9000 Knobs - In sound we thrust - Orignal mix

:halleluja

Heb zowat zitten luisteren naar andere nummers hier en moet zeggen dat er wel echt erg veel stevig talent aanwezig is.

Hier ben ik het mee eens, ik vind dit zelfs een hele leuke contest. Lekker bezig allemaal!

Overigens je nummer is prima voor de dansvloer, tenminste kan ik blijven dansen.
 
Ik vind het een lekkere stevige track, maar zoals je zelf ook al aangeeft is hij een beetje bassheavy.
Persoonlijk zou ik liever een wat strakkere mix horen en wat slimmere compressie. Ik heb het gevoel dat alles in je mix vecht om aandacht zowel in frequentiebereik als in 'hardheid'. Maar genoeg gezeik, gewoon stevige track.
 
Ik vind die groove top. Ik luisterde hem helemaal..sterker wat mij betreft was ie waar die nu eindigde in zn breakdown gekomen en dus nog even na een flinke climax verder gegaan. Die mis ik nu.

De terugkomende builds richting je 16e bar mogen van mij ook nog wat sterker worden, dus net voor de drop zeg maar.
Hij gaat het hier niet winnen denk ik maar van mij mag die ook in de mix langs komen op Dance Department. :okdan:
 
Ik vind het best gaaf!
mooi gebruik gemaakt van alle technieken.

groet

richard
 
Haha ! Tom is deze zomer bij ons in gent komen spelen en heeft mijn * live * systeem beter gemaakt met wat nieuwe technieken.
Echt knap van je dat je Tom vernoemd, je zit er helemaal op.

Die man moet je in de gaten houden, die zijn livesets zijn fcking gestoord .....
Die geeft al zijn geheimen prijs en heeft werkelijk een prachtkarakter .

Dummy clips was echt een vernieuwing , een systeem waar je bepaalde tracks naar voorbepaalde effectenenveloppes stuurt alvoorens ze naar de master bus te routen. Via de launchpad kan je dan voorgemaakte clips triggeren en een heel arsenaal aan effecten triggeren. MAAASIVE FUN !

Thanks for listening !!!
 
Deze contest is heel ruim en ook dit nummer hoort er in thuis.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat er heel wat in geprogrammeerd is en minder "on the fly" gespeeld is kan ik het wel pruimen.
*** .. snap niet wat die ouden lullen lopen te zaniken... *** ZALT GAAN JA?! LOL! :dubbel:
Grtz uit de streek van Gent!
:biertje:
 
klinkt wel dik

aleen twee maanden werk :O woow

na twee maanden moet je toch minsten meer als 6min hebben
wat heb je in die twee maande gedaan dan als ik vragen mag?
 
@ Sidx8580.

2 maand werk ( dagelijks uurtje of of 2 ). Klinkt veel , weet ik , maar de meeste tijd zit hier in het opbouwen van het performance systeem ( dummy clips , fx,, midi mapping, )

Het klinkt lang voor deze track, misschien heb ik wel teveel tussentijdse blote vrouwen zitten kijken, ....:peukie: . Zou niet altijd zo lang mogen zijn :engel: !
 
je hooeft geen toetsen te kunnen spelen om muziek te kunnen maken,
muzikaal aan een filter draaien moet je ook kunnen,

mijn stem gaat naar dit nummer toe
 
Ahzoo 2 uur perdag aan de machiene en dan ondertussen ook nog eens andere dingen doen

jaah dan kan het wel lang duuren

maar goed ik kan me wel voorstellen dat midimapping en de rest nogal lang kan duuren voordat het optimaal is (je wilt natuurlijk wel je groove behouden )
 
Prima prima!
Als je dit live ook nog is neerzet heb je mijn interesse op de dansvloer.

Maar als ik vragen mag waar ben je dan 2 maanden mee bezig geweest en wat is nu live en wat niet? Heb je alle samples ingespeeld, alles verzameld in een projectje en daarna live alles qua structuur opgezet?
 
}:| Ik heb er geen moment spijt van gehad .

Wel heb ik automap van mijn pc gesmeten , dit verzoorzaakte conflicting midi CC´s .
Heb wel een tijd moeten zoeken voor een passende 64 bit driver voor de launchpad.
De vorige drivers gaven latency en slow responses .
5 emails over een periode van 4 maand naar Novation, zonder resultaat.
Heb dan maar op een forum een URL gevonden voor degelijke drivers .....

Voor de rest weinig problemen !
 
Back
Top