De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja KUT DJ Tragmadat stond ook wel even raar te kijken toen er mensen gingen dansen.
DAT WAS NIET DE BEDOELING!!! ;)
Gelukkig kreeg ik met één soepele schuifbeweging de hele zaal weer leeg!
Dat was iets wat ik niet snel vergeet.
Maar nu :wat wordt de volgende uitdaging Paradiso leegspelen? ... ruimte maken op Dance Valley ????
Ze hadden me in Duisburg moeten boeken dan was het misschien........ :bekdicht:

Whahaha,

Dit is echt .. waanzinnig, ik ben die mix nu eindelijk aan het downloaden...bleek het linkje te zijn ik dacht al: "waarom zie ik nergens een media/flashspelertje?"

Hoeveel mensen stonden er aan het einde nog in de zaal? ^^
 
Nou aan het eind eind viel dat nog weer best mee.
Voor een groot deel natuurlijk te danken aan de pulserende werking van Bergens trekkies op de ledematen. En jouw kutparkietook!
Oftewel als het stampt dan stampt het
:walker:
 


Vraagje: Zou die schakelaar links (-standby -bitch -cuntoff) het ook moeten doen?
Ik krijg er geen beweging in, ook niet met pgmchange etc.
 


Vraagje: Zou die schakelaar links (-standby -bitch -cuntoff) het ook moeten doen?
Ik krijg er geen beweging in, ook niet met pgmchange etc.


Ja maar eerst moet het niet werken natuurlijk he, anders zou het geen kutsynth meer zijn.
We moeten dan eerst wachten op een komende update, waardoor weer andere knopjes niet meer werken ^^

Weet je de Korg M50 is soms ook een kutbak.. afgelopen zaterdag ging ik het aanraakschermpje opnieuw uitlijnen. Vervolgens kwam ik niet meer in het rechterbovenmenu :P Gelukkig heb ik wat gevonden op het Korg Forum voor een oplossing om opnieuw te kalibreren via een knoppen cumbinatie ^^

Ik ben nu op mijn werk en kan moeilijk muziek maken nu.
 
bij mij doet ie het wel, moet wel enkele keren erop klikken.

als alle opdates gedaan zijn, dan ga ik er n´tuulik een dedicaded midi kut cuntrol suckface voor maken..

:koffie:
 
Lees ik net op de site van Doornroosje dat die lui 15 euro hebben moeten dokken om verplicht naar kutmuziek te luisteren ^^

NICE!!
 
Lees ik net op de site van Doornroosje dat die lui 15 euro hebben moeten dokken om verplicht naar kutmuziek te luisteren ^^

NICE!!

Mooi heh. Volle zalen trok ie! Maar wel mooi, als er 'n beat in zit, beweegt de gemiddelde PartyFock snol haar billen alsof het de muziek van hun groots vulva bevochtigend idool is.
 
Mooi heh. Volle zalen trok ie! Maar wel mooi, als er 'n beat in zit, beweegt de gemiddelde PartyFock snol haar billen alsof het de muziek van hun groots vulva bevochtigend idool is.

whahaha, ik ga stuk hier!
Prachtig! , ik heb heel wat hoempapa zooi gemaakt heb het nog niet voorbij horen komen ^^
Maar wisten mensen van te voren dat er dit gedraait zou worden? :p
 
een kleine renix van de Chinese trek die zoidermans altijd draait als hij de afwas doet:

teluur - 138 Seconds Of Zoid's Afwas (var. speed mix)

dirty-dishes.jpg
dirty-dishes.jpg
dirty-dishes.jpg
 
Ging vanochtend even een pakketje leveren komt er een blonde vrouw naar buiten gewoon in de onderbroek...8~
 

Attachments

  • alleenonderbroek....mp3
    2,5 MB · Bekeken: 60
Haha gaaf dat ik dat o.a. was..
Ik heb wel een beetje het gevoel dat de kutscene eigenlijk de spot drijft met dergelijke figuren, dat is wel gaaf :kroon: Bagger van tegenwoordig.. :r
maar pas op met wat je wenst; net zoals met alle stromingen zal ooit kut ook meenstreem worden en dan moeten wij nog dieper baggeren om nog kut te zijn:D
 
Ging vanochtend even een pakketje leveren komt er een blonde vrouw naar buiten gewoon in de onderbroek...8~

Heb je er ook nog een plaatje van?
 
bij mij doet ie het wel, moet wel enkele keren erop klikken.
gewoon schuiven (net zoals de draaiknoppen) dus niet clickerdeclick doen (wat misschien qua andere VSTi's voor de hand ligt) maar nee, in real live slide je ook een schakelaar nutuulk... hep vun! :koffie:
Teluur - 138 Seconds Of Zoid's Afwas (var. speed mix)

Aphex204 - Alleen Onderbroek...
fijn cuntrast tusschen deesch twees :dj:
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top