Electro - Arkanoid

Mtech

Stamgast
Lid sinds
27 juni 2006
Berichten
343
Eeuhj :peukie:

Probeer al een tijdje Electronisch muziek/herrie te produceren !
Laatste Arkanoid (8bit influenz)
Tja tis is een beetje een Nintendo tune-tje geworden !Best grappig !
Wou hem graag ff met jullie delen ..
Veel luisterplezier!

http://mtech.electronicz.nl/Arkanoid.mp3

Nintendo time !


:mega:
 
een chique, uitgewerkte electro track met een idm twist. Ik vind 'm lekker :okdan:
 
:) he bedankt voor de toffe replies ..

Ik gebruik reason/cheap midi keyboard/wavelab,en wat vst's!

Ik heb duracell nog nooit gezien .. ben het filmpje aan het downloaden ben nenieuwd .. wel de losse gametrackz net gehoord :biertje:
Kep redelijk wat electro meuk gemaakt, zal er nog wel een paar posten !

Bedankt allemaal
*D
 
vet hoor, alleen die bliiep kick is niet mijn soort appelgebak
 
't Is niet 100% mijn soort muziek, maar voor de pak-m-beet 50% dat het dat wel is, is het helemaal in orde :)
Ik herken er persoonlijk niks van Arkanoid in, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet de Nintendo maar de C64 versie ken 8~
 
:) Nogmaals dank allen !

Tunetje komt niet uit t spel Arkanoid ;) .. vond het wel een toepasselijke titel ....
 
Origineel geplaatst door pal
Lekker bezig klinkt profi!

Welke gear ?

Gear does not matter, only in argumentation, honor the artist and you will love his work, so the galo say's

26%, zucht,... kut verbinding, weet je wat ook vet is, een remix maken van je eigen nummer,... ken je lachen, wat je wel allemaal niet verandert 61%,.... bladiefoo::create.song('myNewestSong'); ;) 77% wordt flauw he... en spelfouten as hell waarschijnlijk maagoed... het valt te begrijpen, hey open folder....
:dj:

Jew shit rokt em, als ik dit zou horen op een feesje zou ik zwaar uit mijn dak gaan,.... klaar... die bassline WHAAAA,... wow man, chill ff wat doen aan de touch sensitivity,... iynwim ;)

naja nix meer op toe te voegen, geweldig ;)
 
Oi thanx man ..

Toffe reaktie *D

Gaat tiezo traag:walker: ...... is misschien een beetje groot 15mb ofso .. maar wel goeie bitrate ...

Wil deze track wel ...hellemaal de 8bit sound geven .. denk wel relaxed .. Als (8bit remix ) of so !hehe


:okdan:
 
Ben ik de weer de enige die hoort dat het vals is? :confused: Of dat het op zijn minst wringt.
 
Jij bent zelf vals ..:)

ff zonder gekheid ... misschien in het begin klinkt het tune tje raar ..maar later hoor je het niet meer (zou moeten kloppen)... er zitten zeker nog wat foutjes in !
Moet zeggen dat ik de ouwe nintendo tunetjes ook niet altijd helemaal vind kloppen ..hehe
Ik heb weleens als ik te veel focus op de aparte sounds dat t ff helemaal niet meer klinkt .. vaag :peukie:

Oi ik ben maar een beetje aan t oefenen.. en tis maar een funtrack.. Vind het sfeertje dat t mee brengt wel oke !

Thanx for the comments/bump *D

Grtz

Gepetto
 
Back
Top