Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen
Re: Re: Onduidelijke site en foute vermeldingen
Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik denk dat dit zwaar overtrokken is. Je kunt discussieren over de service van Studio de Dijk, maar oplichters zijn het zeker niet. Bovendien bestaat deze zaak al jaren en heeft volgens mij een redelijk vast klantenbestand.
Helemaal mee eens. Ik ben in de afgelopen 15 jaar 3x prima geholpen. Een Proteus in 1991, een VFX in 1995 en vorige week een X-Station 61. Alle apparaten doen het nog.
De VFX was tweedehands, en ik twijfelde, want hij stond bekend als een synth met een nogal buggy OS en een specifiek hardwareprobleem. Maar wel met een lekker spelend toetsenbord (en polyfone aftertouch!) en een toendertijd uitermate gebruikersvriendelijk menusysteem (voor zover je van gebruikersvriendelijk kunt praten, in een jaren 80 synth). Bij Studio De Dijk zeiden ze dat het allemaal geen probleem was: het laatste OS was stabiel, de hardware-fix was uitgevoerd en ik kreeg er levenslange garantie op. Het staat op de factuur, die ik natuurlijk goed bewaar. En nu, 11 jaar en veel gesjouw later, doet die synth het nog steeds!
Ik vind het vervelend voor iedereen die een slechte ervaring heeft gehad bij een winkel. Ik herken dat, want zelf ook meegemaakt. Waar gewerkt wordt, worden jammer ook wel eens fouten gemaakt. En waar het aantal partijen boven de Ć©Ć©n uitkomt starten de communicatieproblemen al snel. Maar al op een winkel afgeven als je er nog nooit gekocht hebt...
Nog een leuk marketing feit: als je ontevreden bent, vertel je het gemiddeld aan 11 andere mensen. Als te tevreden bent, maar aan 4. Wat zou je dan moeten doen voor een brede naamsbekendheid...