studio de dijk, safesound of dijkman?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die paar keren dat ik bij de dijk ben geweest heb ik stukken prettiger ervaren dan als destijds
Nico 'heb jij geld bij je' Servaas (zou hij nog eigenlijk leven??)
 
Studio de dijk waren altijd knakenpoetsers, hoeveel bakkies koffie je ook kreeg.

Kijk een praatje maken is leuk, maar daarvoor kan ik ook in de kroeg terecht.
 
Origineel geplaatst door Septic
commerciele boys met geen tot weinig interresse in wat een muzikant bezighoud....

Beste Septic, ongetwijfeld zul jij heel wat muziek gemaakt hebben. Maar om te stellen dat ik geen interesse heb in wat een muzikant bezighoudt vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb zelf kilometers analoge tape en terabytes aan harddisks volgecomponeerd. Verder kan ik de hoeveelheid optredens die ik samen met de band Day by Day gedaan niet meer tellen. Dus ach......... 8)
 
Origineel geplaatst door Peter Naber
Ik heb zelf kilometers analoge tape en terabytes aan harddisks volgecomponeerd. Verder kan ik de hoeveelheid optredens die ik samen met de band Day by Day gedaan niet meer tellen.

wat allemaal natuurlijk nog niet wil zeggen dat je interesse hebt voor de muzikant die bij je in de winkel komt, of dat je die muzikant niet liever uit zou willen schudden. (misschien is dat wel zo hoor, ben je veel meer muzikant dan zakenman en mats je medemuzikanten bij de vleet, iik weet het niet, maar hieruit hoeft dat niet te blijken. in ieder geval heeft 1 muzikant blijkbaar een ander gevoel gekregen.)
 
ik heb bij De Dijk toch wel aardig wat koopjes gedaan destijds...ze waren altijd redelijk goedkoop...en qua service heb ik ook niks te klagen...heb altijd uitgebreid spullen mogen proberen,vind ik toch een belangrijk punt...
 
Origineel geplaatst door Leo
..........of dat je die muzikant niet liever uit zou willen schudden................. en mats je medemuzikanten bij de vleet, .)

Er is heus wel een tussenweg lijkt mij....... al slaan de prijzen van studio de dijk eerder op het laatste.... ;)
 
Origineel geplaatst door Septic
Gewoon je spullen bij Thomann.de scoren; snel goedkoop en puike service
Kunnen onze Nederlandse broeders een puntje aan zuigen.
Slechte ervaringen met gear kopen in Nederland omdat ze altijd vinden dat ze meer geld mogen pakken dan hun collegas in Duitsland en er nog onpersoonlijk voor terug zijn ook.
Om over afspraken nakomen nog maar te zwijgen.

En dit is de laatste jaren alleen maar erger geworden, alleen maar commerciele boys met geen tot weinig interresse in wat een muzikant bezighoud....
En in mooie praatjes geloof ik allang niet meer.

Van de site van De Dijk :
Wij geven prijsgarantie. Mail ons de prijs van een gerenommeerde concurrent en we zullen een lagere prijs aanbieden.
Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW (tenzij anders vermeld) en zolang de voorraad strekt. Prijswijzigingen, type- en/of kennelijke fouten voorbehouden.

Wij bezorgen door geheel Nederland en Belgie.
Vandaag besteld, morgen in huis !!!!
(indien besteld voor 15:00 en indien op voorraad in ons magazijn)

Bij bestellingen boven de EUR 150,- rekenen we geen bezorgkosten.

(onder de EUR 150,- is dit slechts 4,50)
 
Neem aan dat dat dan wel voor NL geldt Dione, anders moeten ze ook met Okkiwokkie inc. in Taiwan concureren. :D

Gerenomeerde concurent... nee meneer, die concurent is niet gerenomeerd helaas...

Origineel geplaatst door Peter Naber
Er is heus wel een tussenweg lijkt mij....... al slaan de prijzen van studio de dijk eerder op het laatste.... ;)
Kijk reclame voor je toko maken is natuurlijk wel loik, alleen heb je naar de reakties te lezen wel een inhaalslag te maken.
 
Origineel geplaatst door Peter Naber
Beste Septic, ongetwijfeld zul jij heel wat muziek gemaakt hebben. Maar om te stellen dat ik geen interesse heb in wat een muzikant bezighoudt vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb zelf kilometers analoge tape en terabytes aan harddisks volgecomponeerd. Verder kan ik de hoeveelheid optredens die ik samen met de band Day by Day gedaan niet meer tellen. Dus ach......... 8)

Maar wat heeft dat met een consumentenprijs te maken?
Moet wel zeggen dat ik er ook al jaren geen gear heb gekocht bij een van deze hierboven genoemde zaken.
Ik heb wel regelmatig de prijslijsten gevolgd en ook de 2e hands prijslijsten en dat zei mij voldoende, ondanks 25.000 tot de 10e macht kilometer volgecomponeerde harddisks (?).

Maar eh succes met je zaak.
 
Origineel geplaatst door Septic
Maar wat heeft dat met een consumentenprijs te maken?
Moet wel zeggen dat ik er ook al jaren geen gear heb gekocht bij een van deze hierboven genoemde zaken.
Ik heb wel regelmatig de prijslijsten gevolgd en ook de 2e hands prijslijsten en dat zei mij voldoende, ondanks 25.000 tot de 10e macht kilometer volgecomponeerde harddisks (?).

Maar eh succes met je zaak.

Dank je...
 
Ik vind dat mensen die reageren op deze draad op zijn minst het fatsoen moeten hebben om niet een ongenuanceerd, persoonlijk getint verhaal op te schrijven en dat dan vervolgens te presenteren alsof het de standaard manier van werken is. Leo, jouw verhaal over de RME Voyager zal ongetwijfeld waar zijn maar daarmee hoef je Studio de Dijk en Peter Naber in het bijzonder niet neer te zetten als een verzameling ongeinteresseerde geldwolven. Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over Peter.

Ik ken Peter al vrijwel vanaf het begin van Studio de Dijk. Ik heb vele instrumenten bij hem gekocht en ingeruild. Met hem heb ik alleen maar positieve ervaringen. Dat er de laatste jaren wat veranderde bij Studio de Dijk is inderdaad waar. En laten we wel zijn, de huidige markt met de grote internetwinkels vereisten dat ook.

Wat mij betreft waren de fusies met New Tech Partners en Dijkman niet een vooruitgang. Maar als Peter onder de oude naam via de site verder gaat, showroom of niet, dan heb ik geen enkele reden om daar geen vertrouwen in te hebben.

Succes Peter,

P.S. En NEE, ik werk niet voor Studio de Dijk.......
 
Origineel geplaatst door OJS
Ik vind dat mensen die reageren op deze draad op zijn minst het fatsoen moeten hebben om niet een ongenuanceerd, persoonlijk getint verhaal op te schrijven en dat dan vervolgens te presenteren alsof het de standaard manier van werken is.

Origineel geplaatst door OJS
Ik ken Peter al vrijwel vanaf het begin van Studio de Dijk. Ik heb vele instrumenten bij hem gekocht en ingeruild. Met hem heb ik alleen maar positieve ervaringen.

nee geen persoonlijk tintje ofzo :D

Q is benieuwd hoe lang dit draadje open bliijft, lijkt een beetje op de oude MH draadjes van weleer.
 
Origineel geplaatst door Achelousje
Nico 'heb jij geld bij je' Servaas (zou hij nog eigenlijk leven??)

Nee, is overleden.
De muziekhandel + inboedel is uiteindelijk overgedaan aan Feedback Den Haag, dat ook al niet meer bestaat.

(*Hanz heeft nog met de beroemde stofjas in z'n handen gestaan tijdens het uitruimen van de kelder...)
 
de dijk, daar kwam ik altijd voor mijn emu spullen
was wel een eindje rijden voor mij
maar dat was het ook wel waard
je kon altijd bergen geluiden en samples uitzoeken daar!
 
Origineel geplaatst door OJS
Ik vind dat mensen die reageren op deze draad op zijn minst het fatsoen moeten hebben om niet een ongenuanceerd, persoonlijk getint verhaal op te schrijven en dat dan vervolgens te presenteren alsof het de standaard manier van werken is. Leo, jouw verhaal over de RME Voyager zal ongetwijfeld waar zijn maar daarmee hoef je Studio de Dijk en Peter Naber in het bijzonder niet neer te zetten als een verzameling ongeinteresseerde geldwolven. Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over Peter.

HAHA
en dit verhaal zrgt dan zeker weer meer over jou? lees even terug, ik ben niet ongenuanceerd, niet onfatsoenlijk, persoonlijk getint,? welnee, de feiten, pter naber als iets neerzetten? ik had nog nooit van de goede man gehoord, heb m ook meteen succes gewenst, zeg ik iets over ongeïnteresseerde geldwolven? niet dat ik weet.

de thread begon met verwarring over welke zaak nou eigenlijk welke zaak was. mijn post sloot daar naadloos op aan en ik had een aan oplichting grenzende ervaring. toevallig. peter neemt meteen afstand (gelukkig maar), niet door de feiten te ontkennen, maar door duidelijkheid te scheppen over wie het met wie doet.
vraag anders eens naar de motieven om weer alleen verder te gaan. het zou mij niet verbazen als ook daaraan nare ervaringen met deze of gene ten grondslag liggen.

echt, ik trek het me niet aan, ik ben ook niet boos, mijn reactie is gewoon nuchter en op basis van wat ik van je lees:
je doet me tekort en jezelf misschien ook, want het komt erg misplaatst, ongenuanceerd en dom over.
niet om je af te zeiken, maar zo is eht gewoon.
lees de thread terug, zie wat ik zeg over peter en lees je eigen bericht mbt mijn post. en probeer eht voortaan wat intelligenter aan te pakken! succes.

en peter, ouwe matser. mats me dan eens met die prophecy!! (want 450 is me echt te gek, maar ik ben wel toe aan.... volgens mij prophecy nr. 25, al is het maar vanwege de distorted guitar en de soprano sax.)
 
Hanz, Weet dat de boel is overgegaan naar Feedback.. maar bedoel je de zaak overleden of hij zelf is echt overleden...
 
Heb mij altijden niet meer met de Nederlandse muziek winkel bezig gehouden dankzij het internet en het forum / marktplaats... maar zag dat Rock Palace nu een onderdeel van Key Music is?? Iemand die hier meer over weet??
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top