PjotrG: Uiterlijk electronische muziekanten.

jawel

Als het geluid naar je oor komt komt het ook langs je bakkebaarden. De trillingen zorgen dat deze haartjes gaan trillen, wat resoneert op je huid. Dit leidt ertoe dat je schedel als klankkast gaat dienen en je veel intenser in geluid kan opgaan (de muziek zit in mijn kop DE MUZIEK ZIT IN MIJN KOP AAAH)
 
Aaah, maar krijgen jullie dan ipv een neutrale amplitudekarakteristiek geen ontzettend vette reverb van al die weerkaatsingen in je hoofd? Er is amper iets aanwezig dat als demping zou kunnen dienen..


heheheehohhhho..
 
hmpf. Bij mij zijn er nauwlijks weerkaatsingen hoor.
 
maar wanneer er een te grote amplitude onstaat bij de resonantie frequentie van de betreffende bakkebaarden is er dan niet grote kan op een destructieve resonantie wat weer kan leiden tot ernstig hersenletsel?
 
Dit soort problemen zijn zeer onwaarschijnlijk tenzij je je bakkebaarden met groene zeep stekels maakt of iets dergelijks. De haren kunnen over t algemeen het geluid niet danig versterken dat er geen letterlijk headroom meer is.
 
ehh.....ja....dusse.....hierbij is dit forum officieel tot de grootste verzameling audio nutcases van Nederland uitgeroepen..LOL
 
Kijk uit voor de DSF Taliban zondag. Mensen zonder bakkebaarden worden direct van de meeting verwijderd!8>
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Kijk uit voor de DSF Taliban zondag. Mensen zonder bakkebaarden worden direct van de meeting verwijderd!8>

Oh nee!8D
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Kijk uit voor de DSF Taliban zondag. Mensen zonder bakkebaarden worden direct van de meeting verwijderd!8>

Maar als ik zo'n burka draag? Mag ik er dan wel in :confused:
 
Origineel geplaatst door sh101
bij mij resoneerd de boel ook behoorlijk:confused:

volgens mij valt er idd veel haar bij je uit.. zou er toch eens naar laten kijken..(rene froger inplantaat of zo):)
 
Back
Top