-Kippenvelplaat-

kupfer_m

Stamgast
Lid sinds
26 januari 2005
Berichten
267
Locatie
't Kamp (oftewel Leopoldsburg, België)
-Kippenvelplaat-

Wat is jouw kippenvel - tranen in de ogen plaat ??

-Lisa Gerrard : Sanvean.

Groeten,
Jim
 
al heel lang en nog steeds, maar zeker niet de enige (wel de eerste waar ik nu aan denk):

Jones & Stephenson - The first Rebirth

Vond ik altijd al een supermooi nummer en roep al jaren dat ik hierop naar de eeuwige jachtvelden zal vliegen.
 
Laatst gewijzigd:
Back door van Clan of Xymox.
Luminous time van U2

Twee heel verschillende genres, maar allebei gaan bij mij tot aan het ruggemerg....

Groetjes van Rudo
 
Is wel een verschil tussen kippevel en tranen in de ogen. :D
Kippevel krijg ik redelijk vaak, gewoon als 't heel vet is (melodieen,geluiden,climax,energie,power).
Kippevel + tranen heel soms, alleen als 't heel mooi is.
 
Het enige dat Neil Diamond ooit goed heeft gedaan, 'Be' uit 'Jonathan Livingston Seagull'
 
3e orgel symphonie van Camille Saint Saens

Alle drie de delen bezorgen mij zwaar kippevel!
 
Tsja op het album Amber van Autechre staan een paar verrekte mooie nummertjes: Silverside, Glitch en Piezo.
Verder zijn er nog wel veel meer tracks die me het zogenaamde kippenvelgevoel bezorgen hoor maar die schieten me zo 1-2-3 niet te binnen.
 
Relations - Continuous Cool 8~ ... brrr
The Exploding Psychology - Vierkantduwer
 
da's weer zo'n vraag, kan ik wel blijven typen:

you you you you you : the 6ths w/ katherine whalen (geen synth in the bekennen)
willie deadwilder: Cat Power (idem)
All I Need : Air
Alles van ellioth Smith
On The beach: Neil Young
 
Tsja op het album Amber van Autechre staan een paar verrekte mooie nummertjes: Silverside, Glitch en Piezo.

OEh! Mag ik van t zelfde album Further nomineren?
oh .en wat totaal anders; Fist van Deftones. De niet vermelde nummer 11 op Adrenaline, maar die er wel op staat.
 
Origineel geplaatst door Rubmanation
OEh! Mag ik van t zelfde album Further nomineren?
Daar krijg ik als ik de cd op heb staan tijdens het badderen altijd écht kippenvel van. Die 'koude' drupgeluidjes...brrr.....

Verder wil ik nog toevoegen van Radiance op Basic Channel 08 de eerste track op de b-kant. Zo simpel maar zo mooi (geldt trouwens voor veel meer Basic Channel producties).:halleluja

http://www.discogs.com/release/3544

@M0n0: Is idd een goed voorbeeld van een goeie Aphex Twin track; industrial beats met die heerlijke ambientlaag eroverheen.8~
 
Kraftwek - Neon Lights (echt om te janken zo mooi...vooral als ik weer eens uien sta te snijden)
 
Windows XP - Windows XP Opstarten.wav (echt om te janken, zo slecht) 8o)
 
Back
Top