[hardtrance] stevy - stereo sound

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
Weer is een geluid wat ik wil laten horen. Heb er een wat kortere edit van gemaakt om het idee te laten horen. Altijd weer wat uitprobeerseltjes (vocal kick en vanguard gate), kritiek op me probeersels en de res leer k van :P.

oke genoeg bullshit.

http://home.quicknet.nl/qn/prive/sy.haak01/stevymusicplayer2.html

Laden duurt even..

bedankt voor je mening!

(main lead gemaakt met heerlijke nieuwe vst "sylenth1")
 
Het enige wat me aan je "nummer" opvalt is dat alles zwaar overstuurd is. Dit klinkt dus echt niet mooi. Doe daar wat aan en pak een minder lelijke kick. Misschien dat het dan al een stuk beter klinkt
 
Hee
Het nummer klinkt lekker.
Maar als ik jou was, de kick veranderen en niet in toon hoogte veranderen(pas niet echt bij dit nummer)
Ik heb in het verleden een hardcore plaat gemaakt en daar was de bpm 185 en daar heb ik een hele grove kick gebruikt en die liet ik wel in toon hoogte veranderen.
Maar dat klonk wel in dat nummer.
Het was ook een grove hardcore.
Maar jou nummer klink gewoon goed en schoon en de verandering in toon hoogte klinkt als storrent.
:dj:
 
Origineel geplaatst door samick
Hee
Het nummer klinkt lekker.
Maar als ik jou was, de kick veranderen en niet in toon hoogte veranderen(pas niet echt bij dit nummer)
Ik heb in het verleden een hardcore plaat gemaakt en daar was de bpm 185 en daar heb ik een hele grove kick gebruikt en die liet ik wel in toon hoogte veranderen.
Maar dat klonk wel in dat nummer.
Het was ook een grove hardcore.
Maar jou nummer klink gewoon goed en schoon en de verandering in toon hoogte klinkt als storrent.
:dj:

hmm! goede tip. Eigenlijk nooit aan gedacht aan normale kick bassline, kga eens een edit maken waarin dit op de "normale" manier verwerkt word. thanks for your comments :biertje:
 
Lekker vette sounds gebruik je :okdan:

Wel wat slordig af en toe. En ik ben ook niet zo te spreken over de kick. Maakt het nummer een beetje... dom of zo.
 
bedankt een ieder!

Sja die kick...kheb em hier op 2 setjes beluisterd klonk hier lekker vol en "jumpy". dat was mijn bedoeling bij het maken van deze kick, wat extra energie. K ben al bezig met een andere kick zonder dit gerommel :).

bedankt voor je mening!
 
Origineel geplaatst door stevy
bedankt een ieder!

Sja die kick...kheb em hier op 2 setjes beluisterd klonk hier lekker vol en "jumpy". dat was mijn bedoeling bij het maken van deze kick, wat extra energie. K ben al bezig met een andere kick zonder dit gerommel :).

bedankt voor je mening!

Bedoel je hiermee studio monitors of hifi setjes? bij hifi setjes klinkt het al gauw heel anders.
 
monitors en 5.1 set :)

Ksnap niet echt waarom hij bij jou zo overstuurd klinkt, ik hoor het toch nergens en van niemand. Alhoewel ik wel laatste tijd met wat tracks wat onzorgvuldig met mix en afmix om ga .. valt het bij deze track wel mee.. dacht ik zo.
 
Lekkerrrrr. Vind hem overall goed klinken. Sommige leads vind ik wat saai ofzo. Nogal "recht" klinken ze. Vind je Kick heel mooi juist maar op sommige plekken klinkt ie inderdaad verkeerd getuned.
In de qlimax is misschien toch een losee bassline leuker.

Hoe dan ook ik vind het een vette track! :P
 
lekkere track dit!
Vind de kick best kunnen, weet alleen niet of je het nog wel hardtrance kunt noemen, maar dat maakt ook eigenlijk niet zoveel uit...
toonhoogte veranderen in de bas zou ik ook niet doen, en de afmix klinkt een beetje schel.

Verder is het een goeie track met mooie geluiden...
 
Back
Top