De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
anozzer illoezjun
hey... dat lijkt wel een beetje op een lamp, zo'n witte bol op een zwarte zuil...
maar het is nutuulk een slipje met 2 benen, dat zie je gelijk nateluurlijk™ :D
De top vier zit momenteelbal in KJ-5 dus op een nummer per gemiddeld (anderhalve) dag....en dan te bedenken dat ik ook in die kopgroep meefiets;{
je moet het niet zien als een top-10 waarbij de positie per individu van belang is nateluurlijk™... :L

de eerste 6 mensen uit de top-10 van Kutgraph-5 genererend per maand so wie so al 100 K#s
 
Laatst gewijzigd:
male_optical_illusion.jpg1.jpg
 
Blowcoder
 

Attachments

  • blowcoder.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 34
Databusje komt zo
 

Attachments

  • databusje komt zo.mp3
    881,2 KB · Bekeken: 53
De top vier zit momenteelbal in KJ-5 dus op een nummer per gemiddeld (anderhalve) dag....en dan te bedenken dat ik ook in die kopgroep meefiets;{
jouw'n momentum begint zo langzamerhand energie te verliezen idd, a third position is imminent...
phochos heeft de grootste sprong gemaakt, van meer dan 1 week naar 3 dagen :L
zoidsity en teluur en res en Bergen en SadBunny en Phochos enz... schreef:
6, hoe staat het inmiddels met de top-10?

10. Skies [64]
09. Phochos [109]
08. Tragmadat [117]
07. TM-Acid [126]
06. SadBunny [132]
05. Bergen [142]
04. 6 Trak [212]
03. Res [288]
02. Teluur [299]
01. Zoidsity [319]

en de top-3 van deze maand so far:

3. Zoidsity [2]
2. SadBunny [3]
1. Res [7]
 
Laatst gewijzigd:
a third position is imminent...
[Announcement mode]Dan kan ik nateluurlijk niet laten gebeuren....[/Announcement mode]

p.s. Niet meer van die vieze zaad(haas) plaatjes posten (zoals in 7161) svp
 
...

p.s. Niet meer van die vieze zaad(haas) plaatjes posten (zoals in 7161) svp

+1

Moeten ze geen reden geven om 't K#topic te sluiten..
 
inderdraad... want hoewel er soms wat vieze woorden worden gebezigt moet de boel zich niet in het letterlijke manifesteren nutuulk... dit is overigens niet het eerste plaatje nutuulk met zulks inhoudelijkheden doch waren die nog enigsinds gecensureerd door de plaatser (en waren aanzielijk milder qua inhoud)... de kracht van de kutthread is de eigen verbeelding (en zelfs dan hoeft het ook niet altijd sexueel geaard te zijn nateluurlijk™)
 
Was nateluurlijk niet persoonlijk bedoelt, maar toen ik vanochtend op het werk tijdens mijn eerste bakkie koffie even de draad bekeek, was ik blij dat er geen collega meekeek...
 
toen ik vanochtend op het werk tijdens mijn eerste bakkie koffie even de draad bekeek, was ik blij dat er geen collega meekeek...
ineens zo'n hartverzakking, schaamrood op de face en mag je het gaan uitleggen :dubbel:

ik verbaas mij er over dat het nog niet is ontdekt door de autobotsiteiten van SF...
is deze thread dan echt zo kut??!! alleen geschikt bevonden voor losers ofzo? :D

enniewee, waar blijven Bergen en TM-Acid? ...long time no kut!
 
Laatst gewijzigd:
Was iets met slapende honden..

Enfin,

ugly.jpg
 
eindelijk kan ik nog eens een (kut!)nummertje posten! spijtig genoeg heb ik weinig (kut!)tijd door de (kut!)herexamens... maar na 7 september is het hek van de dam :duivels:
spijtig (kut!)genoeg is er iets mis met de vcf van die ééne (kut!)synth, dat maakt het extra (kut!)
 

Attachments

  • dj invizible - ik ga naar de hoeren en ik neem mee__ een komkommer.mp3
    7,1 MB · Bekeken: 34
en nog één! met een lekker laag oscillerend signaal op de achtergrond :P
 

Attachments

  • dj invizible - ik ga naar de hoeren en ik neem mee__ een komkommer_een banaan en een hamer.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 46
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top