[ klassiek ] stevy - once upon a time in the west (remake)

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
[ klassiek ] stevy - once upon a time in the west (remake)

Hoi!

Een project waar ik puur voor fun al een hele lange tijd mee bezig ben is het volgende. Ben opzoek gegaan naar wat bladmuziek en bijna alles is zelf via een midicontroller ingespeeld, enkel wat aanslag gewijzigd. Dat is soms wel te horen want ben nog lang geen goede toetsenist haha.

Dit was eigenlijk gewoon om eens even tussedoor me gedachte ergens anders te zetten.. zelf iets dergelijks componeren zit er voorlopig niet in haha!

Verder is de percussie nog lang niet optimaal.. maar ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Eigenlijk gewoon fun om wat van te leren, heb er in wat uurtjes tussendoor wel een paar maanden over gedaan, en heb er veel van geleerd:). Gemaakt met enkel software. Heb helaas geen opera zangeres voor de vocal gevonden:P.

leuk als je wat erover wilt zeggen:).

LINK HIER
 
Goed gedaan hoor, maar die drums aan het einde (vooral de snare) klinken wel behoorlijk cheesy......
 
Helemaal niet slecht! Vraagje: Wat heb je gebruikt voor de blazers? Vind die namelijk heel mooi in de mix klinken! :halleluja
 
Ik krijg er een erg 'general midi' gevoel bij.
Alsof ik een standard midi file met de media speler afspeel op de general midi van mijn onboard soundkaart...

Ik heb beter materiaal van je horen langskomen :)
 
haha thanks voor de reacties.

Alan.. General midi gevoel snap ik hierbij niet, en tis ook totaal niet serieus eerder een puur lol iets. Ik vond het uiteindelijke resultaat wel grappig klinken dus poste ik het maar :P. Ik ben totaal niet into klassieke muziek eigenlijk, het enige wat ik echt bij naam ken is dit stuk muziek en meer niet.

@ka2: Die komen uit nexus orchestra.
 
Grappig ik heb ook nexus orchestra, maar wist niet dat die blazers zo goed konden klinken. :D
 
Back
Top