Is mijn 909 kapot?

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Ola,

Volgens mij is mijn TR-909 kapot. Het lijkt erop alsof de VCA van de kick niet hertriggerd word.

Als ik bijvoorbeeld op step 16 een kick programmeer en op de eerste dan heb ik geen attack op de eerste. Dat is natuurlijk niet relax. Ik zal binnenkort een sampletje maken dan kun je het horen.

Wat ik dus zoek is iemand die zegt dat ie stuk is en weet waar ik hem kan laten maken. Duss..
 
Re: Is mijn 909 kapot?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola,

Volgens mij is mijn TR-909 kapot.

Ehm...weer aan de wijnballen gezeten Johnny? :P 8P

Zover ik weet staat JOUW TR-909 nog steeds bij mij thuis...tenminste vanmorgen stond ie er nog. En hij doet het nog prima... 8)
(laat trouwens maar ff weten wanneer ik em weer retour kan komen brengen)

Is het trouwens niet zo dat het verschil in kick geluiden, gewoon het verschil is tussen een 909 met een laag en eentje met een hoog serie nummer; iets andere circuit opbouw dus...ik zeg ook maar wat hoor...

equate
 
Re: Re: Is mijn 909 kapot?

Re: Re: Is mijn 909 kapot?

Origineel geplaatst door equate


Ehm...weer aan de wijnballen gezeten Johnny? :P 8P

Zover ik weet staat JOUW TR-909 nog steeds bij mij thuis...tenminste vanmorgen stond ie er nog. En hij doet het nog prima... 8)

En staat die van jou bij hem? ;)

Maarruh, ik neem dat de tony beukers er wel 2 hebben. :P
 
Ja, dat ding is helemaal naar gort. Ik zal je er 100,- euro voor geven.

Nee, breng hem naar Bert in Utrecht. Voor een paar tientjes ben je weer het mannetje.
 
Mijn 909 staat bij equate ja... Investeren in jong talent noem ik dat! ;)

Nee, maar ik heb me altijd afgevraagd of ie kapot was en toen ik vorige week eventjes met CraZ's 909 aan het spelen was wist ik het zeker. Dus vandaar... Is volgens mij makkelijk te fixen.
 
Back
Top