De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En voor Microsoft is dit soort meldingen het enige kanaal om mensen op die verantwoordelijkheid te wijzen.
door je schermnaam in te toetsen alvorens je inlogged?!?! het zal dan wel...
Sorry voor de rant. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer wat kutnummers te maken.
ja doe eens, je staat trouwens momenteel op de 5e plaatst, Bergen staat nu 2 achter :mexico:
o ja eh & ten tweedste:
kijk...
nie bijtuh
nou, ze willen het anders nog goed die viewende vissen qua wesley :D
10572 keer bekeken... weekje of wat en de 25K is binnen...
 
RES - U Draai
 

Attachments

  • RES - U Draai.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 60
595314_GB_00_FB.EPS.jpg
 

Attachments

  • SadBunny - Het Granuleergebeuren.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 46
RES - Ja Okay
 

Attachments

  • RES - Ja Okay.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 48
bijna... hebben we weer een volume bij elkander...
echter staat er momenteel weer ende zoals altijd ende eeuwig veel te veel ressigs in de wachtrij...

de Zaadhaas ende Res hebben samen 61,2% der alle gemaakte K#s dezer maand... overigens heeft de laatste een behoorlijke voorsprong weten op te bouwen ten opzichte van Zoid 8D, en het lijkt er op dat ook Boy Zoiderman na Teluur de moed heeft opgegeven :D er heerst tevens ende ook een zeer sterk ende krachtig vermoeden dat de Zaadhaas (met een gemiddelde van nog altijd 14,3 K#/maand ende met een achterstand van slechts 59 K#s op 6 trak) de nieuwe snelst stijgende klimmer zal gaan worden in/van 2010...
 
Och, nee hoor. Noem 't maar een tijdelijke (winter)stop. ;)
Idem dito hiero, want ook ik heb de moed (nog) niet opgegeven (mijn kut staat gewoon wat langer in de pitstop dan ik initieelbal van plan was).
 
Bow Down is eigenlijk helemaal niet helemaal 100% kut (de andere #s trouwens wel); doet me een beetje denken aan een nummer van Chemical Brothers van die ene cd (met deze omschrijving is het wel duidelijk welk # in bedoel toch? :D)
 
Bow Down is eigenlijk helemaal niet helemaal 100% kut (de andere #s trouwens wel); doet me een beetje denken aan een nummer van Chemical Brothers van die ene cd (met deze omschrijving is het wel duidelijk welk # in bedoel toch? :D)

Er zijn best een boel ene cd's :)

Maargoed, evengoed jammer inderdaad dat hij misschien best hier en daar grappig is om naar te luisteren... :(

Nieuwe poging.

IMG_1864A.jpg
 

Attachments

  • SadBunny - Ziet De Maan Schijnt Door De Bomen Het Bos Niet Meer In.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 42
jeuz, het begint zo langzamervoet echt de maand te worden van Zaadhaas, het houd niet op!
momenteel ook alleen maar Sad en Res in de bakfiets... waar blijft de rest?! :D

Och, nee hoor. Noem 't maar een tijdelijke (winter)stop. ;)
Idem dito hiero, want ook ik heb de moed (nog) niet opgegeven (mijn kut staat gewoon wat langer in de pitstop dan ik initieelbal van plan was).
:mega:
 
Een Vrolijke Krestmis En Het Allerbreste
 

Attachments

  • Een Vrolijke Krestmis En Het Allerbreste.mp3
    990,4 KB · Bekeken: 45
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top