KORG Radias

klinkt wel lekker hoor!!!
ben zelf wel benieuwd naar die kleine zwarte nieuwe korg (x50 ofzo?)
 
Ziet er wel aardig uit / klinkt wel leuk, maar heb altijd een beetje m'n twijfels over Korg-degelijkheid..

Zeg zelf: de MS2000(R/B/BR) en de Electribes hebben niet de beste kwaliteit knoppen, e.d... Erg jammer..
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Ziet er wel aardig uit / klinkt wel leuk, maar heb altijd een beetje m'n twijfels over Korg-degelijkheid..

Zeg zelf: de MS2000(R/B/BR) en de Electribes hebben niet de beste kwaliteit knoppen, e.d... Erg jammer..

Daar heb je wel een punt, vind Korg meestal wat goedkoop plastic aanvoelen.
 
vind Korg meestal wat goedkoop plastic aanvoelen

Valt bij mijn Mono/Poly en Polysix best wel mee hoor. Degelijke knoppen
en metalen frame. De DSS1 is ook echt een tank.
Maar misschien dat recent Korg-spul wat minder is inderdaad.
 
Eigenlijk verwacht ik dat ie op z'n minst even goed is als die van de MicroKorg/MS2000.

En die zijn opzich wel oké.
 
Ziet er vet uit, klinkt vet (in hoeverre je dat kunt beoordelen op zo'n ruk-kwaliteit filmpje) maar toch nog wel aardig prijzig... 1549 voor de rackversie dacht ik? Pfoei... Dan moet ie al minstens even vet en versatile zijn als een Virus TI.. Ben benieuwd! Zeker een keer kietelen als ik hem in een muziekzaak tegenkom... :{
 
och..

och..

over een jaartje komen ze elke week langs voor 200-350 euro 2 ehands...wedden?:duivels:
 
Origineel geplaatst door Ethereal
Ziet er vet uit, klinkt vet (in hoeverre je dat kunt beoordelen op zo'n ruk-kwaliteit filmpje) maar toch nog wel aardig prijzig... 1549 voor de rackversie dacht ik? Pfoei... Dan moet ie al minstens even vet en versatile zijn als een Virus TI.. Ben benieuwd! Zeker een keer kietelen als ik hem in een muziekzaak tegenkom... :{

Als je de specs bekijkt zit het met de veelzijdigheid in vergelijking met de TI wel snor. Meerdere synth technologieen, uitgebreide vocoder en step-sequencer mogelijkheden...

Leuk ding :)
 
Re: och..

Re: och..

Origineel geplaatst door RednoiZ
over een jaartje komen ze elke week langs voor 200-350 euro 2 ehands...wedden?:duivels:

Misschien heb je gelijk, maar waarom denk je dat?
 
Die rhodes uit het apparaat, klinkt echt als een klok
Vocoder is ook leuk.
De drums en supersaws daargelaten, is het een leuk ding.
Alleen wel pittig geprijst.
 
Origineel geplaatst door Bartology
Waarom is zoiets maar 24 voices polyfoon?

Heb de specs niet gezien nog, maar is deze wel multi?
Zo niet, dan is 24 poly niet erg als je maar 10 vingers hebt :D
Mits de oscs zelf geen extra stemmen kosten.
 
Re: Re: och..

Re: Re: och..

Origineel geplaatst door Bartology
Misschien heb je gelijk, maar waarom denk je dat?

Dat is de wet van de nieuwe synth..kijk maar naar de ms2000,electribes,an200 en dx200 van yamaha,etc,etc....eerst een te hoge prijs vragen,na een jaartje halveren en dan in de uitverkoop..
en tegen die tijd gaan de eerste weer 2ehands weg..:stupid
 
Als ik afga op die mp3s vind ik het wel echt een MS2000 annex MicroKorg sound hebben.. Jammer. Ik ben niet overtuigd. Natuurlijk eens in het echt aanhoren.
 
..

..

het wordt weer eens tijd voor korg om een goede analoge bak te bouwen i.p.v al die va shit..
Dat kan je met een pc ook..vette analoge synths daar zitten wij op te wachten!!:okdan:
 
Back
Top