De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Welkom, btw (tenzij dit uiteraard een dubbele account is ;) )
...want in dat geval is hij niet welcum?
maar ik ben het met je eens dat kwa stijl klitt inderdaad verdacht dicht in de buurt van onze res cumt...

Ik heb er zelf ook nog even een gebakken:
Snow-Geese-blast-off-150mm-_H2D2831-Bosque-Del-Apache-NWR,-San-Antonio,-NM.jpg
 

Attachments

  • Teluur - Honeenone.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 40
hmm, lang geleden dat ik hier nog iets kuts gepost heb, omwille van de reden dat ik nogal met niet-kut projecten bezig ben.

Maar ik heb toch nog eens de tijd gevonden iets kuts te maken. Nerdy als gewoonlijk vind ik het toch noodzakelijk een bijdrage te leveren aan de "pingas" hype, (typ dat maar eens in op youtube)

en daarom heb ik dan ook maar eens een dr robotnik itteratie van een nintendo videogame song "gemeukt".

Mijn niet aflatende appreciatie voor het valve spel left 4 dead heeft volgende kut creaties ten gevolge gebracht:

http://dl.getdropbox.com/u/1319539/pills songs - still alive.mp3
http://www.cosmicdreamer.be/5000 Zombie Lawyers - It Slimed Me.mp3

(opgelet, enige kennis van het left 4 dead thema, de personages en "pills" is vereist om dit enigzinds grappig te vinden :P)
 

Attachments

  • pingas-zelda.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 46
...want in dat geval is hij niet welcum?..


Idd. Ik vind het nogal triest namelijk als je een dubbele account hebt.

Als je oude het niet meer doet, heb ik wel begrip, maar niet als je met beide (of nog meer zelfs) 'werkt'. [alsof je je schaamt voor 't een of ander..]

Enfin,,.. we dwalen af..
 
Aangezien ik binnen afzienbare tijd op de 1 Gig limiet ga komen, zit ik er over te denken om 90% van mijn oude K#'s te laten verwijderen hier.

Neem aan dat dat geen probleem is 6? Alles heb je toch al op de verschillende K#-releases staan?
 
262_DaveMacleod_6.jpg
 
Een lieflijk kutnummer deze keer.
 
Last edited by a moderator:
Theres no sound like this sound

500px-Speaker_Icon.svg.png
 

Attachments

  • theres no sound like this sound.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 55
ik ziet dat de thread ook deze maand weer 2 novicen in de kutte kunsten heeft weten aan te trekken :L
CosmeukDrummer is weer 1 positie omhoog gegaan in de cuntiteits top en staat daarmede op #11 :mega:
maar ik ben het met je eens dat kwa stijl klitt inderdaad verdacht dicht in de buurt van onze res cumt...
ik vermouth het ook idd, het zou mij ten zeerste verbazen als het niet zo was want;
italo stukjes, bitchbending maar bovenal Arthur de spieksint nateluurlijk™, daarbijde zijn de tiet-l's (en zelfs de gfx ondersteunbeer) ook redelijk verdacht RES-esque...
1 v/d laatste #s van Res was Aliasing, het 1e # van Kitt heeft een plaatje die daar spleetloosch op aansluit
en verder is het nutuulk ook zo dat zowel Res als Kitt met hoofdletters wordt geschreven en dat er tussen de 2 reeds geplaatste nummers van Kitt geen # van Res meer is gepost :maffia: ik zeg 99,9 % Res
Idd. Ik vind het nogal triest namelijk als je een dubbele account hebt.

Als je oude het niet meer doet, heb ik wel begrip, maar niet als je met beide (of nog meer zelfs) 'werkt'. [alsof je je schaamt voor 't een of ander..]
voor het kutgebeuren maakt het (mij) verder niet uit, hij is er niet minder welcum om...
maar het was inderdraad iets leuker geweest als het gewoon onder de naam Res zou zijn gegaan...
Aangezien ik binnen afzienbare tijd op de 1 Gig limiet ga komen, zit ik er over te denken om 90% van mijn oude K#'s te laten verwijderen hier.
erm 'hier'... in de thread? of bedoel je op je eigen HD? dat 2e moet geen probleem zijn :D

prognose einde maand: 85 K#s (red alert!)
 
Laatst gewijzigd:
Mijn oh zo tolerante buurvrouw had toch even een appeltje te schillen met me, midden in het productie proces van deze cuntclubknaller. Maarja, kiep de kunt alaaf liet ik haar weten en knalde gewoon door.

Ik heb haar de eer gedaan dr te verwerken in de titel

Jnm92 - Le Balade du Malade de Buurvrouw
 

Attachments

  • jnm92 - Ballade de Malade du Buurvrouw.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 43
..
erm 'hier'... in de thread? of bedoel je op je eigen HD? dat 2e moet geen probleem zijn :D..

Hier in de thread uiteraard.. Er is vanuit SF een limiet van 1 Gig aan bijlages opgesteld.. en aangezien ik al rond de 970 MB zit...
 
inmiddelsch alweder 14 unieke deelnemerts in deesch thread, Berg en 'Luur op kop met elk 7...
Jnm92 - Le Balade du Malade de Buurvrouw
kijkt aan, Jan's return net op het moment dat alle hoop is opgegeven qua eventfluwele cumbek :dj:
t'iz wel een lekkere lange... kut...
Er is vanuit SF een limiet van 1 Gig aan bijlages opgesteld..
wie wat waar wanneer waarom pcies?
ah, zou het daarom zijn dat Res met een nieuw accunt begint misschien? :D
ik al rond de 970 MB zit...
waar lees jij dat af dan?

enniewee, de KJ-5 top-10:

10. DJ Invizible [25]
09. TM-Acid [43]
08. Tragmadat [46]
07. Phochos [52]
06. Bergen [55]
05. 6 Trak [62]
04. Teluur [125]
03. SadBunny [128]
02. Res [153]
01. Zoidsity [162]
 
Laatst gewijzigd:
waar lees jij dat af dan?

Synthforum » Gebruikersinstellingen » Bijlagen geplaatst door xxx

persoonlijk vind ik dat als je de limiet hebt bereikt, je gewoon een kutsabatical moet houden totdat sf een nieuwe HD heeft gekocht (waardoor ik weer op #1 kan cummen...).
 

Synthforum » Gebruikersinstellingen » Bijlagen geplaatst door xxx
ah juist ja...
Bijlagenstatistieken schreef:
Je gebruikt momenteel 564,65 MB om 1.080 geüploade bijlagen te bewaren.
apart, da's aanzienlijk minder dan zoid...

over size gesproken... momenteel is het archief 7106,56 MB groot
 
Laatst gewijzigd:
Aldus, reeds....

attachment.php





homer-doh-square.jpg


WÉÉR 10,8 KB erbij...
 

Attachments

  • bijlage.JPG
    bijlage.JPG
    10,8 KB · Bekeken: 41
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top