mijn ervaring is dat Apple daar verder mee is dan de rest; stomme dingen doen op Mac wordt m.i. minder zwaar gestraft dan bij de Winpc's.
Mensen met kwade bedoelingen kunnen zich (nog steeds) meer uitleven op Winpc's dan op Mac
 
Mijn ervaring is dat Apple daar verder mee is dan de rest; stomme dingen doen op Mac wordt m.i. minder zwaar gestraft dan bij de Winpc's.

Ik heb in Dos een keer mn hele HD gezipt.
Toen deed ie het niet meer. (ik was 12)

Maar Tegenwoordig krijg ik de hele tijd van die ''zou je dat wel doen'' waarschuwingen.
Bijzonder vervelend.
Alsof ze denken dat je gek bent.
 
Origineel geplaatst door Negative Plus

Maar Tegenwoordig krijg ik de hele tijd van die ''zou je dat wel doen'' waarschuwingen.
Bijzonder vervelend.
Alsof ze denken dat je gek bent.

Wie weet weten ze meer dan we denken 8)
 
Ik heb lang niet alles gelezen, maar als je nou gewoon een intelmac neemt met bootcamp erop dan kan je het zelf uittesten. Het enige wat anders is, zijn misschien wat hardware dingetjes, maar als je dan toch windows wilt draaien kan je dat in ieder geval gewoon gebruiken. En als je het niks vind dan ben je een paar klikken verwijderd om toch naar OS X te gaan.

Ik zie hier verder ook geen nadelen in, ik doe het zelf ook met mijn macbook :)

Maarja ik zit nog niet zo ver in de macs, en aangezien ik cubase al gebruik op windhoos (best wel stabiel bij mij allemaal :)) wil ik nu eens logic testen op de mac.

Moet alleen nog even aan logic komen :duivels:
 
Origineel geplaatst door Ton
Mijn ervaring is dat Apple daar verder mee is dan de rest; stomme dingen doen op Mac wordt m.i. minder zwaar gestraft dan bij de Winpc's.

Begrijp ik nu hieruit dat een Mac voor domme mensen is?:D
 
Origineel geplaatst door Mostatic
Leer produceren, dan weet je ook wat je moet kopen.

Gaat moeilijk als je niets hebt om het mee te leren. ;)

Of heb ik die schriftelijke cursus produceren van de LOI gemist?
 
Origineel geplaatst door fuse
Gaat moeilijk als je niets hebt om het mee te leren. ;)

Of heb ik die schriftelijke cursus produceren van de LOI gemist?

je hebt ze ook in poedervorm, wat warm water erbij roeren & klaar
 
:dubbel:
 
Of heb ik die schriftelijke cursus produceren van de LOI gemist?

Waarom zou iemand een cursus willen produceren bij het LOI ?? ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top