Wie kan ik overhalen om ook een Novation Peak bij Bax te bestellen

O.b.v. een tip van klinske, heb ik jexus z'n 'thoughts on the Hydrasynth' gelezen.


Die bevestigen voor mij wat ik als vooroordeel heb over de hydrasynth.
Bizar veel mogelijkheden.
Maar je moet het wel grotendeels zelf maken (of kopen).
En dat maakt hem niet zo 'hands on' als een summit / peak.

Dat hoeft niet verkeerd te zijn, mits het bij je past natuurlijk.
Mijn huidige conclusie is dat de Peak me waarschijnlijk meer dan genoeg flexibiliteit biedt (ik ben toch nog meer een patch tweaker dan iemand die iets in z'n hoofd heeft en dan weet wat hij moet doen om dat geluid te maken) en dat mijn doel niet is om eindeloos in menu's te duiken en de oneindige combinaties uit te proberen, hopend op een happy accident.
De Hydrasynth kan het allemaal (en nog veel meer dan de Summit / Peak), maar past waarschijnlijk minder goed bij mij als persoon.

Ik ga iig voor de Peak en hoop dat je die over een week of 3 (als Bax gaat leveren) hier voorbij kunt horen komen :)
bedankt voor de info, maar ik denk dat ik wel voor de Hydrasynth ga gaan, ook vanwege de MPE; en blijkbaar valt het menuduiken nog goed mee.
 
Maar euh... Hoe gaan we dat nu regelen, nu zit ik hier met de 4 bestelde peaks bij Bax, Montfrooij?? :D
 
Nou (das niet wijd), het lijkt er op dat ze bij Bax eindelijk een levering hebben gehad.
9 stuks op voorraad.
Ik hang de vlag pas uit als DHL voor de deur staat wat gisteren stond hij nog op 8 weken levertijd......
maarrrrrrr.
Als het glas half vol is, dan zou hij binnenkort op de mat moeten liggen.
En kan ik na 3 maand eindelijk aan de slag met de Peak :)
 
Back
Top