De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Goeie koffers weer, Sadbunny! :okdan:


images


Even een kook tip!

voor de geïnteresseerden

Holy shit... Hij is weer vager dan een blower in de mist... :) Nize :biertje:
 
Dankzij dhr. copini ben ik weer in staat om kutnummers te plaatsen, hij heeft er voor gezorgd dat de berichten van voor 2007 zijn verwijderd of gezuiverd.

Ome Phooch
 
en ik heb schijnbaar nog genoeg bits over voor nog een #je



 

Attachments

  • Teluur - V5T531 (chocoladepinda mix).mp3
    1,3 MB · Bekeken: 57
  • chocoladepinda.jpg
    chocoladepinda.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 49
Dankzij dhr. copini ben ik weer in staat om kutnummers te plaatsen, hij heeft er voor gezorgd dat de berichten van voor 2007 zijn verwijderd of gezuiverd.

Ome Phooch

Aha! Dat wil ik ook wel! Hoe kom ik met deze meneer in contact?

Ik heb flink wat meer megabytes per week gepost blijkbaar want ik ben in een goed jaar tijd al aan een giegel gekomen, dus voor mij zou het alles van vóór 1 januari 2010 worden denk ik.
 
Aha! Dat wil ik ook wel! Hoe kom ik met deze meneer in contact?

Ik heb flink wat meer megabytes per week gepost blijkbaar want ik ben in een goed jaar tijd al aan een giegel gekomen, dus voor mij zou het alles van vóór 1 januari 2010 worden denk ik.

Gewoon in de lijst kijken en bij copini aanklikken en hem een mailtje sturen.

Phochos
 
Zie nu dat er hooguit 20 MB zijn vrijgekomen, dus zoveel ruimte heb ik dus ook weer niet tot mijn beschikking erbij gekregen. Hopelijk kan het op een andere manier in de toekomst. BIjv. een extra Gigabyte erbij.

Phochos
 
Ik heb flink wat meer megabytes per week gepost blijkbaar want ik ben in een goed jaar tijd al aan een giegel gekomen, dus voor mij zou het alles van vóór 1 januari 2010 worden denk ik.
jouw'n eerste K# stampt uit december 2008, toen bleef het ff stil maar vanaf maart 2009 ging het pasch echt loosch; 16,8 K#/maand :L
Zie nu dat er hooguit 20 MB zijn vrijgekomen, dus zoveel ruimte heb ik dus ook weer niet tot mijn beschikking erbij gekregen.
da's vrij weinig idd, goed voor nog geen 5 phochische K#s...
het lijkt mij (vrom duh top of me hoof) dat je minimaal toch al snel zo'n 700 MB in de K-draad moet hebben gebatst...
dus waar dan die 20 mb opschoning vandaan is gekomen? van den vondel mag het weten...

[edit] ah, van VOOR 2007... tsja nee dan heb je ook niet zoveel MB's er weer bij nutuulk...
beter is dat ALLES uit de kutdraad tot/met nu er uit wordt geknikkert (want alles staat toch in het kut archief) [/edit]
 
jouw'n eerste K# stampt uit december 2008, toen bleef het ff stil maar vanaf maart 2009 ging het pasch echt loosch; 16,8 K#/maand :L

da's vrij weinig idd, goed voor nog geen 5 phochische K#s...
het lijkt mij (vrom duh top of me hoof) dat je minimaal toch al snel zo'n 700 MB in de K-draad moet hebben gebatst...
dus waar dan die 20 mb opschoning vandaan is gekomen? van den vondel mag het weten...

[edit] ah, van VOOR 2007... tsja nee dan heb je ook niet zoveel MB's er weer bij nutuulk... beter is dat ALLES uit de kutdraad tot/met nu er uit wordt geknikkert (alles staat toch in het kut archief) [/edit]

Waarschijnlijk zijn er alleen maar foto's e.d. opgeruimd en zullen de oudere kutnummers en andere nummers niet kunnen worden verwijderd. En dat is natuurlijk gewoon KUT.

Phochos
 
waarom zou dat niet kunnen?! :? lijkt me niet meer dan logisch...

Dat is dus mijn vraag. Ik heb nu een mailtje gestuurd naar copini of ik zelf dingen kan weghalen, dan kan ik zelf betere keuzes maken in de oude troep.

Ome Phooch
 
Dat is dus mijn vraag. Ik heb nu een mailtje gestuurd naar copini of ik zelf dingen kan weghalen, dan kan ik zelf betere keuzes maken in de oude troep.
als mensen zelf zouden kunnen deleten dan was het heck van de damn nutuulk...
maar wat is er mis om ALLE K#s uit de K-draad tot nu toe te laten wipen door copini dan?
het laten staan van alles na 2007 haalt nutuulk weinig uit en heeft ook weinig zin om te bewaren...
 
als mensen zelf zouden kunnen deleten dan was het heck van de damn nutuulk...
maar wat is er mis om ALLE K#s uit de K-draad tot nu toe te laten wipen door copini dan?
het laten staan van alles na 2007 haalt nutuulk weinig uit en heeft ook weinig zin om te bewaren...

Da klopt, natuurlijk is het niet de bedoeling om zelf erin te gaan rotzooien, maar als ik alleen maar al het nodige zelf kan weggooien, dan ben ik allang blij. En de opgevoerde kutnummers zijn natuurlijk allang verschenen op de verzamelkutcd's die jij iedere keer uitbrengt.

Ome P.
 
als mensen zelf zouden kunnen deleten dan was het heck van de damn nutuulk...
zo nateluurlijk vind ik dat niet; ik denk dat over het algemeen er niet zoveel gebruik van de delete knop gemaakt zal worden...
 
als mensen zelf zouden kunnen deleten dan was het heck van de damn nutuulk...
zo nateluurlijk vind ik dat niet; ik denk dat over het algemeen er niet zoveel gebruik van de delete knop gemaakt zal worden...
Er zijn simple regels veur:
Druk op de del5te nobz in da 4wz conditionez 8o)
- Da musica :doei:
- Da musico :z
- La muziouz compagnoine :o:
Nee ik ben tegen
W8 ik ben wezenlijk tegen elke vorm van vernietiging van welk kutnummer dan ook en ooit !
en waar!
:smeris:
 
als mensen zelf zouden kunnen deleten dan was het heck van de damn nutuulk...
zo nateluurlijk vind ik dat niet; ik denk dat over het algemeen er niet zoveel gebruik van de delete knop gemaakt zal worden...
Er zijn simple regels veur:
Druk op de del5te nobz in da 4wz conditionez 8o)
- Da musica :doei:
- Da musico :z
- La muziouz compagnoine :o:
Nee ik ben tegen
W8 ik ben wezenlijk tegen elke vorm van vernietiging van welk kutnummer dan ook en ooit !
en waar!
:smeris:

Geef mij maar een pakje van wat die man rookt... :)

De noodzaak van een limiet qua forumuploads snap ik ook wel weer... Ik vind een GB al eigenlijk best wel veel. En opgeruimd staat netjes. Hoewel, niet opgeruimd staat kut dus puur gevoelsmatig ben ik het uiteraard helemaal met je eens! :mega::kont::duivels::doei:

Anyway...

2348460880_8b44e7f34b.jpg


SadBunny -Als Ik De Baas Zou Zijn (Met Twee Niet Geheel Gelukte Vocals)

http://www.ruigrock.nl/kudt/SadBunny_-_Als_Ik_De_Baas_Zou_Zijn_(Met_Twee_Niet_Geheel_Gelukte_Vocals).mp3
 
dobberende twintig

20. DJ Invizible [25]
19. Bliepbliep [26]
18. Bassio [34]
17. Arnout Quirijns [36]
16. JnM92 [39]
15. Unic [49]
14. CosmicDreamer [58]
13. Skies [66]
12. Mark E [72]
11. L3N [77]
10. TM-Acid [161]
09. Tragmadat [197]
08. Bergen [226]
07. Phochos [247]
06. Kitt [282]
05. SadBunny [294]
04. 6 Trak [323]
03. Teluur [405]
02. Res [500]
01. Zoidsity [548]


attachment.php
 

Attachments

  • ofterwijl....jpg
    ofterwijl....jpg
    41,9 KB · Bekeken: 43
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top