[ trance ] stevy ft moloko - my sunshine

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
Ik ga er weinig over zeggen.. soort gouryella melodieuze trance track. Vocaal is er later zonder al te veel bewerkingen ingekomen.. misschien dat er nog aan gesleuteld aan moet worden. Ik vond een accapela van moloko waarvan een stukje goed in mn track paste vond ik zelf.

You're my last breathe
You're a breathe of fresh air to me
Hi, I'm empty
So tell me you care for me

You're the first thing
And the last thing on my mind
In your arms I feel
Sunshine

hoofdzakelijk gemaakt met jp8000 sylenth1 vanguard reason FL7.0 wavelab en een sampler voor de choirtjes. INTRO/OUTRO weggelaten... maar denk genoeg overgehouden om een mening over te geven!!

thanks alvast voor je mening!! zou super zijn! Vocaal past niet HELEMAAL goed in strings ik weet het.. wordt aan gewert:).

LINK!!
 
Vette trance track.
Vocal zal ik eruit halen, past er niet bij imo.
 
Erg vette track idd. Kan er niet veel meer of minder over zeggen :okdan:

Ja die hoge vocal past er niet goed bij en doet afbreuk aan het totaalbeeld van de track.

Verder vind ik het een knap staaltje werk, ondanks dat ik geen tranceliefhebber en -kenner ben. ;)
 
Met de andere eens.. vind opzich de vocals wel okay, alleen wat minder effect, en misschien anders plaatsen binnen de song, oook wat minder in geheel. Maar verder echt tof!
 
Track zit wel lekker in elkaar. :okdan: Vind ook dat die vocal eruit moet. Het is wel een dertien in een dozijn track, het is niet echt vernieuwend. Ik zou er zeker nog het een en ander aan doen. De stijl doet me een beetje denken aan Ron van den Beuken. (positief bedoeld). Succes met de track.
 
Echt knap werk! Vooral de drums zijn echt heel goed. Klinkt bijna professioneel! Het stuk met de pad/arpeggio, voordat de vocals er in komen, klinkt imo een beetje te standaard en goedkoop... De melodie daarentegen klinkt weliswaar standaard maar acceptabel genoeg, zeker met zulke drums en basses.
Is het de bedoeling dat de track zo infade? Dat klinkt namelijk niet echt fijn...
Over het algemeen, top werk! Als die vocals zouden kloppen zou je de plaat zo kunnen verkopen!

:okdan:
 
!

!

wow wat een diversiteit aan meningen! bedankt iig iedereen!

Toch zijn de meeste over het algemeen wel eens dat de vocal eruit moet.. een groot discussiepunt in ieder geval:p! ik ga het zoiezo nog even aanpassen, bedankt voor jullie tips ik ga zoveel mogelijk proberen te verwerken!

verder iedereen bedankt! Misschien nog meer tips? Alle tips zijn bruikbaar!
 
Vind dit wel aardig, had misschien teveel verwacht gezien vorige reacties.. maar ik denk dat dit 6jaar gelede wel redelijk intressant was geweest, doet me ook beetje denken aan gouryella. Ik vind je drumpartij en bassline wel lekker, voor de rest niet echt intressant voor hedendaagse trance denk ik. ik persoonlijk zou kiezen voor een ander geluid wat niet zo "Trance2000" klinkt en wat meer afwisseling met meer geluiden en wat boeiender filters en effecten.
 
Misschien vond ik deze trance track juist interessant omdat het een hoog "trance2000" gehalte had.

Kheb echt niet veel met de hedendaagse trance. Maar das natuurlijk persoonlijk. ;)
 
1) 't wringt nogal... die vocal en de rest van je track zeg maar.
2) de rest van de track klinkt wel ok, maar is niet echt nieuw of lang boeiend (maar dat is een kwestie van smaak)
3) sommige dingen moet je afblijven; Moloko is er daar 1 van ;)
 
haha thanks! ja idd de "nieuw" trance vind ik prima klinken hoor.. maar ben ook liefhebber van oude trance en is dit iets gemaakt naar de "oude"stijl zoals ik al in openingsbericht had gezegd.

@hazes, haha.. nou die vocal is er puur later ingekomen. De track was al zo goed als af en toen hoorde ik deze vocal.. die er toevallig nog aardig inpaste ook na wat bewerkingen. Zelf ben ik geen fan van moloko. Dat het moloko is.. is puur toeval ;).

bedankt iig:D
 
Back
Top