Son of Somnus

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Na maanden van niks doen, heb ik weer eens iets gemaakt. De track is nog niet helemaal af, maar ben even weer inspiratieloos. Misschien dat jullie mijn inspiratie weer een beetje kunnen aanwakkeren.

Momenteel doe ik de opleiding tot hypnotherapeut, vandaar dat ik ook iets minder actief ben met produceren. Deze track heeft met die nieuwe hobby (hypnose) te maken. De bedoeling is om dit jaar een nieuwe album uit te brengen: Hypnosis. Gewoon een leuke thema-album met mysterieuze muziek. :-)

 
Dik sfeertje hoor! Rond 3:10 had ik gehoopt dat er wat dikke drums mee zouden gaan doen, maar dat bleef helaas uit.
 
Bijvoorbeeld een langzame breakbeat met een sustained snare (ik dacht zelf op 30BPM) met af en toe een fill.
 
Dit vind ik écht één van je mooiste, Jeroen. Die duistere ondertoon doet het hem. Prima gast en veel succes met je hypnose sessies.
 
Dit vind ik écht één van je mooiste, Jeroen. Die duistere ondertoon doet het hem. Prima gast en veel succes met je hypnose sessies.
Het heeft inderdaad iets donkers, dat is niet bewust. Dat komt door de die Phaseplant bass. Ik vond die bass mooi dus heb ik 'm gebruikt. :-)
 
Back
Top