partyflock dj contest

Origineel geplaatst door Catscan
erg apart dat bijna iedereen zich vast klamt aan pf.

Ik ben blij dat jij het zegt...
 
hee...ik heb er al weer 5 fans bij...zijn dat toevallig die van jou Bliepertronic ?
:D
 
Is dat zoiets als het buddy lijstje van synthforum? :)
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Is dat zoiets als het buddy lijstje van synthforum? :)
Nee, mensen kunnen in hun profiel hun favoriete dj's aangeven, en het aantal mensen dat nu dan Catscan als favoriet heeft is aangeklikt is 15304.:)
 
Weet ook niet waarom partyflock als maatstaf wordt genomen.
Beetje vertekend beeld soms.8)
 
ja, maar goed, het is wel de grootste dance community van nl he...dus wat dat betreft, er kijken wel veel organisaties op om bijvoorbeeld een richtprijs te bedenken...
 
Lijkt me dat de richtprijs bepaald wordt door de dj zelf, tenminste bij mij werkt het i.i.g. wel zo:)
 
Origineel geplaatst door faab
Lijkt me dat de richtprijs bepaald wordt door de dj zelf, tenminste bij mij werkt het i.i.g. wel zo:)

beide partijen hebben een richtprijs in hun hoofd, welke het dichtst bij zit is een tweede ;)
 
Origineel geplaatst door hansbakker
ja, maar goed, het is wel de grootste dance community van nl he...dus wat dat betreft, er kijken wel veel organisaties op om bijvoorbeeld een richtprijs te bedenken...


helaas kijken ook veel organisaties naar de bezoekers-aantallen die per feest staan op Partyflock....en daar klopt meestal geen **** van......het jammere is ook dat veel feestgangers die aantallen zien en daarop bepalen of ze naar dat feest gaan of niet...
 
Sommige mensen gaan zelfs naar 2 of 3 feesten op dezelfde datum.
Pfew dan moet je echt wel aan de pep zijn om dat vol te houden.

-C-
 
Back
Top