mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Valt wel mee. Akoestiek is iig sterk verbeter tov m'n oude plek. Heb nog wel wat last van flutter, maar is niet echt storend en valt wel mee te leven. Voorlopig dan.
 
Vanaf nu wordt het waarschijnlijk uitdunnen, dus maar even de laatste plaatjes van de hele bups.

s1.jpg
s2.jpg


s3.jpg
s4.jpg


s5.jpg
 
Origineel geplaatst door 6 trak
qua productie niet meer dan stoomwater met een ranzig smaakje...

nou, dus dat ding maakt koffie, wat hij hoort te doen

LEVE DE THEE!!!
 
Origineel geplaatst door 6 trak
om naar te kijken zeker... qua productie niet meer dan stoomwater met een ranzig smaakje...

[moppersmurf] Ik haat Douwe Egberts!!! :r
 
mj ziet er goed uit

coady ... als je tijd heb mag je mn studio weleens komen verbouwe
bier is namelijk in de aanbieding ;-) :L
 
Ach ja, waarom ook niet. Het zijn weeral foto's van bijna een jaar geleden en ondertussen zijn alweer wat verandering aangebracht, maar die moet ik nog eens fotograferen.

Dus: zo zag het er in januari dit jaar uit:

nov2004_1.jpg


... of in het donker:

nov2004_2.jpg


... en het blijft een mooie mixer, die Topaz :P

nov2004_topaz.jpg


... en zeker in het donker

nov2004_topaz2.jpg



Als ik er in slaag om nieuwe foto's te nemen en te scannen, dan horen jullie nog van me :)

:doei:
 
Kewl! Maar dit zijn foto's uit januari? Hoe krijgen die foto's dan zo'n instant vintage look mee? Ze lijken rechtstreeks uit de jaren 70 te komen :D.
 
Okay!

Bij deze dan ook eindelijk wat donkere beelden vanuit CH10.

Mijn motto: minder spullen is beter voor de creativiteit! Met een beperkte set aan apparaten kun je je tenminste op het muziek maken concentreren, en niet de enorme hoeveelheid apparatuur die je moet bedienen. De laatste jaren heb ik daarom alleen maar spullen de deur uitgedaan en met mijn huidige setup kan ik perfect werken!

Groeten van Phontaq


studioV2-1.jpg


studioV2-2.jpg
 
Het is al een tijdje veranderd

Het is al een tijdje veranderd

8)
 

Attachments

  • korg.jpg
    korg.jpg
    88,3 KB · Bekeken: 61
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top