De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
4 0 0
attachment.php
 

Attachments

  • spant.gif
    spant.gif
    79,7 KB · Bekeken: 38
heb jij ook zo'n...
sorry 6 trak.... het spijt me..
ik vind dit toch niet echt genoeg een kut nummer :D
toen ik dit hoorde kreeg ik echt keihard zin in snoeiharde tekno/terror :dj:
maarja, waarschijnlijk komt dat dan weer omdat ik zelf van nare, valse geluiden houd..

weet niet of ik deze al eens eerder heb geupload, maar goed.. hij heet hier dus 'walking the bad trip' maar is ook bij mij beter bekend onder de naam 'Der grosse Langeweile' (de grote verveling).
Hoewel die voor de grap was gemaakt zat er nog wel een ideetje achter dat uit mijn filosifie colleges over Heidegger van een paar jaar geleden stamt. Stel je voor dat je op de trein zit te wachten en je je helemaal kapot verveelt, de seconden minuten en de minuten uren lijken te duren....gemoed danst heen en weer en verwoede pogingen om je aan je verveling te onttrekken, blijken stuk voor stuk weer te zijn getekend door de grote verveling die je om je hoort.... are you gonna stay calm or are you gonna crack?

veel plezier :D
sik
 
Last edited by a moderator:
OOOH! zou ik toch bijna mijn 'kerstnummer' vergeten :D
Aangezien het 1 dag voor kerst was en ik daardoor niet echt meer de tijd had om het hele nummer zelf uit te schrijven heb ik in de haast even snel een midifiletje van het internet geplukt en er allerlei samples (waaronder slechte, noisy 8/16 bit samples van m'n eigen stem) mee laten aansturen. Beetje bitcrushen, compressen en distorten en het geeft volgens mij een prima 'familie' kerstdag weer :dubbel:

sik
 
Last edited by a moderator:
ik zou graag iemand voor willen dragen :D Go MC Dark!
weet iemand hier toevallig of dit nu een grap is of dat deze gast toch echt serieus is? (vraag me af wat grappiger zou zijn..:erm:)

 
madman16.jpg
 
left4dead.jpg
 
1712204825_83793dba38.jpg
 
sorry 6 trak.... het spijt me..
ik vind dit toch niet echt genoeg een kut nummer :D
erm je bedoeld "jeuk aan de peuk" neem ik aan?

die boring bad trip was trouwens wel een redelijk goede verwoording idd... de t-ring wat een lange z(h)it...
zo te horen heb je het kutgenre vrij intensief bestudeerd want het is van een hoogstaand laag niveau :mexico:

enniewee, welkom tot de cutklub!
Hmmmz.. RES komt dichtbij..?!
ermm... :P
Dead Mad Man & Apage & Coitem
dat klinkt wederom als typisch 'non-interceptor food', de r-, s- en t-ring... :bekdicht:

prognose einde maand: 243 K#s
 
erm je bedoeld "jeuk aan de peuk" neem ik aan?

die boring bad trip was trouwens wel een redelijk goede verwoording idd... de t-ring wat een lange z(h)it...
zo te horen heb je het kutgenre vrij intensief bestudeerd want het is van een hoogstaand laag niveau :mexico:

enniewee, welkom tot de cutklub!
bedankt! denk ik... hahaha
vind m wel een leuke melancholisch en sarcastisch sfeertje hebben :stupid:gaap::stupid:z:stupid:Z:stupid
 
674658-leprechaun_0543556_large.jpg
 
7michael-jackson.jpg
 
dark-angel.jpg
 
Nummer uit de tekna reeks, Tekna Phase 10.

Phochos
 
Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top