Electro - Outlaw

He thanx :) !

Me electro tracks varieeren nogal ...
zal zekers nog meer tracks hier gaan posten ...
gezien de relaxtuh reakties
en de electro appreciation :okdan:

Cheers
 
Laatst gewijzigd:
Wheee muziek 8D komt zeker in de playlist ;) goed hoor :halleluja
 
:biertje:

Bedankt Galo en Ruudvee ..

Electro maken is vet .. maar maak ook andere stylen .. probeer zo n beetje alle electronisch muziek die ik zelf graag hoor te maken !

Electro / Drum and bass / hard/breakcore/ tekno /breakbeat /triphop /

Me electro tracks zijn de betere ... (veel ge-oefend hehe)

Peace
 
Kwam het toevallig van de week een keer tegen ..

Zal er dadelijk eens naartoe surfen ..

Live = vet

Thanx man ! :biertje:
 
toffe track :okdan: vind sommige (robot-) stemmetjes een beetje los van de rest van de mix liggen.
 
Ik vind het een zeer heftige track, lekker strak, en er gebeurd veel in.
 
Lekkerrrrrrrrrrrrr.:)
 
Origineel geplaatst door Mtech
:biertje:

Bedankt Galo en Ruudvee ..

Electro maken is vet .. maar maak ook andere stylen .. probeer zo n beetje alle electronisch muziek die ik zelf graag hoor te maken !

Electro / Drum and bass / hard/breakcore/ tekno /breakbeat /triphop /

Me electro tracks zijn de betere ... (veel ge-oefend hehe)

Peace

Het is altijd een goed streven om ook van andere soorten wat te proeven (produceren), als je maar op een theme actief bent mis je weert wat de andere je kunnen leren zeg maar, later kun je nog gaan combineren om een soort van eigen smaak aan je audio te geven. :yamaha:
 
Goeie productie, hij klopt!,
alleen vind ik dit zelf iets te space, ik ben meer van de "populaire electro" zegma

Top:biertje:
 
Origineel geplaatst door Galo
Het is altijd een goed streven om ook van andere soorten wat te proeven (produceren), als je maar op een theme actief bent mis je weert wat de andere je kunnen leren zeg maar, later kun je nog gaan combineren om een soort van eigen smaak aan je audio te geven. :yamaha:

Yep

Heb tijdens het produceren van hardcore/breakcore veel relaxtuh foefjes ondekt ..
Die ik nu met t maken van electro ook gebruik ...

Grtz
 
Back
Top