Jurjen uit Amsterdam

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Crisis

Nieuwkomer
Lid sinds
29 mei 2005
Berichten
12
Locatie
Friesland
Wie kent deze jongen.. hij heeft opgetreden op Meeting Of Styles 2004 in Almere.
Ook als je iets anders weet over deze jongen (andere optredens van hem etc.) dan zou ik het graag horen.

Groet, jr *D
 
Mijn broertje heet Jurjen en woont in A'dam, maar als hij daar heeft opgetreden had hij het mij wel even mogen vertellen. :(
 
Origineel geplaatst door molecular
Mijn broertje heet Jurjen en woont in A'dam, maar als hij daar heeft opgetreden had hij het mij wel even mogen vertellen. :(

Vrijwel kaal, lang en hiphop ingesteld? jaar of 25 schat ik
 
Origineel geplaatst door Crisis
Vrijwel kaal, lang en hiphop ingesteld? jaar of 25 schat ik

Hij is 24, maar niet kaal, niet erg lang en zeker niet hiphop ingesteld. Sorry.....
 
Whaha, ok ok ik zla uitleg geven waarom ik hem zoek.
Ik heb hem tijdens die performance van hem aangesproken, hij had serieuze dj kwaliteiten. Ik organiseer hiphop feesten enz. en hij wilde graag een keer optreden daar. Maar mijn telefoon is gesloopt daarna en dus zijn alle nummers weg.
 
Origineel geplaatst door shortwave
Dan kun je beter deze site proberen:

http://www.dj2dj.nl/bb/portal.php

Dit is geen DJ-site maar een site voor synth-liefhebbers

Make it muziekliefhebbers..? En ik wete niet of hij alleen DJ is.. ik plaats op meerdere plekken een oproep. Een toevallige muzikant die met hem samengewerkt heeft etc. zou ook de doorslag kunnen geven.. vandaar mijn topic. :eureka:

Jr
 
weet de organisatie van Meeting Of Styles niet wie het is?

suc6!
 
Als de lente kohooomt dan zoeken wij..............................

:D

Jurjen uit Amsterdaaahaaaaaaaaaaam!!!!!

:biertje:
 
Laatst gewijzigd:
hhmmmmmmmm.

hhmmmmmmmm.

Interessant deze draad ,dit gaat duidelijk ergens naartoe........................:D 8o)



Als de lente kohooomt dan zoeken wij..............................


en nu allemaal!..............
Jurjen uit Amsterdaaahaaaaaaaaaaam!!!!!
:D 8o) :dubbel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top