De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Big deal.. ik heb t eerste K# van 1 APRIL 2009!!
Kut, helemaal niet aan gedacht want dat is natuurlijk veel bigger e deal dan post 5700 :D

p.s. er missen een paar stukjes van je puzzel, kun je die er nog even bijzoeken
:geslaagd:
 
knarsende cuntwielen nog an toe...



(is ie bij jou ook 1:24? :D)
 

Attachments

  • 6 Trak - Je Cunt Me Wat.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 60
  • Para.jpg
    Para.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 54
Sommigen noemen het 'minimal' maar ik noem het gewoon 'kut'

:) geinig trekkie.. k wil niet weten van welke wazige pin-up club filmpje die sample hebt... :D

knarsende cuntwielen nog an toe...
..

(is ie bij jou ook 1:24? :D)

..en dan zeg je af&toe iets van mijn nummers als er toevallig 1 a 2 sec. stilte is aan 't end.... jeumig..dit is met recht een K# ! :D

Pretbunny zal dit wel begrijpen aangezien hij ook zo'n nerd is als ik :D

Wazig, maar gave soundjes :D
 
..en dan zeg je af&toe iets van mijn nummers als er toevallig 1 a 2 sec. stilte is aan 't end....
geweldig! hij's echt bij iedereen weer anders :D

overigens goed archivaginaal nieuws, 2 kutnummers uit de begin periode zijn weder gevonden, te weten:

Chrizz - Landgraaf
Chrizz - Nou Nee FF Geen Zin Om Die Lead Te Fixen
 
Pretbunny zal dit wel begrijpen aangezien hij ook zo'n nerd is als ik :D

<SNIP afbeelding Infinite Recursion>

Jazeker snap ik het, alleen ik vind 't een beetje een paradoxaal verhaal (weer) want ehm, als je weet wanneer je moet stoppen (een stopconditie betracht in je recursieve aanroep) heb je dus geen infinite recursion :D

6 trak schreef:
geweldig! hij's echt bij iedereen weer anders :D

overigens goed archivaginaal nieuws, 2 kutnummers uit de begin periode zijn weder gevonden, te weten:

Bij mij duurt 'ie 1:24, en dat staat ook in winamp (ver. 5.551 x86)

Nog iemand in 1 april grappen getuind vandaag? Ikke wel, althans... Hij werkte niet zo goed :) Belt een collega me: "Mijn computer is stuk, hij start niet meer op, zwart beeld, geen lampjes, niets." Ik vraag: "Heb je de stekkertjes aangeduwnd en gecontroleerd?" "Ja hoor, maar nog steeds stuk." Dus ik ernaartoe, ik druk de stekkers aan, doe de computer aan, zeg "nou, de stekker zat toch nog los, veel succes" en loop weg (alles binnen 2 seconden). Dat was de beste mop die ze konden bedenken blijkbaar :) Sjees, plak dan in ieder geval een plakbandje onder mijn muis of zo, dan heb ik nog iets om naar te zoeken :D

Kutnummer komt later wel.
 
Lets go (hakt er even lekker in :W )
 

Attachments

  • Lets go.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 62
S8>t8>a8>r C8>u8>n8>t8>i8>n8>g
 

Attachments

  • Star Cunting.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 61
aan alles komt een eind

aan alles komt een eind

ik heb er lang over nagedacht maar ik heb besloten om te stoppen met CUTB en het maken van kutnummers.
het waren 4 mooie jaren waarin ik (en velen met mij) zich hebben vermaakt met de meest waanzinnige, ludieke, baggerlijke, ronduit slechte tracks.
na vele pb's van ginds en gene (vooral niet kut gezinde leden) waarin mij nadrukkelijk werd verzocht om te stoppen met die kutzooi ben ik na veel wikken en wegen dan toch tot dit besluit gekomen...

tot ziens.
 
S8>t8>a8>r C8>u8>n8>t8>i8>n8>g

Star Cunting is een cool kutnummer. Strakke vocal kutting!


Hier nog eentje van mij dan. (Ik zei toch dat 'ie zou komen? Net op tijd om 1 april nog te halen.)

Het Wereldberoemde Kacheldel Orkest
 

Attachments

  • Het Wereldberoemde Kacheldel Orkest.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 47
ik heb er lang over nagedacht maar ik heb besloten om te stoppen met CUTB en het maken van kutnummers.
het waren 4 mooie jaren waarin ik (en velen met mij) zich hebben vermaakt met de meest waanzinnige, ludieke, baggerlijke, ronduit slechte tracks.
na vele pb's van ginds en gene (vooral niet kut gezinde leden) waarin mij nadrukkelijk werd verzocht om te stoppen met die kutzooi ben ik na veel wikken en wegen dan toch tot dit besluit gekomen...

tot ziens.

This better be de kutste 1 april grap ooit!

Of 't nou afgelopen is of niet, nu dat ik er net bij zit... I :luv::luv::luv: deze thread, hij heeft de afgelopen maanden van mijn leven echt serieus (géén 1 april grap) een stuk leuker gemaakt. Ik heb zelden zo veel muzikale lol ergens aan beleefd (of 't moet Weird Al zijn) en zeker nooit zo veel inspiratie in zo'n korte tijd gehad.
 
News4_0.jpg
 
ik heb er lang over nagedacht maar ik heb besloten om te stoppen met CUTB en het maken van kutnummers.
het waren 4 mooie jaren waarin ik (en velen met mij) zich hebben vermaakt met de meest waanzinnige, ludieke, baggerlijke, ronduit slechte tracks.
na vele pb's van ginds en gene (vooral niet kut gezinde leden) waarin mij nadrukkelijk werd verzocht om te stoppen met die kutzooi ben ik na veel wikken en wegen dan toch tot dit besluit gekomen...

tot ziens.

Hehe, heeft NOG lang geduurd!

Met een beetje geluk gooien ze de thread ook gelijk op slot!



..oww, wacht, 1 april is alweer voorbij!
 
Hehe, heeft NOG lang geduurd!

Met een beetje geluk gooien ze de thread ook gelijk op slot!



..oww, wacht, 1 april is alweer voorbij!

Hopelijk blijft het archief wel online? :) Ff snel alles downloaden anders, dan heb je de komende zestig jaar nog iets om naar te luisteren! :mexico:
 
ik heb er lang over nagedacht maar ik heb besloten om te stoppen met CUTB en het maken van kutnummers.
het waren 4 mooie jaren waarin ik (en velen met mij) zich hebben vermaakt met de meest waanzinnige, ludieke, baggerlijke, ronduit slechte tracks.
na vele pb's van ginds en gene (vooral niet kut gezinde leden) waarin mij nadrukkelijk werd verzocht om te stoppen met die kutzooi ben ik na veel wikken en wegen dan toch tot dit besluit gekomen...

tot ziens.


:peukie:
Jeah. ene RES stopt er ook mee, dit is geen 1 april grap noch een 2 april jdook.
Hetkutnummerkanaal en de kutnummers leven digitaal voort in een Youtube server nabij jouw :halleluja
Tot kuts. 6trak E.A. Los ballos 8)
RES' laatste kutter hier
https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=46228&d=1238620104
Romeo Echo Sierra = Over Sluiten.....Uit.:doei:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top