De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tering, ik kon al niet drummen, maar voor het eerst dronken drummen en dan ook nog eens 2x zo snel als het origineel is echt TERING moeilijk! :D:D

Nou heb ik al zelden spijt van iets maar dit zou wel eens ZEER pijnlijk kunnen gaan zijn te worden gewaren geweest om morgenochtend met een duf hoofd en een grote bak koffie terug te horen ;)

Hmmz... Niet echt pijnlijk blijkbaar, eigenlijk precies hetzelfde als gisteravond, zo'n soort van "mw'och"-gevoel... :D
 
Hallo allemaal :)

eerste post van mij in dit topic, deze heb ik gemaakt met een maatje van mij voor alle snuifers in het uitgaans leven :) inspiratie heb ik gekregen van mensen met grote ogen, scheve kaken en schuim in de mondhoeken hehe..

have fun
 

Attachments

  • Boeren Jongens - Mak die eem wat vroagn'.mp3
    7,6 MB · Bekeken: 42
Hallo allemaal :)

eerste post van mij in dit topic, deze heb ik gemaakt met een maatje van mij voor alle snuifers in het uitgaans leven :) inspiratie heb ik gekregen van mensen met grote ogen, scheve kaken en schuim in de mondhoeken hehe..

have fun

(: !remmuntuk amirp neE

Ikzelf heb nog nooit iets drogatiefs gesnoefd trouwens... Ik ben sowieso redelijk clean de laatste tijd, jointje af en toe en soms wat drank. Misschien als ik dat meer zou doen dat ik dan het Noorderdierenparks zou kunnen leren? Ik wilde ook altijd al eens Limboergs leren maar daar schijn je meer voor te moeten zuipen dan ik wil... :) I guess I will never be anything more dan een muffe Amsterdammer. En dan nog niet eens met een goede beheersing van het Platamsterdams... Ik heb zo'n Amsterdam-Zuid R! :D
 
whaha minstn's ain kilo dreuge worst, heut laifst met pittige krudn' :okdan:

Droge worst met pittige kruiden. Ik eet altijd kletsnatte worst met dorre muffe kruiden, dan zal dat het zijn. De in limonade geweekte krieltjes zullen ook niet helpen. Of de zongedroogde warme-melk-velletjes-koekjes die ik altijd maak...

Dus dit is beter?
gro-zwo0304a48.jpg


Om meteen maar goed Drents te leren heb ik de volgende oefening gedaan...
 

Attachments

  • SadBunny - Muhaha Minstens Ain Kilo Dreuge Worst.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 47
whhaaaaahahahahahaaaaa wat een giller dit zeg, je drents is anders best gaud mien jong :)
 
Trage-DAT-tape nog aan toe alsof je af en toe een Starwars flim zit te kijken
2ok.gif


1305454450_ef886e11a8.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top