En ook nog een Jupiter 4 !!!!!

dat zou toch wel moeten kunnen?!

soms lees ik dat voor sommige synths dat weer een heel dure ingreep is en bij andere betrekkelijk eenvoudig.
verstand heb ik er niet van, maar ik zou denken dat het altijd redelijk simpel is, bij een analoge synth. 2 jack aansluitingen waarvan je de aansluitingen ergens op het signaal pad van het toetsenbord naar de synth introduceert en erbij doet.
zou toch voor een aantal mensen hier een eitje moeten zijn?
 
jupiter4

jupiter4

Origineel geplaatst door Leo
dat zou toch wel moeten kunnen?!

soms lees ik dat voor sommige synths dat weer een heel dure ingreep is en bij andere betrekkelijk eenvoudig.
verstand heb ik er niet van, maar ik zou denken dat het altijd redelijk simpel is, bij een analoge synth. 2 jack aansluitingen waarvan je de aansluitingen ergens op het signaal pad van het toetsenbord naar de synth introduceert en erbij doet.
zou toch voor een aantal mensen hier een eitje moeten zijn?

okey ik moet morgen naar Beegden deze juup heeft een defect gaat wel aan maar doet verder niks..mochten ze hem kunnen maken zal ik meteen naar de cv/gate handeling vragen.
 
cv/gate

cv/gate

is makkelijk op de jupiter te maken,er is veel info over op het web..voor elke stem een aparte cvingang met magelijkheden voor dual polyfoon etc...ik ga het mischien op de mijne ook wel doen,alhoewel ik meestal toch gewoon met de vingers speel..:okdan:
 
Memoryexpansie

Memoryexpansie

De memoryexpansie heeft iemand die en wat houd het precies in? meer geheugenplaatsen neem ik aan?
 
Back
Top