Waar pmc speakers kopen?

ELectronic SKIL

Sound center
Lid sinds
31 Maart 2004
Berichten
665
Locatie
Oisterwijk N-B
Kan iemand mij vertellen waar ik......en waar ik het best pmc monitoren kan halen.
Ik heb heel het net afgezocht maar kan nergens iets vinden waar ik bijv. de lb1 kan kopen.
In iedergeval heb ik zoiezo geen vergelijkingsmateriaal op het net kunnen vinden van diverse winkels.

Dus waar hebben jullie je pmc gehaald?

Alvasty bedankt!
 
Re: Waar pmc speakers kopen?

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Kan iemand mij vertellen waar ik......en waar ik het best pmc monitoren kan halen.
Ik heb heel het net afgezocht maar kan nergens iets vinden waar ik bijv. de lb1 kan kopen.
In iedergeval heb ik zoiezo geen vergelijkingsmateriaal op het net kunnen vinden van diverse winkels.

Dus waar hebben jullie je pmc gehaald?

Alvasty bedankt!

http://www.pmcloudspeaker.com/result.php?region=NETHERLANDS&page=1&table=intl
 
Re: Re: Waar pmc speakers kopen?

Re: Re: Waar pmc speakers kopen?


Dat had ik ook al gezien maar er staan nergens prijzen bij, soms geven ze zelfs niet aan dat ze pmc verkopen!

Dus ik weet niet wat de lb1 zou moeten kosten? (vraag)

Dus als ze er 200 euro meer voor vragen als de werkelijke verkoopprijs merk ik het niet eens!

Zou het verschil uitmaken als ik hem bij een profie hifi zaak zou halen.

Aangezien de lb1 ook bij de high-end liefhebbers is opgemerkt.

Zo ben ik ook op de lb1 gestuit!

In mijn zoektocht heb ik tevens op het synthforum ook nog complimenteuse reacties op de lb1 gelezen.

Vandaar de vraag hier!

Dus zou iemand mij een richtlijn van de prijs kunnen geven!
per stuk.

Op de pmc site zag ik ook nog dat de lb1 discontinuit was.

:confused:

Zou ik hem trouwens zelf niet bij pmc kunnen kopen aangezien ik ook las ergens dat ze rechtstreeks naar de vak/detailhandel leveren?
bedankt voor de moeite.
 
S'avonds kan ik niet bellen want dan zijn ze dicht, ik moet op normale werktijden werken en hun ook dus moet ik nu tot
zaterdag wachten totdat ik eindelijk is kan bellen!

Er zijn er hier een paar die de lb1 in huis hebben, dus die hebben waarschijnlijk al die miniscule kennis waarvan je eigenlijk mag verwachten dat je dat in 2 min op het internet wel kunt vinden maar goed

Mij leek het wel de moeite waard om er een topic over te beginnen, omdat je werkelijk je eigen rot zoekt!

Totdat je weet er valt niks te zoeken!
 
Emailen heb ik al gedaan maar heb nog geen antwoordt gekregen.

PS: Als een vraag je dusdanig stoord waarom reageer je dan!
Dat zegt al veel over de persoon in kwestie.

Ik zie het tegenwoordig steeds meer op forums dat er personen zijn die alleen maar proberen
andere mensen vast te lullen.

Maar daar schiet niemand iets mee op met die misplaatste cinischme.

En dan moet de ander daar weer op reageren etc..........................................:z
 
Als je geen antwoord hebt gekregen is het een klote toko. Simpel.
Daar zou ik geen zaken mee doen dan.

En in mijn persoonlijke opinie is dit meer een gebruikers-forum dat meer ge-ent is op gebruikerservaring, probleemoplossing, toepasbaarheid van gear e.d. - er zijn legio mogelijkheden om er zelf achter te komen wat de beste prijs is / wie de beste prijs heeft, gewoon door simpelweg de telefoon op te pakken of een e-mail te sturen.

De reden dat ik het je aanraad is het feit dat je aan de snelheid van de respons EN de kwaliteit van de respons al meteen kunt staven of het bedrijf in kwestie een beetje bonafide is. Als consument in een pro-audio segment, waarbij het vaker gaat om bedragen die NET effe wat hoger liggen dan het gemiddelde hifi-segment, speelt consumenten vertrouwen een grote rol toch? Als je ineens gezeik hebt met je gear, dat je dan zeker weet dat je op de verkopende partij kunt vertrouwen.

Als bedrijven al niet eens de moeite nemen om je A) te woord te staan of B) niet te antwoorden op je e-mail, dan weet je als consument toch genoeg?!

Maar als je "de weg van de minste weerstand" neemt en hier op het forum puur naar de prijs gaat vragen, wat schiet je daar dan mee op?

En ik geef met mijn, nog al scherpe respons, aan dat "doordeweeks werken" geen excuus hoeft te zijn. Ik werk ook fulltime, maar dat houdt mij niet tegen om tijdens pauze/lunch of tijdens wat minder drukke periodes om dingen uit te zoeken.

Nou, ik hoop dat deze, wat uitgebreidere respons wat meer inzicht geeft in de reden van mijn eerdere replies.

Groet,
Joost.
 
Nederland Muziek in Almere heeft ook veel PMC dingen...
 
Origineel geplaatst door dione
Nederland Muziek in Almere heeft ook veel PMC dingen...

ik zie dat hun site niet werkt....watskebeurt ?
 
Origineel geplaatst door jostiii
Als je geen antwoord hebt gekregen is het een klote toko. Simpel.
Daar zou ik geen zaken mee doen dan.

En in mijn persoonlijke opinie is dit meer een gebruikers-forum dat meer ge-ent is op gebruikerservaring, probleemoplossing, toepasbaarheid van gear e.d. - er zijn legio mogelijkheden om er zelf achter te komen wat de beste prijs is / wie de beste prijs heeft, gewoon door simpelweg de telefoon op te pakken of een e-mail te sturen.

De reden dat ik het je aanraad is het feit dat je aan de snelheid van de respons EN de kwaliteit van de respons al meteen kunt staven of het bedrijf in kwestie een beetje bonafide is. Als consument in een pro-audio segment, waarbij het vaker gaat om bedragen die NET effe wat hoger liggen dan het gemiddelde hifi-segment, speelt consumenten vertrouwen een grote rol toch? Als je ineens gezeik hebt met je gear, dat je dan zeker weet dat je op de verkopende partij kunt vertrouwen.

Als bedrijven al niet eens de moeite nemen om je A) te woord te staan of B) niet te antwoorden op je e-mail, dan weet je als consument toch genoeg?!

Maar als je "de weg van de minste weerstand" neemt en hier op het forum puur naar de prijs gaat vragen, wat schiet je daar dan mee op?

En ik geef met mijn, nog al scherpe respons, aan dat "doordeweeks werken" geen excuus hoeft te zijn. Ik werk ook fulltime, maar dat houdt mij niet tegen om tijdens pauze/lunch of tijdens wat minder drukke periodes om dingen uit te zoeken.

Nou, ik hoop dat deze, wat uitgebreidere respons wat meer inzicht geeft in de reden van mijn eerdere replies.

Groet,
Joost.

Oke als je het zo stelt!
Bedankt voor de raad.

Ik heb niks gezegd :bekdicht:
 
Back
Top