Ensoniq DP4/+ prijs

j0ris

Ouwe rot
Lid sinds
5 Maart 2002
Berichten
1.016
Ik sta op 't punt om m'n Ensoniq DP4/+ te verkopen, maar ik zie ze *erg* weinig in Nederland langskomen dus ik weet niet precies wat ik er voor kan vragen... 500 euro te veel?

Mochten er mensen hier interesse hebben trouwens doe dan gerust een bod -> joris@joris.org
 
Waarom doe je hem eigenlijk weg ? De Ensoniq staat toch bekend om zijn goede reverbs ?



Paul.
 
is een erg vette bak , ruist wel behoorlijk
maar wel erg oke en gata diep

500 euro is erg oke !
en zeker waard
 
ik heb er 1,5 jaar geleden nog 1895 gulden met me stomme hoofd voor betaald

ja ja i know

maar dat is ie al lang niet meer waard grrrrr
 
Origineel geplaatst door Paul Jenner
Waarom doe je hem eigenlijk weg ? De Ensoniq staat toch bekend om zijn goede reverbs ?

Zou 'm ook eigenlijk liever niet wegdoen... maar kan 't geld goed gebruiken op dit moment :(

Verder past het geluid van de DP4 niet helemaal bij mijn stijl (vnl. brute industriele ranzigheid). Maar nogmaals als ik een beetje beter bij kas zat zou ik 'm lekker houden.
 
Origineel geplaatst door j0ris

Verder past het geluid van de DP4 niet helemaal bij mijn stijl (vnl. brute industriele ranzigheid).

Ik dacht dat ie daar juist heel erg goed in was. Schijnt toch een van de ranzigere effectenbakkies te zijn. Zeker 'n paar jaar geleden zag je 'm bij de beste namen in de studio (ik dacht FSOL en NIN maar dat week nie zeker...) En volgens mij is de "FX" op Richie Hawtin's "decks, FX & 909" ook 'n DP4+. Jammer dat je 'm weg moet doen.
 
Back
Top