Tiefschwarz

Maks

Gromit the Evil Operator
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.810
Locatie
Antown
de gebroeders Tiefschwarz... kan nog iemand hier ze smaken?:)
 
ik heb acid soul 12 inch... lekker en andere kant you ook lekker.. de rest een beetje lame eigenlijk
 
ja die track - tiefschwarz in z'n geheel in feite- heb ik via anyway the wind blows van tom barman ontdekt

luister ook eens naar bvb een 'blow', On up, of hun remixen van spektrum (kinda new), goldfrapp, weekend players (into the sun)

en nu zaterdag: tiefschwarz @ petrol, antwerpen:okdan:
 
technisch zijn ze wel goed..al vinnik ze redelijk bandwagon-jumpers...eerst house en nu ineens electro..
ik vind wel dat veel van hun nummers beetje eentonig zijn...missen net dat ene dingetje
 
Da's ook een mening. Inderdaad gehypt, maar ik vind 'm wel lekker. En, zoals alweer blijkt: over muzieksmaak valt nou eenmaal niet te discussieren.
 
al 'n paar goeie remixes door Tiefschwarz gehoord die wel ok zijn...hun eigen werk vind ik iets minder...en hoe was het in Petrol ? (ben daar vrijdag naar Funkstorung geweest, onverwacht dansbaar !)
 
Ik heb even wat geluisterd op hun site.. maar het kan me niet bekoren..
De zang is gewoon ronduit irritant. De muziek te gladjes protool software meuk...

geef mij maar die rommel die je op CBS hoort
 
Een tijdje terug het ik "Eat books" gekocht. En dat vind ik een puike CD met een aantal uitstekende nummers. Goeie grooves, lekkere Giorgo Moroder discofeel en goeie liedjes. Ik vind Tiefschwarz wel heel oke. Die eerste CD van hun (HAL 9005 of zo) vind ik daarentegen erg zwak, maar zoals ze nu bezig zijn is het heel oke.
 
Back
Top