Mackie Control midi learn

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
Ik heb dit apparaat nu weer een tijdje en gebruik hem ook erg graag in combinatie met Logic.

Ik weet dat er nog een aantal gebruikers zijn en aan hen de volgende vraag.

Is de Mackie nou wel of niet in te zetten om parameters van software zoals Stylus rmx via midi-learn toe te wijzen aan faders en knobs?

Hoe simpel dit ook lijkt, het is mij nog niet gelukt.

Iemand?
 
Volgens mij moet je de vraag net andersom stellen. Welke software die ik gebruik, is in staat om te "midi-learnen". Een controller zal sowieso data genereren. Het is alleen de vraag of de software die data begrijpt ;) :eureka:
 
De genoemde Stylus RMX heeft de genoemde midi-learn functie en daar ligt het probleem dus niet.

Het is echt de Mackie die iig in versie 6 van Logic de genoemde mogelijkheid niet heeft. Vanaf Logic 7 is er de mogelijkheid tot het werken met zelf toegewezen parameters aan de controllers op de Mackie.

In de combinatie L6 en MC kun je zelf dus nog geen parameters toewijzen aan software die dit WEL ondersteunt.

Blijft een raar verhaal maar waarom denk je dat er nog niemand heeft gereageerd op deze thread?


:doei:
 
Volgens mij moet jet het dan weer andersom stellen...

Logic 6 ondersteunt het niet 7.0 wel (lees ik in je antwoord)....dan is dat toch ook het antwoord op je vraag?

:doei:
 
Back
Top