paddoblow loopje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ttdom

Stamgast
Lid sinds
2 juli 2005
Berichten
429
ik weet niet hoe dit tegewoordig heet, loopje in ableton van 8 bars.. heb t kwartier in ableton zitten loopen na n jointje, kvon t wel lekker
ach ja
 

Attachments

  • pdh.mp3
    348,4 KB · Bekeken: 49
Klinkt idd. wel lekker...maarre....gedroogde paddo's in een jointje STINKT NAAR ROTTE VIS !!!!( en werkt naar mijn beleving niet;) )
 
idd 1 x geprobeerd, rochel de gadver de bweeurgh.. Mijn favoriete mothode was op een gegeven moment om ze tot poeder te vermalen en in geleicapsules the stoppen. Hap slik weg en klaar is speeskees.
 
paddo's zijn sowieso gigantisch ranzig .. elke keer als ik ook paddos gebruikt heb rook ik ook overal die smerige paddo geur, en had ook t idee dat iedereen om me heen die geur ook wel moest ruiken ..

nee doe mij maar een synthetisch goedje ipv die smerige bende

maar om weer ff ontopic te komen .. die 16 seconde zijn evt ook nog wel leuk om 32 seconde te horen..
15 minuten zou ik niet trekken .. maar ik ken t gevoel wel, als je stoned bent en dan als t ware in je muziek blijven hangen maar voor de nuchtere mensen is zo'n loopje weinig aan :)

ik zou t wel graag nog eens willen terug horen als t evt. is uitgewerkt naar een trackie met wat meer variatie :okdan:
 
ach tis maar net wat je lekker vindt he ... smaken verschillen :)

heb toch liever een stukje papier op mn tong waar je amper iets van proeft en 3 kwartier later ineens totaal van de wereld door bent, dan dat ik die smerige zooi moet opvreten waarvan er een uur later nog stukjes van tussen je kiezen zitten en je ongelovelijk begint te stinken, of misschien is t die smerige paddo geur die je uitademt kan t op die momenten niet echt inschatten waar die stank weg komt.. tis iig niet lekker.. maar goed, ieder zn ding :biertje:
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
paddo's zijn sowieso gigantisch ranzig .. elke keer als ik ook paddos gebruikt heb rook ik ook overal die smerige paddo geur, en had ook t idee dat iedereen om me heen die geur ook wel moest ruiken ..

nee doe mij maar een synthetisch goedje ipv die smerige bende

maar om weer ff ontopic te komen .. die 16 seconde zijn evt ook nog wel leuk om 32 seconde te horen..
15 minuten zou ik niet trekken .. maar ik ken t gevoel wel, als je stoned bent en dan als t ware in je muziek blijven hangen maar voor de nuchtere mensen is zo'n loopje weinig aan :)

ik zou t wel graag nog eens willen terug horen als t evt. is uitgewerkt naar een trackie met wat meer variatie :okdan:

Heb een tijdlang vrij regelmatig gebruikt, en ze werden iedere x weer net iets ranziger. Op het punt dat ik bijna flauw viel iedere x als ik de geur van paddo's rook ben ik maar geswitched naar een tookie op zn tijd.
 
haha, een discussie over paddo's is eigenlijk nog beter dan over mijn muziekje ja..
ik heb ze al bijna een jaar niet meer gehad maar heb r wel weer zin in als t weer meezit. ik vind ze ook als een van weinigen gewoon lekker... da's ook de makkelijkste instelling om ze te eten
 
Gewoon nie op kouwen maar gewoon doorslikken....of tussen een hamburger
bij mac-donalds( wel op tijd weggaan.... :D )
 
paddo's ROKEN is echt het stomste wat je kan doen. Daar is het totaal niet voor bedoeld. Je trip kan "blijven hangen".

En ik spreek uit ervaring, ik heb een trip gehad van 3 maanden daardoor. Maargoed het is geen drugsforum hier haha ;)
 
ik moet zeggen dat ableton me absoluut niet inspireert tot 'arrangeren' .. ik snap die hele arrange page maar half of voor n kwart..

nu ik net weer 2 monitors heb ga k weer lekker klooien met logic 5.5 denk k...
 
Ik kocht wel eens een blik champignonnensoep, flikkerde de champgnons eruit en de paddo's erin. Op die mannier was het enigszins te pruimen. Ik zal ff je loopje checken
 
Ik krijg er een beetje een Tresor 1998 gevoel bij, ben benieuwd hoe je em gaat uitwerken.
 
Wij aten ze altijd altijd met Vanille Vla :okdan: Ik ging anders ook altijd echt over me nek. En na 10 min wordt ik ook altijd een kwartiertje misselijk, maar daarna 8o)
 
goede padoblowloop
 
hahaha wat een topic voor feitelijk 3 seconden muziek die een paar keer wordt gelooped :)
klinkt niet slecht, ook niet bepaald spectaculair..

als je niet van verse psilocybe-paddestoelen houdt, kun je ze natuurlijk ook drogen. dan hoef je maar een 0,1x zo'n kleine massa paddestoelen te eten voor hetzelfde effect; of je verkruimelt de droge paddestoelen en verwerkt ze in een gerecht naar keuze.. ik zelf vind de smaak van truffels (AKA philosophers' stones, psilocybe tampanensis) wel erg lekker, een de copelandia cyanescens smaken ook erg goed :) maar ik houd sowieso wel van paddestoelen, ook non-psychotropische en -psychedelische soorten :)
 
Thee zetten en stampen die dingen, zakje pickwick er bij en klaar niks geen vage zaken in de mond :D
Blijf uit de buurt van coniferen voordat je ze een uur lang gaat bewonderen alsof het lemmings zijn... :o:

O en het muziekje is wel grappig voor een loop 8>
 
Geef mij maar gewoon Angel Dust....
 
haha ja zlefs met n paar seconden muziek(?) kan die apddo kabouter jullie verleiden tot wat receptjes om toch maar zo vaak mogelijk n dimensietje verder te kijken:)

meestal snid ik ze in kleine stukkies, kwartiertje in hete net niet kokend water en dan heb je zo een sort of thee die je op drinkt en de stukjes netjes eeerlijk verdelen..
en goed kauwen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top