drumatic in ableton

101

Nieuwkomer
Lid sinds
26 Maart 2006
Berichten
8
Locatie
cuba
Mijn vraag is hoe je deze vst gebruikt in ableton...Ik creër dus een midikanaal als ik dan op een clip druk dan krijg ik de piano roll maar zelf als ik daar balkjes zet krijg ik er geen geluid uit.:confused:
Kan er mij iemand uitleggen hoe ik hiervoor te werk moet gaan. Kuun je nie met patterns werken ofzo?
Of hoe bouw je juist een pattern op ?

:)
 
Heb ik... het staat er wel in uitgelegd maar redelijk vaag...

niemand ?
 
Dit kan goed zijn... Kzal dit vamiddag eens uitproberen maar het raar is als je bvb een toets op u keyboard indrukt bij andere vst's hoor ik een geluid en zie ik dit ook in het vu-meter maar bij drumatic zie ik dit in die meter maar hoor ik niets ?
 
Misschien heb je de monitor die je per kanaal hebt niet goed staan.

Off/auto/on

Ik heb dit deze middag effe gecheckt maar daar ligt het ook niet aan ?:stupid
Kan er mij iemand verder helpen ?:confused:
 
creeer midikanaal, sleep de plugin (drumatic in dit geval) in dat kanaal, en druk die rode knop zodat je je midi-keyboard of gewoon je qwerty-keyboard (A, S, D-toetsen, etc) kan gebruiken. Zorg ook dat het kanaal niet gemute is. Maar da's logisch. Veel meer kan ik er ook niet van maken, ik ken de drumatic niet eens, dus als je wat ik zeg gewoon gedaan hebt, dan zal het wel met de instellingen van de Drumatic te maken hebben.

Sorry, ik dacht laat ik ook eens een keer helpen, maar vermoedelijk heb je hier geen klote aan. Groeten en succes iig!
 
ben er nog altijd niet uit is...
Is er hier niemand die drumatic in ableton gebruikt ?
 
ok kheb het dus zelf gevonden je moet noten zetten op de pianoroll tussen c2 en c1:)
 
eerst zelf naar de oplossing zoeken ,als het dan niet lukt kan je eventueel afkomen met je domme vragen...sorry ben net wakker :(
 
eerst zelf naar de oplossing zoeken ,als het dan niet lukt kan je eventueel afkomen met je domme vragen...sorry ben net wakker

Ik heb eerst zelf gezocht zoals je kan afleiden uit bovenstaande post... En domme vragen als er één dom doet ben jij het wel.

Kruip ma weer in u bedde zagevint ! :duivels:
 
Back
Top