Origineel geplaatst door jostiii
Als je geen antwoord hebt gekregen is het een klote toko. Simpel.
Daar zou ik geen zaken mee doen dan.
En in mijn persoonlijke opinie is dit meer een gebruikers-forum dat meer ge-ent is op gebruikerservaring, probleemoplossing, toepasbaarheid van gear e.d. - er zijn legio mogelijkheden om er zelf achter te komen wat de beste prijs is / wie de beste prijs heeft, gewoon door simpelweg de telefoon op te pakken of een e-mail te sturen.
De reden dat ik het je aanraad is het feit dat je aan de snelheid van de respons EN de kwaliteit van de respons al meteen kunt staven of het bedrijf in kwestie een beetje bonafide is. Als consument in een pro-audio segment, waarbij het vaker gaat om bedragen die NET effe wat hoger liggen dan het gemiddelde hifi-segment, speelt consumenten vertrouwen een grote rol toch? Als je ineens gezeik hebt met je gear, dat je dan zeker weet dat je op de verkopende partij kunt vertrouwen.
Als bedrijven al niet eens de moeite nemen om je A) te woord te staan of B) niet te antwoorden op je e-mail, dan weet je als consument toch genoeg?!
Maar als je "de weg van de minste weerstand" neemt en hier op het forum puur naar de prijs gaat vragen, wat schiet je daar dan mee op?
En ik geef met mijn, nog al scherpe respons, aan dat "doordeweeks werken" geen excuus hoeft te zijn. Ik werk ook fulltime, maar dat houdt mij niet tegen om tijdens pauze/lunch of tijdens wat minder drukke periodes om dingen uit te zoeken.
Nou, ik hoop dat deze, wat uitgebreidere respons wat meer inzicht geeft in de reden van mijn eerdere replies.
Groet,
Joost.