wie heeft een dotcom modular (synthesizers.com) en wat raad ?

Ja ach het pakket is al in Nederland.
Ik moet alleen nog de factuur voor metakosten krijgen en betalen, en dan bellen ze me om een afleverafspraak te maken.
Dat wordt denk ik volgende week dinsdag.
En dan heb ik een leeg cabinet met voeding :)
Het duurt nog wel wat maandjes voordat ik geluid eruit krijg.
Ik denk rond mei, want dan ga ik de sequencer bestellen v. een deel v.h. vakantiegeld.
Het blijft heel lang in de 'projectfase'.
Ik heb dan wel al eerder de midiinterface etc. maar ik heb niks meer in huis om midi mee te verzenden.
Dat komt allemaal later wel weer.
Geduld is een schone zaak!!
Maarja. Over een paar jaar heb ik fijn een HELE mooie modular.
 
Origineel geplaatst door dob
Over een paar jaar heb ik fijn een HELE mooie modular.

Als je dan maar niet tot de conculsie komt dat je alles weer wilt verkopen :)
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Door dat gedoe van 11 september heb ik het gevoel dat veel pakketjes kwijt raken of lang ergens blijven. Ik vind de angst voor terroristen echt bijna net zo goed verzonnen als het milleniumprobleem (en FDA).

Ik hoop dat je snel je dotcom'etje krijgt. Der kunnen er niet te veel in nederland zijn.

Trouwens dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik werd nog gebeld door dat verzendbedrijf. (Of was het de douane ofzo?)
Hoe het kan dat ik zeg dat er een synthonderdeel in zit, terwijl het verzendende bedrijf "Arrick robotics" is. Dat vonden ze wel vreemd.
Dat heb ik dus nog even moeten uitleggen.

Volgens mij is iig de pakketcontrole wel aangescherpt. Ik heb toch al vaker potentieel verdachte pakketjes van her en der over de wereld gekregen.

Maarja. Er kunnen er iig idd. niet te veel zijn.
 
Vraagje (voor monopoly ? ) : ik heb beslist om toch beide - Q961 én Q963 erbij te nemen;
ik had gedacht om mijn 2 sequencers en bijbehoren voorlopig zo te plaatsen:

Q960 (1) - Q961 - Q962 (1) - Q963 - Q960 (2) - empty panel - Q962 (2) - empty panel


Is er uit je eigen ervaring met je dotcom sequencer-cabinet een bepaalde andere volgorde die ik het best respecteer om deze modules te plaatsen ? Uit praktische gebruiksoverwegning en/of uit installeer-overweging ? Of lijkt bovenstaande plaatsing OK ?
 
Origineel geplaatst door THM
Vraagje (voor monopoly ? ) : ik heb beslist om toch beide - Q961 én Q963 erbij te nemen;
ik had gedacht om mijn 2 sequencers en bijbehoren voorlopig zo te plaatsen:

Q960 (1) - Q961 - Q962 (1) - Q963 - Q960 (2) - empty panel - Q962 (2) - empty panel


Is er uit je eigen ervaring met je dotcom sequencer-cabinet een bepaalde andere volgorde die ik het best respecteer om deze modules te plaatsen ? Uit praktische gebruiksoverwegning en/of uit installeer-overweging ? Of lijkt bovenstaande plaatsing OK ?
Ik ben natuurlijk geen mono, maar die antwoord niet meer vanwege een meningsverschil tussen twee volwassen, maar ik denk dat het zo zeker gebruikersvriendelijke zal zijn.
Verder heb je natuurlijk het voordeel van een true modular (alhoewel, een van die modules moet naast de Q960 geplaatst worden).. mocht je het beu zijn, of zelf vinden dat het anders misschien makkelijker is, dan verplaats je de modules!

http://www.synthezisers.com is nu ff plat... Of hebben ze een andere url waarin ze synthesiser wel goed schrijven? :)
 
Nee het is nog maar net (heb Roger Arrick een mail gestuurd en daarna viel ie plat.... - echt waar !!)
Ik had een vraagje over de operationaliteit van "SynthInvent" maar dat zinde hem blijkbaar niet (kon ik opmaken uit de mail die hij antwoordde, in de zin van "waar heb jij dat vandaan ? waar had je dat gezien ", en ie wist blijkbaar niet dat ie het zelf per ongeluk online bij zijn 'Recent Updates' had gezet veronderstel ik...
:dubbel:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door RednoiZ
http://synthesizers.com/

doet het hoor..:okdan:
Ondertussen inderdaad weer online...


Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben natuurlijk geen mono, maar die antwoord niet meer vanwege een meningsverschil tussen twee volwassen, maar ik denk dat het zo zeker gebruikersvriendelijke zal zijn.
Heb ik iets verkeerds gezegd tegen Monopoly ? :confused:
 
Origineel geplaatst door THM
Heb ik iets verkeerds gezegd tegen Monopoly ? :confused:
nope.. laat maar.


Maar SynthInvert?
 
Laatst gewijzigd:
Nu ben k helemaal niet meer mee... :stupid
 
THM,

Ken je toevallig geen Amerikaanse militair in Belgie, die gasten kunnen hun spullen gratis laten verschepen geloof ik.
En dan op zijn naam kopen, hoef je ook geen belasting te betalen...

K.
 
Hey dat zou wel schitterend zijn (ongeveer een vierde van de prijs zou wegvallen), maar helaas ken ik niemand... ;{
 
Back
Top