Nieuw album, nieuwe website

cosmiq

www.cosmiq.nl
Lid sinds
12 mei 2004
Berichten
460
Locatie
Holland
Wegens het uitbrengen van verschillende nieuwe nummers, wil ik jullie op de hoogte brengen van 'volume II : Rephrazed' op

- http://www.cosmiq.nl -

Met als hoogtepunt 'Life is Serializable'. Bijna alle tracks zijn gemaakt met renoise in combinatie met hardware.
 
klinkt vet cosmiq :okdan:

hoe heb je het gedaan met renoise.. gewoon als sequencert gebruikt of als trekker :)



koel alles koel :kroon:
 
Hey Lukast,
thx 4 je compliment :)
Euhm eigenlijk gebruik ik beide.. Soms neem ik een synthgeluid op als sample en gebruik ik de sequencer om er een melodie mee te schrijven. En soms maak ik een midi sequence en neem ik de gehele sequence op als sample die ik vervolgens trigger in een aparte track. Met dat laatste kun je dan leuke dingen doen met synthparameters, maar dat kost gelijk zoveel ruimte en cpupower. (En je moet even handmatig de NNA's setten dat ie niet gelijk afkapt op het einde).

Met ritmes idem: De machinedrum laat ik een sequence afspelen, opnemen als sample en vervolgens gebruiken als drumloop. Dan kun je er nog wat VST's overheen gooien enzo en combineren met andere drumsamples. Leuk om mee te spelen.

Renoise heeft trouwens zojuist een nieuwe versie (RC3) geupload. Dalijk even downloaden :halleluja
 
Back
Top