9000 Knobs - In sound we thrust - Orignal mix

Over smaak valt idd niet te twisten, als jij verder in de dance wil; ga zo door!
Maar dan moet je wel veel kunnen produceren, denk dat daar je winst misschien nog wel valt te halen; veel doorspelen, leren en samenwerken (tip).

De track zit voor de dance (house) liefhebbers best goed in elkaar, complimenten.

Groetjes Paul
 
Eindelijk iemand met een flimpje......daarvoor eigenlijk een +10.

Dis precies waar ableton voor bedoelt is, daarom klinkt muziek van tegenwoordig loopjes....stutter....en de hele ratte plan achtig. Vet gedaan i like it :okdan:
 
Ja , dat hele gedoe met de loopjes ... ;).

Vaak kom ik ook tot de constatatie dat die loopjes ervoor zorgen dat de hele track zeer gesequenced aanvoelt.
Dit komt natuurlijk door het 4/4 gebruik van de clips en het gebrek aan langer durendende , evoluererende clips.

Heb geleerd dat als je langere clips gebruikt , met akkoordenwijzigingen, extra modulatie, en gewoon , complexere melodies , dat de overall feeling al veel minder mathematisch overkomt.

Het blijft natuurlijk allemaal gebasseerd op die korte 4/4 maat , maar je krijgt niet meer dat aan elkaar geplak van clipjes.

Bedankt om deze thread te bekijken ! :halleluja
 
hee gaaf hoor, maar ik mis net dat laatste stukje. (het klinkt echt wel gaaf hoor, dansen ook zeker)

Geluiden zijn cool maar mis net ff de helemaal los sound, kan in deze track van alles zijn. Dan zou de track een knaller van de avond kunnen worden, nu is het gewoon al een goede track hoor. Nu blijft het interessant door de fx dingetjes maar nog 1 dikke hook en dit is een knaller op awake....
 
2 maanden is wel laaaang. dit duurt in principe een uurtje of 4 maargoed vind 'm wel knallen. Iets te hard gelimit op de master denk ik. Dat maakt 't wat amateuristisch. Wat sequences betreft.. tis techno... zo gaat dat.

Vind dat je een heel eind op weg bent. Tgaat nu meer om de final tweaks. Meer compressen moet je zeker wel proberen. Als je dat juist doet dan blijft de dynamiek gewoon bewaard maar klinkt je track iets meer ingepakt.
 
Back
Top