En ook nog een Jupiter 4 !!!!!

Origineel geplaatst door Acidfever
Ach ralph, ik vind het allemaal prima.....dat ik andere geluiden hoor over herhaaldelijk absurd lage biedingen zal wel toeval zijn. Ik noem dat gewoon proberen gear voor een erg lage prijs proberen aan te schaffen met als enige doelstelling er flink winst op te maken. Zal misschien niet altijd zo zijn maar het feit dat er gevallen bekend zijn zegt toch al genoeg over wat de doelstelling is?

Het maakt me verder allemaal niet uit hoor. Er is geen verbod op handel, maar ga niet lopen doen alsof je de goedheid zelve bent en dat je koper een dienst bewijst ofzo.
.


Wat hij zegt.
 
Origineel geplaatst door demian
Dit moet je niet persoonlijk nemen, dit is hoe het werkt in de zakenwereld, iedereen kust de kont van de gene met de portemenee. De rest, wordt vriendelijk naar gelachen. ;)
OFFTOPIC: Hoezo schijnheilig.



ONTOPIC: Is de synth te duur voor je, koop hem dan toch ergens anders. Nee had je al en ja kon je kopen.
 
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
OFFTOPIC: Hoezo schijnheilig.

erm.. idd, denk ik..:confused:

btw, zal ik 's kijken of ik een mooie 909 voor je weet te vinden.. :D
 
Origineel geplaatst door demian
erm.. idd, denk ik..:confused:

btw, zal ik 's kijken of ik een mooie 909 voor je weet te vinden.. :D

Je PB is vol, en als je serieus bent over die 909 moet je het zeker laten weten... maar nu weer ontopic.
 
Zo Ralph, al het bewijs aan het vernietigen met je edits?

Mag ik vragen waarom je al je replies behalve de laatste hebt weggehaald?
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Zo Ralph, al het bewijs aan het vernietigen met je edits?

Mag ik vragen waarom je al je replies behalve de laatste hebt weggehaald?

omdat het zinloos is....bewijsmateriaal??...shit wat een onzin
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik heb nog wel een Jup6.....

http://stores.ebay.nl/knobexploit-music-machines

khad je advertenties op e-bay al zien staan.. dacht al dat jij het zou kunnen zijn...

mooie gear maar die prijzen hé ;)
(ff je hap modus thuislaten svp)

als je iets graag wil hebben betaal je er meer voor, weet je zeker dat de gear helemaal tip-top in orde is dan betaal je er ook meer voor....is iets zeldzaam + tip-top in orde dan weet je zeker dat je meer ervoor betaal.

heb al een paar X meegemaakt hiero dat de huid wordt verkocht zonder dat de beer is geschoten..

iedereen wil graag voor een dubbie op de eerste rij zitten...
sommige weten van m.i. wat minder gewilde gear waanzinnige ruildeals te maken naar de gear die ze altijd al hebben willen hebben... andersom kan niet --> want dan verliezen ze hun voordeel! maar wel de mening zodanig weten te ventileren dat een potentiele koper gaat twijfelen... en dat vaak m.i. omdat ze zelf een keer niet voor een duppie op de eerste rij kunnen zitten. tis geven nemen en anderen ook eens wat gunnen

wat wel vaak jammer is/kan zijn is dat handelaren de hele dag op i-net op koopjes aan het jagen zijn en de gear dan tegen top-of-the-bill prijzen aanbieden... das volgens mij ook een onderdeel van marktwerking (wie eerst komt, wie eerst maalt of bij veel vraag een hogere prijs)....
moet dit dan altijd leiden tot een discussie ja of nee?

mssn kan je je eigen gear ook via hen laten verkopen tegen een acceptale marge voor de verkoper...
jou portemonnee gespekt, koper tevreden en uiteindelijk geen gezeik meer!
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
omdat het zinloos is....bewijsmateriaal??...shit wat een onzin

Hoezo onzin? Je monitord deze thread alsof je leven er vanaf hangt en je hebt er wel degelijk commercieel belang bij als je geen negatieve bekendheid hebt.

Maar goed...speel wederom de heilige zou ik zeggen. Je replies weghalen komt redelijk schijnheilig over moet ik zeggen. En of dat onzin is....tja.....dat weten we niet meer he....want al je replies zijn al weg....

Je hapt wel heel erg moet ik zeggen. Misschien had ik een knipoog bij m'n vorige reactie moeten zetten.
 
Zo dan!
Ik maakte even een geintje over P en Patrick terwijl ik ze helemaal niet ken en ook niet wil kennen. Het enige dat ik wilde zeggen is dat de JP4 (en dat ie geweldig is had ik al lang geleden begrepen van mijn vriend monopoly) echt met regelmaat te koop staat voor rond de 400-450. natuurlijk hoef je me niet te geloven en mij boeit het ook niet of een synth dat waard is of niet, dat blijft voor degene die het op tafel legt, om te bepalen. maar dat deze dan zomaar even naar 700 doorschiet is wel wat. (tweederde trouwens rednoiz en niet 1 derde. misschien heb ik het verkeerd getikt, ik ga het niet nakijken, maar ik denk dat je verkeerd gelezen hebt.)

het maakt heel wat los blijkbaar. zelf rednoiz, met wie ik toch geen slechte band had, voor wie ik ook niet echt rot ben geweest in het verleden, schiet uit zijn slof ter verdediging van een apparaat. tiswat.
en ralph die de gelegenheid weer aangrijpt om te balen van iedereen die klaagt of hoe dan ook wat op te merken heeft over prijzen. en dat (ondanks alle mooie verhalen eromheen) alleen maar omdat hij vaak de kroon spant als het om hoge prijzen gaat. tiswat.

maar goed, een korte pb is genoeg, rednoiz en palph, dan zet ik je er gewoon bij op mijn negeerlijst. dat werkt prima.

en veel plezier verder.
 
Re: @leo

Re: @leo

Origineel geplaatst door RednoiZ
wat heeft patrick ermee te maken?Aardig forumlid,die je nu door het slijk haalt ..
Woont niet in Utrecht maar bij jou om de hoek dus pas maar op...
Ik denk dat je je vergist in de naam...

deze lees ik nu pas. nog erger.
ik haal helemaal niemand door het slijk man, ik vergis me niet in de naam.ik ken die naam helemaal niet. jij vergist je in mij.
of dacht je dat dat van die tbs-er ook serieus was?
zo'n doordraaf verhaal met allemaal verkeerde conclusies had ik van jou niet verwacht, maar goed.
 
er staat trouwens alweer zo'n zeldzame synth op marktplaats.
sotheby's zal er zo langzamerhand wel opspringen. zo vaak zie je ze niet. :bekdicht: :dubbel: :dubbel: :dubbel:
 
Zijn dit een soort MiniMoog afkickverschijnselen Leo, of waar komt het vandaan? :D
 
..retificatie...

..retificatie...

@Leo ik heb je al een pb gestuurd maar ik denk gewoon dat we wat voorzichtiger moeten zijn met namen van forumleden..pvdpoel heeft niets met deze advertenties te maken ,daar ging het mij om..sorry voor het slijk dat was een beetje over de top,kom niet aan een jupiter dan kom je aan mij...:mega:

en wat een richting nam deze discussie dat was mijn bedoeling helemaal niet,ik zou het gewoon leuker vinden als mensen wat goede dingen ,of slechte over een synth zeggen i.p.v. dat het alleen over de prijs gaat.Over de Jupiter 4 zijn niet zo veel draadjes op het forum en er is veel interesants te melden over de synth..dat had ik ook meer van jou gedacht..@leo
Het is in mijn ogen een erg leuke synth met veel onverwachte modulatiemogelijkheden...en daar blijf ik bij,het is de leukste roland !!En nog betaalbaar ook..
En als je er een in goede staat voor 500 euro vindt heb je een mazzeltje volgens mij..

Oo ik had me inderdaad vergist had een derde gelezen i.p.v tweederde..sorry daarvoor nog..

:koffie:
 
Maareh, heeft iemand nou een Jupiter 4 voor mij te koop voor een redelijke prijs ? Ik hoef er niet morgen mee op toernee (overmorgen ook niet) dus ik ben niet aangewezen op de heren handelaren.
 
Back
Top