[tech] mtechnology presents mtech | disclosure

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Nieuwe track van daarnet, morgen verder d'rmee, misschien hebben jullie nog commentaar.

 
ik luister niet in optimale omstandigheden, maar voor zover ik kan horen is hij in één woord vet! :okdan:
 
heeft iets weg van progressive vind ik...
gaat lekker. Kan er weinig structureels op aanmerken,
klinkt in orde, mooi!
 
thx, al vind ik er weinig progressive aan, 't zit meer in de hoek van The Advent, waar'k nogal veel inspiratie vandaan haal :)
 
Hee another Mtech .. :kont: hahaha


ben geloof ik nummer 4 hier .. 8o)

Techno track gaat er lekker in .. krijg alleen je andere shit op myspace niet aan de gang .. tja later nog eens tjekke !
 
Origineel geplaatst door Mtech
Hee another Mtech .. :kont: hahaha


ben geloof ik nummer 4 hier .. 8o)

Techno track gaat er lekker in .. krijg alleen je andere shit op myspace niet aan de gang .. tja later nog eens tjekke !

Myspace is hele week al raar aant doen, hebben servercrash gehad, kan zelfs m'n profile niet updaten. En inderdaad, Mtech is een van de vele pseudoniemen die'k al jaren gebruik :)
 
Zal het vast lekker doen op de dansvloer. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Zal het vast lekker doen op de dansvloer. :)

Dat denk ik ook, alleen ik mis zelf nog iets in de track.

De clap/snare riff later in de track zou ik ook een stuk harder zetten en agressier laten klinken...dat heeft echt impact op de dansvloer (ook als je ze bijvoorbeeld keihard laat klinken tussen de beat door :))
De mix zelf heeft voor mij ook teveel laag en weinig hogere frequencies.....daar ligt vaak de kracht van de sounds.




:dj:
 
Origineel geplaatst door Raph
Dat denk ik ook, alleen ik mis zelf nog iets in de track.

De clap/snare riff later in de track zou ik ook een stuk harder zetten en agressier laten klinken...dat heeft echt impact op de dansvloer (ook als je ze bijvoorbeeld keihard laat klinken tussen de beat door :))
De mix zelf heeft voor mij ook teveel laag en weinig hogere frequencies.....daar ligt vaak de kracht van de sounds.




:dj:

Jep, die dansvloer tips kan'k wel gebruiken ja :)
Nieuwe versie online.
Heb de clap iets agressiever gemaakt, de snare hou'k liever op de achtergrond..

Verder heb'k de master multiband iets hogere ratio gegeven >10 kHz en iets lager <90 Hz, het hoog kwam inderdaad in vergelijking met m'n andere tracks iets minder uit, heb'k over het hoofd gezien. :confused: Waarschijnlijk toch wat minder met headphones werken (en wat meer overdag) :D

Het laag zal'k nog een paar luisterbeurten over doen op verschillende plekken (auto, hifi thuis), ben wel benieuwd hoe hij op een grote p.a. klinkt :koffie:.

Nog iemand comments of tips?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top