De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hay

is er al een tussenstand bekend ?

greetz turtel:kimono:
 
909 (samples :duivels: ), lately bass, een KS preset, een synthedit synth en twee behringer compressor presets :D
Meuk
 
Geniale topic!
Hier een stukkie herrie dat ik samen met RelaxomiaQ gemaakt heb voor Sly Dog. Er zit zelfs nog een secret message in :D.
 

Attachments

  • sukkel.mp3
    557,4 KB · Bekeken: 62
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Geniale topic!
Hier een stukkie herrie dat ik samen met RelaxomiaQ gemaakt heb voor Sly Dog. Er zit zelfs nog een secret message in :D.

Opzouten, loser!:o:
 
Spijtig genoeg doen de meesten hier te veel hun best om kutnummers te maken. Het meeste wat ik hier hoor zijn ronduit irritante songs (waarvan de maker opzettelijk uit her ritme en uit de toon speelt). Gelukkig zijn er nog sommige die wel iets grappig maken...

Bon, dit gezegt zijnde doe ik ook eens een poging... Dit komt ervan als je mij achter Reason zet en enkel pc speakers geeft (en ook nog eens vééééél te vééééél compressie gebruikt):

Zééééér Cheezy Trance (Tiesto op een koude X-mass dag)
 
Origineel geplaatst door Unic
stuur maar naar unic@herejezus.nl zet ik morgen ff online als nie erg vind:)

Unic als het goed is moet ie straks in je mail box zitten.

echt voor de losers!
 
Origineel geplaatst door Unic
'k heb nog niks...kn het kloppen?:) of is ie gewoon te slecht dat ie niet eens te verstruren is.

Unic,mijn mail box is ontploft. Kan ik je even toevoegen bij messenger dan gooi ik het mp3 filetje daar even overheen. Bij hotmail kan je maar 2 mb versturen,via messenger wel meer neem ik aan.
 
Origineel geplaatst door Unic
'k heb nog niks...kn het kloppen?:) of is ie gewoon te slecht dat ie niet eens te verstruren is.

De rotzooi is verstuurd,veel plezier ermee en all dedicated to all the REAL BOYS HERE!

Made BY l Rm1x
Processed \ Non
Seq ] Cubase
Comments { It realu sucks.
Date Prod. [ Long time ago with my Blue yamaha box
Time ( Snel,is ook wel te horen! maar dat mag de pret nieeeeeeeet drukkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeen!
Rotzooi.

Heb me rm1x erna verkocht,wat extra layers zou niet misstaan daarom genomineerd voor de thread kut nummer.

Laten we alvast beginnen te klappen op de maat en dan doen we een vis na.3.59? volgens mij is ie 5.90... daar begint het dus al...

nou ja.. veel plezier.
 
Laatst gewijzigd:
Hmmm dit is uit een groot grijs en ver verleden. Wel leuk dat je gewoon ff in je oude doos moet kijken voor kut muziek :D Het is nogl met FasttrackerII in elkaar gedraait. Mijn god wat een tijd! Komen allerlei dingen weer bovendrijven.... panning en volumecommando's. Moet je nu mee aankomen ;)
 

Attachments

  • poem.mp3
    804,7 KB · Bekeken: 71
Origineel geplaatst door PIE
Ok hier mijn Kut Nummer:

Een parodie op super KUT plaat "Eiffel 65 - I'm Blue":

ZumKotzen - I'm RED (labadie, labadet)

:r

PIE 8)

Whoaaaa! Echt super man... en dan te bedenken dat ik vroeger zo fan was van Eiffel 65!!!
Ik zou het bijna weer worden, echt geniaal!
 
Hallo!

Hallo!

Hallo! :)

Ik zat me net ineens te bedenken dat ik in de goede oude tijd samen met Meizo nog eens een nummer had gemaakt wat eigenlijk best wel kut is 8o)

Het is ontstaan als test van zijn toenmalige eerste sampler = Atari dus :D (waar we zo blij mee waren, dat je dit soort dingen als eerste ermee gaat maken) 8)

Hallo:
http://student-kmt.hku.nl/~bob0/tmp/Bachnatov_Hallo.mp3
 
Re: Hallo!

Re: Hallo!

Origineel geplaatst door Subgroover
Hallo! :)

Ik zat me net ineens te bedenken dat ik in de goede oude tijd samen met Meizo nog eens een nummer had gemaakt wat eigenlijk best wel kut is 8o)

Het is ontstaan als test van zijn toenmalige eerste sampler = Atari dus :D (waar we zo blij mee waren, dat je dit soort dingen als eerste ermee gaat maken) 8)

Hallo:
http://student-kmt.hku.nl/~bob0/tmp/Bachnatov_Hallo.mp3
ow god dramatisch gewoon....
:D
 
Origineel geplaatst door tragmadat
Ik kon het toch niet laten, echt heel ontspannen.
:dubbel:


Ik krijg echt een lach kick als ik naar die nummers luister.....en deze slaat helemaal nergens op .. :kont:
 
dit is geen echt kutnummer, maar wel een kotsnummer, en het is bewust gemaakt ook
:P
benodigdheden om te maken: het drumsetje van fruityloops dat je krijgt als je een nieuw bestand maakt, de 3xosc-preset genaamd "outerspacehover" en 5 minuten van je tijd

benodigdheden om te luisteren: een paar goeie oortjes en een kotsbakje, ik krijg er echt de titel van als ik ernaar lusiter!

Kotsneigingen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top