Ja, weer iets: Supernova 699(749) Eur

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb er ook geen problemen meee :okdan:
 
Hij wordt de DSF speurneus ;)
 
*snuffel* *snuffel*

*snuffel* *snuffel*

Tuurlijk, geef maar hier hoor je lijstje :)
Voor een Virus B doe ik al best heel veel :)
 
FOK

FOK

dat ding is ECHT cheap als ik zo is verder rondsnuffel.

ik moet is gaan praten met me baas :( misschien is mijn salaris te laag.......
 
hehe..... ik denk het XI.

Een SN voor 750 is iidd erg goedkoop. Vergeet niet dat er 2 types zijn namelijk de I en de II.
 
weet ik

weet ik

in de studio hebben we binnenkort een snII 48 kb. Maar die zit van de zomer in ibiza, en is pas in januari terug.
Ik wil thuis kunnen produceren.. heb al een en ander... maar mijn budget is niet zo ruim als die van die maat van me....
helaas..
maar toch, shit weinig centjes voor het apparaat.......
maar wacht is:duivels: ik bedenk me ineens dat mijn vriendin der spaargeld nog niet op is.
misschien trakteer ik haar vanavond is op een etentje:koffie: en plunder ik der rekening :duivels:


nee, dat kan ik niet =(
HELP!
 
hehehehehe! ik heb er zeker geen problemen mee, lekker goedkope gear is nooit erg :)

GO ZO DOOR :okdan:
 
Wat mag een SuperNova II kosten?

Wat mag een SuperNova II kosten?

Wat mag je eigenlijk ophoesten voor een SuperNova II (keyboard) zonder dat je 'teveel' betaald >:|

Ik weet er eentje staan op 3 Km van mijn deur. Dus wat is een prijs waarbij je denkt 'kopen die handel'.
 
Re: Wat mag een SuperNova II kosten?

Re: Wat mag een SuperNova II kosten?

Origineel geplaatst door Hover
Wat mag je eigenlijk ophoesten voor een SuperNova II (keyboard) zonder dat je 'teveel' betaald >:|

Ik weet er eentje staan op 3 Km van mijn deur. Dus wat is een prijs waarbij je denkt 'kopen die handel'.

bij 600 euro zou ik dus WEL het geld van mijn vriendin der rekening afhalen, bij 800 er over nadenken haar rekening te legen. Bij 1000 zou als ik het geld zou hebben het apparaat ook kopen.....
 
1000 euro voor een SNII keyboard, no way never....
Ze zijn bovendien erg moelijk 2e hands te krijgen maar ze liggen toch zeker boven de 1400/1500 2e hands !!!

Mijn SupernovaII Rack krijgen ze zelfs niet voor onder 1250.
 
Origineel geplaatst door mario
1000 euro voor een SNII keyboard, no way never....
Ze zijn bovendien erg moelijk 2e hands te krijgen maar ze liggen toch zeker boven de 1400/1500 2e hands !!!

Mijn SupernovaII Rack krijgen ze zelfs niet voor onder 1250.

Nou, dan heb ik mazzel want ik kan er eentje voor 1200 kopen. Alleen haal ik dan met deze bak zoveel toeters en bellen binnen dat ik de eerste maanden niet meer aan muzieken toekom, denk ik ;)
Maar een SuperNovaII is iig een SUPERsynth, heb je die specs al es gezien :halleluja
Ik moet er ff over nadenken want als ik deze bak zou kopen dan moet er toch wat ander spul bij mij gaan 'schuiven'. Te veel spul werkt bij mij zeker niet inspirerend.
Mijn AN1X, MC303 beginnen al schrik te krijgen dat ze worden 'ontslagen' 8D
 
Laatst gewijzigd:
Wat krijg je voor 1200, rack versie neem ik aan ???
 
Origineel geplaatst door mario
Wat krijg je voor 1200, rack versie neem ik aan ???

Nee, nee ... 't is wel degelijk de keyboardversie met lekker veeeeeeeeeeel knopjes wat het programmeren een stuk makkelijker moet maken
Enneh, ik moet nog afpingelen want die prijs was nog 'negociable' dus dat beloofd 8P
Een van de reden waarom die kerel zijn SNII wegdoet is gewoonweg omdat .... omdat ie er twee heeft 8D 8D
 
Origineel geplaatst door Hover
Nou, dan heb ik mazzel want ik kan er eentje voor 1200 kopen. Alleen haal ik dan met deze bak zoveel toeters en bellen binnen dat ik de eerste maanden niet meer aan muzieken toekom, denk ik

Nou, zooooooo bijzonder is die SN nou ook weer niet. Maanden geen muziek meer maken??? ;)
Vergeet niet zijn grootste rivalen: de Waldorf Q en de Access Virus B/C.

Mijn 'motto': zet de fx eens uit en luister nog eens... Pak een zielige Juno... etc

Beetje flauw tuurlijk. De SN is absoluut een top-bak.

Duizend maal interessanter dan een MC303 en ook zeker leuker dan de AN1x dus. Voor 1200 euro is ie absoluut NOG beter!
Dus kopen die bak! En weg met die 303 en AN, die leveren samen nog wel 550 op.

2 centz ;)
 
Laatst gewijzigd:
Als je het geld hebt, gelijk doen!!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top