studio de dijk, safesound of dijkman?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Peter Naber
Studio de Dijk zelf heeft dan ook sinds 1 januari 2006 geen showroom meer, maar is wel degelijk aktief in de muziekhandel. Nagenoeg alle produkten worden hierdoor "gratis" thuisbezorgd. Daarnaast hebben wij de mogelijkheid dat klanten zelf de produkten ophalen. Door het ontbreken van een showroom en extra verkopend en administratief personeel staan wij wel garant voor zeer scherpe prijzen van hi-tec muziekapparatuur en software.r

en dit dan?
 
Re: Scheelt toch echt 300,- op een nieuwe Poly Evolver.

Re: Scheelt toch echt 300,- op een nieuwe Poly Evolver.

....
 
Laatst gewijzigd:
Die Jhim is echt geen goed verkoper................heeft mij uit De Dijk en Tach en Tally gejaagd!

Ja dat was hem...... kan mij er nog steeds druk over maken.... sukkel.
 
Re: Scheelt toch echt 300,- op een nieuwe Poly Evolver.

Re: Scheelt toch echt 300,- op een nieuwe Poly Evolver.

Origineel geplaatst door 843
.

Bij Musicstore Keulen kost een Poly Evolver rack toch echt 300,- minder dan in Alkmaar ( bijna 7oo,- oude guldens ).

Dus sorry vergeet het maar met je online winkel en ga een vak leren ... !

Martin.

:kont:

Aangepast !!!

Overigens heb ik HTS Elektronica gestudeerd. (incl. diploma gehaald uiteraard)
 
Re: Re: Scheelt toch echt 300,- op een nieuwe Poly Evolver.

Re: Re: Scheelt toch echt 300,- op een nieuwe Poly Evolver.

Origineel geplaatst door Peter Naber
Aangepast !!!

istie nou bij musicstore ook zo duur?!
 
No hard feelings man echt niet ... !

No hard feelings man echt niet ... !

Ik was misschien net effe te hard in m'n bewoording en daarvoor alvast excuus. Zoals je begrijpt is het al lang niet meer alles koek en ei in muziek instrumenten verkoop land maar 300,- euro meer is een hoop als je net als de meesten van ons muzikanten die niet het snelle geld verdienen toch eens wat nieuws wilt.

Ik moet ook steeds op de " kleintjes " letten. Succes met je verdere carriere Peter en maak er wat moois van ... !

843 ( Enne HTS Electrotechniek is echt wel super cool ... ! ):halleluja
 
Hhmmm......nu ik ff!

Ik ken Peter ook al wat jaartjes,en als ik er was altijd een goed oor heeft ,lekkere koffie,een goede service,en bovenal
een relaxde sfeer creerde waardoor ik me als klant zeer tevreden voelde en op mijn gemak bij een aankoop!
En ook met een manco of defect!
Heb er menig gabber van me naartoe verwezen.

Zo wilde ik ff kwijt!:biertje:

Mvgr Dennis Aka MindBleep!!:mega:
 

Attachments

  • button-125x87dennis.jpg
    button-125x87dennis.jpg
    11,9 KB · Bekeken: 73
Re: Lastige klant

Re: Lastige klant

Origineel geplaatst door Bart123

Mijn ervaringen met Tach & Tally zijn louter uitstekend, veel voorraad, snelle levertijden etc.

Ik krijg een beetje raar gevoel bij iemand die zich alleen maar registreerd om een advertenties voor een winkelte plaatsen op het forum Ć©n pasant een 'lastige klant' een uitbrander te geven...
 
Re: Lastige klant

Re: Lastige klant

Origineel geplaatst door Bart123
Mijn ervaringen met Tach & Tally zijn louter uitstekend, veel voorraad, snelle levertijden etc

Bericht door een moderator:
Beste meneer van Bemmel, zoals in de algemene voorwaarden van dit forum te lezen valt, zijn commerciele uitingen op dit forum niet toegestaan. Daaronder valt dus ook het adverteren en werven onder een andere accountnaam.
Verder vind ik het niet sjiek om hier mensen zwart te komen maken.
Toekomstige uitingen in dit kader worden direct verwijderd.
 
Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Fran Houtmans
*moderated wegens laster*

Ik denk dat dit zwaar overtrokken is. Je kunt discussieren over de service van Studio de Dijk, maar oplichters zijn het zeker niet. Bovendien bestaat deze zaak al jaren en heeft volgens mij een redelijk vast klantenbestand.
 
Last edited by a moderator:
Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik denk dat dit zwaar overtrokken is. Je kunt discussieren over de service van Studio de Dijk, maar oplichters zijn het zeker niet. Bovendien bestaat deze zaak al jaren en heeft volgens mij een redelijk vast klantenbestand.

Helemaal mee eens. Ik ben in de afgelopen 15 jaar 3x prima geholpen. Een Proteus in 1991, een VFX in 1995 en vorige week een X-Station 61. Alle apparaten doen het nog.

De VFX was tweedehands, en ik twijfelde, want hij stond bekend als een synth met een nogal buggy OS en een specifiek hardwareprobleem. Maar wel met een lekker spelend toetsenbord (en polyfone aftertouch!) en een toendertijd uitermate gebruikersvriendelijk menusysteem (voor zover je van gebruikersvriendelijk kunt praten, in een jaren 80 synth). Bij Studio De Dijk zeiden ze dat het allemaal geen probleem was: het laatste OS was stabiel, de hardware-fix was uitgevoerd en ik kreeg er levenslange garantie op. Het staat op de factuur, die ik natuurlijk goed bewaar. En nu, 11 jaar en veel gesjouw later, doet die synth het nog steeds!

Ik vind het vervelend voor iedereen die een slechte ervaring heeft gehad bij een winkel. Ik herken dat, want zelf ook meegemaakt. Waar gewerkt wordt, worden jammer ook wel eens fouten gemaakt. En waar het aantal partijen boven de Ć©Ć©n uitkomt starten de communicatieproblemen al snel. Maar al op een winkel afgeven als je er nog nooit gekocht hebt...

Nog een leuk marketing feit: als je ontevreden bent, vertel je het gemiddeld aan 11 andere mensen. Als te tevreden bent, maar aan 4. Wat zou je dan moeten doen voor een brede naamsbekendheid... :D
 
Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik denk dat dit zwaar overtrokken is. Je kunt discussieren over de service van Studio de Dijk, maar oplichters zijn het zeker niet.

Jah... mee eens. Mijn ervaringen waren niet onverdeeld positief, maar oplichters...?? Geloof ik geen snars van.
 
Re: Re: Lastige klant

Re: Re: Lastige klant

Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Beste meneer van Bemmel, zoals in de algemene voorwaarden van dit forum te lezen valt, zijn commerciele uitingen op dit forum niet toegestaan. Daaronder valt dus ook het adverteren en werven onder een andere accountnaam.
Verder vind ik het niet sjiek om hier mensen zwart te komen maken.
Toekomstige uitingen in dit kader worden direct verwijderd.

Daarom Hanz,

In mooie praatjes geloof ik allang niet meewr, zeker niet van eigenaren van dit soort zaken....

Goeie actie van Pearle, eeh Hanz:halleluja
 
Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik denk dat dit zwaar overtrokken is. Je kunt discussieren over de service van Studio de Dijk, maar oplichters zijn het zeker niet. Bovendien bestaat deze zaak al jaren en heeft volgens mij een redelijk vast klantenbestand.

Er zijn mensen die hier anders over denken,......
 
Re: Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Septic
Er zijn mensen die hier anders over denken,......

Dat mag natuurlijk altijd. Maar een oplichter is iemand die onder valse voorwendselen geld weet los te krijgen van mensen, en het lijkt me niet dat zoiets opgaat voor een winkel als Studio de Dijk. Of is er iemand hier die een concreet verhaal heeft van wel betalen maar niets geleverd krijgen? Lijkt me stug, en volgens mij geldt dit ook helemaal niet voor Fran Houtmans die maar gewoon iets lijkt te suggereren.

Denk niet dat ik Studio de Dijk nu aan het verdedigen ben of zo, want zoals ik al eerder zei kom ik er ook niet meer na een ietwat teleurstellende ervaring (plus het feit dat ik de laatste jaren meer geinteresseerd ben geraakt in oude 2e hands meuk).

Maar er is wel degelijk verschil in een slechte service krijgen of opgelicht worden dacht ik zo.
 
Ben jarenlang klant geweest bij De Dijk met gewoon goede ervaringen, in de tijd dat ze nog in hun eerste(?) pand zaten. Goede service, de winkel niet uit "mogen" voordat ik de revolutionaire Nordlead geprobeerd had, een middagje gratis een complete EPS16 bibliotheek kopiƫren en meer van dat soort dingen. FF langswippen uit school zonder wat te kopen en zonder weggekeken te worden.

Maar het is altijd hetzelfde in dit soort topics, zoals hierboven ook al gezegd werd eigenlijk (11/4 verhouding), de afkrakers blijven zeuren en de positievelingen posten 1 maal hun ervaring. Alsof ze zelf altijd alles goed doen.

In elk geval suc6 met de zaak Peter :D
 
Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Fran Houtmans
*moderated wegens laster*


En wie ben jij dan? Dat je als newbie ff komt schreeuwen en achterklappen over de Dijk? Fran van Bemmel?
 
Last edited by a moderator:
Re: Re: Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Re: Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Hooihuis

Maar er is wel degelijk verschil in een slechte service krijgen of opgelicht worden dacht ik zo. [/B]

Dat klopt ;)
 
Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen

Origineel geplaatst door Vl1
En wie ben jij dan? Dat je als newbie ff komt schreeuwen en achterklappen over de Dijk? Fran van Bemmel?

Ik weet niet waar je het over hebt maar Dit waren mijn ervaringen meer niet

Gr,

Fran
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top